Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lara_Silver schreef:Waar gaat het met de wereld heen? Mag een mens er gewoon niet meer goed uit zien? Wat ze aan heeft op het filmpje vind ik een nette werkoutfit, die absoluut niets weggeeft of zou uitdagen. Wat een walgelijk jaloers gedoe zeg. Ik hoop dat ze de zaak wint
Chiqa schreef:Lara_Silver schreef:Waar gaat het met de wereld heen? Mag een mens er gewoon niet meer goed uit zien? Wat ze aan heeft op het filmpje vind ik een nette werkoutfit, die absoluut niets weggeeft of zou uitdagen. Wat een walgelijk jaloers gedoe zeg. Ik hoop dat ze de zaak wint
Ik heb ook dagen dat ik mijn best doe en dr goed uitzie, maar om daar nu een ontslag voor te krijgen en media aandacht voor te vragen?
Ik hoop voor haar dat ze de zaak wint. Sorry maar je wordt echt niet zo snel uit een 7000 dollar functie ontslagen. Daar steekt meer achter dan een simpel ontslag. En deze frustraties komen waarschijnlijk niet van een mannelijke kant maar van een vrouwelijke, logisch. Lara_Silver schreef:Sorry maar je wordt echt niet zo snel uit een 7000 dollar functie ontslagen.
Lara_Silver schreef:En deze frustraties komen waarschijnlijk niet van een mannelijke kant maar van een vrouwelijke, logisch.
Lara_Silver schreef:Chiqa schreef:
Ik heb ook dagen dat ik mijn best doe en dr goed uitzie, maar om daar nu een ontslag voor te krijgen en media aandacht voor te vragen?
Tja iedereen zijn eigen mening.Ik hoop voor haar dat ze de zaak wint. Sorry maar je wordt echt niet zo snel uit een 7000 dollar functie ontslagen. Daar steekt meer achter dan een simpel ontslag. En deze frustraties komen waarschijnlijk niet van een mannelijke kant maar van een vrouwelijke, logisch.
Chiqa schreef:Lara_Silver schreef:Sorry maar je wordt echt niet zo snel uit een 7000 dollar functie ontslagen.
vergeet niet dat je een kant van de poppenkast hoort
Lara_Silver schreef:En deze frustraties komen waarschijnlijk niet van een mannelijke kant maar van een vrouwelijke, logisch.
Heb ik wat gemist? Waar staat dit?
Waarschijnlijk steekt er meer achter dan gewoon een 'sexy' uiterlijk maar op basis van wat er verteld is en hoe de vrouw eruit ziet op het filmpje kan ik alleen maar zeggen dat het gewoon een jonge knappe vrouw is.
, maar nu zie ik helemaal geen probleem met haar kleding.
Chiqa schreef:Lara_Silver schreef:Sorry maar je wordt echt niet zo snel uit een 7000 dollar functie ontslagen.
vergeet niet dat je een kant van de poppenkast hoort
Heb ik wat gemist? Waar staat dit?
Ronja_b schreef:Had ze nu een naveltruitje en hotpants aan was het een ander verhaal, maar nu zie ik helemaal geen probleem met haar kleding.