Dinsdag 2 juni 2010, vanaf 12.00u is er een lijsttrekkers chatdebat!Lijsttrekkers die mee doen aan het debat:- Alexander Pechtold- Emile Roemer- Femke Halsema- Jan Peter Balkenende- Job Cohen- Mark RutteWat vind jij van het debat?Hier kan je al je meningen over het debat kwijt!
Een debat waarbij ze het allebei direct eens zijn. Aha. Interessant. Beetje ongelukkige keuze ook, SP en groenlinks 'tegen' elkaar..
Vond toch wel dat Femke er een beetje omheen draaide de eerste keer. Niet echt duidelijk antwoord op de stelling.
Aideen schreef:Vind wel dat ze veel type- en spellingsfouten maken......Het is dan ook niet eenvoudig om in twee minuten een antwoord op de stelling te bedenken en te typen
Aideen schreef:Vind wel dat ze veel type- en spellingsfouten maken......Haha ja dat viel mij ook al op (ik maak zelf ook typfouten, maar hun moeten toch beter weten als ze in de politiek zitten )
ja maar hoezo 2 minuten dat is toch veel te weinig!doen ze op tv ook niet!ze kunnen amper hun standpunt verdedigen!
DDW1190 schreef:ja dat vind ik nou ook! en die Farid irriteert me een beetje Jaa idd, hij typt meer dan de lijsttrekkers
Tsja..Ik vind dat een politicus in staat moet zijn om binnen twee minuten een antwoord op de stelling te geven...Rutte is echt slecht qua typen, zeg.