Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Een beetje beestjes ga je niet dood van hoor. En hoe vaak wij niet rupsen in gewone broccoli hebben gevonden... Dus die beestjes vind je echt niet alleen in biologisch.
Veel echter vlees, niet met water ingespoten bv... Jeanneee_ schreef:Ik ben echt anti biologisch, kijk eens naar een veld met een biologisch gewas en een veld met een 'normaal' gewas.
Bij biologisch zitten er zoveel meer beestjes en onkruid in!
Die beestjes was je er beter uit dan de pesticiden. 
Nee, ik moet zeggen dat wij maar weinig beestjes tussen ons eten vinden hoor. 
En pesticiden zijn ook niet al te gezond om binnen te krijgen, dan is 75 vs 16 ook een behoorlijk verschil. Hoe komen ze er dan bij dat biologisch niet gezonder is? Ik ben blij dat wij altijd biologisch eten, veel lekkerder en gezonder. Als ik nu bijv. gewone supermarktkaas eet dan smaakt dat alleen maar naar plastic.
dorientjuh schreef:Wat vinden jullie hier nu van? Wordt de consument in jullie ogen opgelicht? In mijn ogen in ieder geval wel.

Blijheid schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat iedereen gelijk roept dat het onderzoek niet klopt of "nergens op slaat". 8 jaar wetenschappelijk onderzoek is niet niks
Hebben jullie de onderzoeken ook gelezen voor je je conclusies trok?
(niet dat ik het per definitie met het onderzoek eens ben hoor, maar wetenschappelijk onderzoek is niet zomaar wat uit de lucht gegrepen feitjes)

En ze smaken ook zeker anders door de andere voeding. Blijheid schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat iedereen gelijk roept dat het onderzoek niet klopt of "nergens op slaat". 8 jaar wetenschappelijk onderzoek is niet niks
Hebben jullie de onderzoeken ook gelezen voor je je conclusies trok?
(niet dat ik het per definitie met het onderzoek eens ben hoor, maar wetenschappelijk onderzoek is niet zomaar wat uit de lucht gegrepen feitjes)

IEEWWW ... Maar wel erg gezond denk ik
en de rest ben ik vergeten)
Iemand die toevallig weet over welk onderzoek ik het heb? Waves schreef:Scharreleieren zijn ook niet beter, gezonder, lekkerder dan legbatterij-eieren. Het gaat om hele andere dingen.