http://www.youtube.com/watch?v=FGT0yvDhvMc
kijk voor meer informatie op www.boeitmedat.nl
en help het werk van de hulpverleners weer te maken zoals het was! een hulpverlener komt om hulp te verlenen en niet om het slachtoffer te worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bello2005 schreef:die mensen moesten ze opsluiten, en op brood en water moeten laten leven..
de mens van tegenwoordig is brutaler, asocialer, en heeft schijt aan de rest..
ouders die bang worden van hun eigen kind..
Maar hoe kan een kind de macht krijgen over de ouders, als een baby vanaf het begin af aan een strenge opvoeding heeft gehad..
ik denk, dat het ook grotendeels aan de ouders zelf ligt.
denk maar eens aan vroeger.. wat deed jij vroeger ?? en wat doen de kinderen van tegenwoordig ..???
janesmith schreef:geerke schreef:ik hoop alleen dat dit ook de groep bereikt die de bedreigingen doen....zal maar geen namen noemen...
Dan zal ik het maar doen. Marokkaantjes worden hier bedoeld maar we zijn al zo ver dat mensen het al niet eens meer durven te zeggen, terwijl iedereen het wel weet.
geerke schreef:we hadden het even over misstanden tijdens of bij hulpverlening...dat is echt maar 1 groep die dat doet.
Er wordt ook aangeraden in het filmpje om wat te doen bij misstanden....hou er dan wel rekening mee dat marokkaanse familie's vrij groot zijn en de kans is erg groot dat ze wraak nemen met de hele fam....maar dat is natuurlijk discrimineren en stigmatiseren...
Teddy321 schreef:geerke schreef:we hadden het even over misstanden tijdens of bij hulpverlening...dat is echt maar 1 groep die dat doet.
Er wordt ook aangeraden in het filmpje om wat te doen bij misstanden....hou er dan wel rekening mee dat marokkaanse familie's vrij groot zijn en de kans is erg groot dat ze wraak nemen met de hele fam....maar dat is natuurlijk discrimineren en stigmatiseren...
En laten we nu even niet generaliseren. Er zijn al zat andere topic over het gedrag van Marokanen. Ik vind dit zo'n super iniatief, laten we dit nu eens niet ondersneeuwen!!