Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke_K schreef:Dan gaan we over vier maanden weer naar de stembus
Hij moet wel een coalitie kunnen vormen om meerderheid van stemmen te krijgen.
@cavalettie: met buitenlanders het land uitschoppen redt je de economie niet.. En het onderwijs wordt er ook niet beter van.
Marieke_K schreef:De opkomst van het revanchisme ga ik ook niet tegen, en misschien veranderd het idd iets in positieve zin, maar ik denk niet dat Wilders de oplossing gaat bieden omdat hij weinig tot geen fundering heeft. Hij roept wat hem uitkomt, prima, maar er is meer in het leven dan meer blauw op straat en hogere gevangenisstraffen.
Integratie bestaat niet vind ik, want ben jij geintegreerd in Duitsland? Je zit nog steeds op een Nederlandse site te discusseren over Nederlandse politiek.. Niet gemeen bedoeld, maar om een punt te maken.
Wilders heeft geen goed omlijnde plannen met betrekking tot het onderwijs en de economie, dat moet op dit moment wel voordat we Griekenland achterna gaan.
cavaletti schreef:Daarom moeten we puur alleen al uit protest de gulden weer terug nemen anders zijn wij dadelijk aan de beurt om griekenland, spanje en de rest te financieren.
Heino schreef:booster schreef:stel hij wint zouden we dan geen problemen krijgen met de allochtonen want wij hebben tenslotte op pvv gestemt
Nee hoor, Moslims zijn niet zo eng en kortzichtig als Wilders ze neerzet