Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Charlie

Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 11:37

Nu de flauwvalrage terug is ([LZP] Express flauwvallen?), is er weer een nieuwe hype in de aantocht, het zogenaamde ''Vodka eyeballing''.

'Hype eyeballing waait over'

AMSTERDAM - De nieuwste hype onder Britse en Amerikaanse studenten zou het zogenoemde 'vodka eyeballing' zijn, het gieten van wodka in de ogen om sneller dronken te worden.

De alcohol zou via het oog sneller in de bloedbaan terechtkomen, zo schrijft Spits. Op YouTube zijn veel filmpjes te vinden van mensen die dit doen. In Nederland is het fenomeen nog niet aangetroffen, maar volgens het Trimbos Instituut komt daar door de aandacht in de media snel verandering in.
Bron: http://www.telegraaf.nl

Hier 2 filmpjes:

Wat vinden jullie van deze hype? Toen ik dit vanochtend op Teletekst tegenkwam zat ik echt waar met open mond dit te lezen. Dit is toch ook niet normaal? Vindt het ongelooflijk triest; dat er mensen zijn die op dit idee komen en het ook nog gaan uitvoeren ook 8)7.

PureSG

Re: [LZP] Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:39

Belachelijk :+
Lijkt me overigens ook niet heel prettig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:40

whahah wat sneu,

Een tijdje geleden was er ook een hype om een tampon met vodka in je reet te douwen. En heel zielig dit :+

MarJon

Tsja, als zij dat leuk vinden dan moeten ze het doen..
Is volgens mij niet echt goed voor je ogen maar tja, als zij hun ogen willen verknallen doen ze het maar. :)
Alleen normaal vind ik het ook niet echt. ;)

Benfan

Ik snap - en heb ook werkelijk nooit gesnapt- wat er zo fiets geweldig is aan dronken zijn. Noem mij maar gek maar ik snap dit werkelijk waar niet. Ik had ook al iets gehoord over tapons dopen in vodka of wiskey en die in je anus te stoppen om snel dronken te worden.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:41

Ik vind het écht belachelijk :')
En daarbij (ik drink trouwens helemaal niet meer :+ ) ik dronk omdat, ik zo'n wijntje best lekker vond op z'n tijd, maar niet om dronken te worden :n

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:44

Die americanen verzinnen elke keer wat nieuws! Je kunt het echt zo gek niet bedenken. Er was toen ook zo'n spel om zoveel mogelijk marshmellows in je mond te proppen, daar gingen kinderen door dood. Toen bum fighting, toen zelf de fights naspelen tot gebroken nekken aan toe. Er gaat daar toch echt iets niet goed :P

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:45

Gatver... het ziet er echt goor uit... Daar kan je toch niet blij van worden?

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:45

OMG! Waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:46

Volgens mij word je er niet alleen dronken, maar ook stekeblind van :n je brandt je ogen er onderandere uit omdat Alcohol erg ontsmettend is :=

Verder verplaats ik deze naar [NM]

[LZP] > [NM]

KingMarco

Re: Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:02

What is next? vraag je jezelf af, ik gok op gewoon direct in bloedbaan spuiten met spuit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:03

Wat een idioten

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:04

Ze verzinnen ook steeds iets nieuws, zie er het nut niet zo van in :=

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:06

chocobroodje schreef:
Die americanen verzinnen elke keer wat nieuws! Je kunt het echt zo gek niet bedenken. Er was toen ook zo'n spel om zoveel mogelijk marshmellows in je mond te proppen, daar gingen kinderen door dood. Toen bum fighting, toen zelf de fights naspelen tot gebroken nekken aan toe. Er gaat daar toch echt iets niet goed :P

Chubby Bunny is dat. :))

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:07

Doet dat niet heel erg pijn in je ogen?? Heb wel eens perongeluk wat dettol in mn ogen gekregen, auuuuw!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:07

Ik snap sowieso al niet dat mensen met gewoon drinken tever gaan (lees: dronken worden). Dus wat ik hiervan vind hoef ik denk ik verder niet te verwoorden... 8)7

Ik ben nog nooit dronken geweest en ook niet van plan om het te worden... ik drink graag maar met mate! Ik ben gek op een wijntje of een likeurtje/borreltje 's avonds, maar ik giet me niet elke zaterdag vol, belachelijk!
Dus dit soort praktijken vind ik echt ronduit bezopen! echt te gek voor woorden... waarom moet je zo nodig dronken worden? Ik heb na het stappen tenminste nog de leuke herinneringen! De volgende dag niet beroerd en kan weer fris en fruitig aan de slag.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:09

Dat brand toch als de hel :? ?
Stelletje gekken..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:11

Ik denk dat die Amerikaanse jongeren ergens heel gefrustreerd en ongelukkig over zijn. Maar laten we niet de Hollandse schuurfeesten vergeten waar in alcohol gedrenkte tampons naar binnen worden gebracht om zo dronken te worden.

Margoooo

Idd Ilsemarie, ik snap dat ook niet. Ik ben 16, en veel van mijn vrienden drinken ook ontzettend veel! Een vriendin had laatst zoveel gedronken, ze kon niet meer lopen, fietsen niets, moest dik overgeven en de volgende dag een kater en ze wist niets meer van de avond. Dat is toch belachelijk?! }:0

mysecrets

Ik las het vanmorgen in de krantjes in de trein, echt belachelijk...
Heb ooit benzine in mn ogen gehad, mazzel dat ik nog goed kan zien, maar dat deed echt heel zeer, snap ook niet waarom ze dat dan express doen........

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:12

Benfan schreef:
Ik snap - en heb ook werkelijk nooit gesnapt- wat er zo fiets geweldig is aan dronken zijn. Noem mij maar gek maar ik snap dit werkelijk waar niet. Ik had ook al iets gehoord over tapons dopen in vodka of wiskey en die in je anus te stoppen om snel dronken te worden.

Ik snap er ook geen ruk van. Wat is daar nou leuk aan? Laat staan aan de kater de volgende dag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:29

MarcoBorsato schreef:
Ik denk dat die Amerikaanse jongeren ergens heel gefrustreerd en ongelukkig over zijn. Maar laten we niet de Hollandse schuurfeesten vergeten waar in alcohol gedrenkte tampons naar binnen worden gebracht om zo dronken te worden.

Dat denk ik ook, anders doe je niet zulke dingen :=

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:35

*praat me even bij, wat is 'chubby bunny'??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:42

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:46

ik las het in de spits vanochtend (tenminste, ik probeer het te lezen want ik werd er duizelig van, dus heb het niet afgemaakt)
mijn eerste reactie was 'haat je leven', haha maar dat is een niets toevoegende reactie.

jakkes. ben sowieso al anti-alcohol, maar dit laat maar weer eens blijken dat het enkel gaat om 'dronken worden'. en dit is de volgende generatie.. de vaders en moeders van morgen... zucht