Joran van der Sloot bekend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Justdoit

Joran van der Sloot bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 13:20

Joran van der Sloot heeft schuld bekend aan de dood van de Peruaanse Stephany Flores. Dat hebben internationale en Peruaanse media dinsdag gemeld.
© AFP

Volgens de Peruaanse krant La República heeft Van der Sloot verklaard dat hij woedend werd toen Flores zonder zijn toestemming aan zijn laptop kwam. Bij de ruzie brak Flores' nek.

Toen Flores in Van der Sloots laptop ging kijken, kwam zij erachter dat hij in verband wordt gebracht met de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba in 2005.

Ontsnappen

''Zij had het recht niet'', aldus Van der Sloot volgens La República. ''Het meisje heeft zich gemengd in mijn privéleven. 'Ze had dingen gezien die ze niet had mogen zien. We hebben het er over gehad, maar toen wilde ze ontsnappen. Daarna heb ik haar nek gepakt en haar geslagen.''

''Ik wilde het niet doen'', aldus Van der Sloot over haar dood. Bronnen bij de Peruaanse politie zeiden tegen La República dat Van der Sloot huilde bij zijn bekentenis.

Op de website elcomercio.pe zijn beelden te zien van het overleden meisje in de hotelkamer.

NBC News

Ook NBC News maakt melding van de bekentenis. Een hoge Peruaanse regeringsfunctionaris zou het nieuws tegenover de Amerikaanse zender hebben bevestigd.

CNN heeft het nieuws dinsdagochtend (Nederlandse tijd) gemeld op basis van een uitgelekt politierapport.

MyHorseGirl

Re: Joran van der Sloot bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:23

Wat apart dat hij deze moord dan wel weer bekend en de moord op Natalee Holloway weer ontkent..

Maar goed dat de waarheid nu boven tafel is, dan mag hij nu goed gestraft worden.

LauwtjuhLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:24

Als hij was verdoordeeld voor Natalee Holloway, dan was dit niet gebeurd ;(

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:24

ja het rare is dat het wel 5 jaar na natalee was mar misschien toeval. maar blij dat hij bekend heeft. waar zon circus niet goed voor is

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:25

Goed dat hij bekend, want weer zo'n kontendraaierij daar zit niemand op te wachten. Ik vraag me alleen wel af hoe ze die bekentenis eruit hebben gekregen. En ik ben ook benieuwt wat ze in zijn laptop gaan vinden over de zaak holloway.

Musjes

PineApple

Iig fijn dat hij voor deze moord gestraft kan worden. Ben heel benieuwd of de zaak Natalee nu weer gaat rollen.

LauwtjuhLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:26

MyHorseGirl schreef:
Wat apart dat hij deze moord dan wel weer bekend en de moord op Natalee Holloway weer ontkent..

Maar goed dat de waarheid nu boven tafel is, dan mag hij nu goed gestraft worden.

Denk dat dit vooral mede komt omdat zijn vader er niet meer is, daar heeft hij toen bij Nathalee, al zijn steun aan gehad.. En de mazzel gehad dat zijn vader zo slim was om Joran te helpen...

_Zsazsa_

Dan gaat ie neem ik aan ook daar in de gevangenis.... Dat was niet zo slim van hem..... Die komt de komende 35 jaar niet meer buiten.
En hij ging ook nog eens naar de beruchtste gevangenis daar.

Eigen schuld dikke bult.

_Inga

Dit is dus geen officiele verklaring van de politie, maar dit is 'uitgelekt' naar de krant. Stelletje sensatiezoekers daar.. Eerst maar de officiele berichtgeven afwachten, dan geloven :n

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:27

Het is de vraag of het slim was van zijn vader om hem te helpen..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:27

Hij heeft Natalee toch ook bekend, zij het niet officieel.. Morgen roept 'ie weer wat anders.. :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:29

_Inga schreef:
Dit is dus geen officiele verklaring van de politie, maar dit is 'uitgelekt' naar de krant. Stelletje sensatiezoekers daar.. Eerst maar de officiele berichtgeven afwachten, dan geloven :n

Het schijnt wel dat de politie het bevestigd heeft tegen een Amerikaanse zender, ik kan dat nieuwsbericht alleen niet meer vinden.
Het schijnt dat hij bekend heeft om strafvermindering te krijgen en hij hoopt dat hij voor doodslag wordt veroordeeld ipv moord.

blauw00gje

goeroe

Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Gelukkig heb ik er geen ervaring mee, maar het zou me niet verbazen als die Peruaanse politie niet zo vriendelijk is geweest bij het aandringen op een bekentenis.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:30

In Peru is het voordeliger om te bekennen, het blijkt dat de rechters anders omgaan met mensen die bekennen wat ze gedaan hebben dan met mensen die blijven ontkennen. Vandaar waarschijnlijk..

capopjekop

frangelica

eindelijk gerechtigheid.. 8-)
heb het fimlpje ook bekeken dit keer kan hij er niet mee weg komen 8-)

mijnponynero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:32

Wat een gek zeg :n :n :n

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:34

eigenlijk stom..
In het bericht staat dus gewoon dat hij echt wel wat te maken heeft met de verdwijning van nathalie...!!!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:44

frangelica schreef:
eindelijk gerechtigheid.. 8-)

Oh echt? Gerechtigheid betekent volgens mijn woordenboek dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen. Er is geen twijfel over mogelijk dat deze jongen alle schijn tegen zich heeft maar ook hij heeft recht op een eerlijk proces. Dit zaakje stinkt op meerdere manieren.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:55

Bizar zeg.. hoeveel beelden ze laten zien van Joran en Stefanie in het hotel, en het lijk... Op die website (www.elcomercio.pe ), kan me er nu wat voorstellen dat privacy wordt geschonden. Prima dat het voor politie en dergelijke wordt gebruikt, maar moet nou echt de hele wereld deze beelden zien.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 13:58

landvrouw schreef:
eigenlijk stom..
In het bericht staat dus gewoon dat hij echt wel wat te maken heeft met de verdwijning van nathalie...!!!

Nee, er staat dat ze op zijn laptop gezien heeft dat hij in verband werd gebracht met die verdwijning. Niet dat hij haar daadwerkelijk vermoord heeft.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:01

PineApple schreef:
landvrouw schreef:
eigenlijk stom..

Nee, er staat dat ze op zijn laptop gezien heeft dat hij in verband werd gebracht met die verdwijning. Niet dat hij haar daadwerkelijk vermoord heeft.

Maar waarom zou hij haar vermoorden als hij Natalee niet vermoord heeft?

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:03

Ja ik las ergens *weet zo even niet meer waar* dat hij gezegd zou hebben dat hij boos op Stefanie was omdat ze in zijn laptop zat te neuzen. Hij pakte haar daarop vast en sloeg haar. Hierbij brak haar nek, dit was niet zijn bedoeling.
Dus tja...ik blijf het een vreemd ventje vinden...