Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Petite schreef:En dat is allemaal de schuld van die Wilders.. Hij brengt NL in gevaar omdat hij zo nodig mensen wil beledigen. En bedankt.
Citaat:Ik moet zeggen zie nederland over een aantal jaren echt nog wel in beslag zijn genomen door turkije en die omstreken, aangezien wij het volk maar binnen laten hun alles geven om het hier goed te hebben en vervolgens zie je en hoor je niks anders dat deze cultuur mensen beroven vermoorden in elkaar slaan en de politie doet er weinig tot niks mee omdat ze bang zijn voor wat ze allemaal doen
BE_GENTLE schreef:missRosanne schreef:Dus we moeten allemaal maar ons mond houden want stel je voor dat je Al-Qa'ida beledigt.
Al-Qa'ida is een organisatie. als je die beledigt zijn er een heleboel mensen op hun teentjes getrapt.
CtjeLief schreef:Dat de aanslag van vorig jaar door Nederlandse Karst.P. voor een zeer angstig gevoel zorgde tijdens Dodenherdenking, en de aanslag van de hooligans tijdens hoek van Holland, wordt voor het gemak even vergeten om te melden.... Alles op allochtonen schuiven is wel zo makkelijk he.. Ik link Wilders aan dictators als Hitler... Heeft Hitler voor een fijne samenleving gezorgd? Dacht het niet.. Mensen gelijke rechten ontnemen? Moet niet gekker worden.. Bovendien hebben de allochtone jongeren hier NIETS te maken met aanslagen op een WK, vind dat een kwalijke vergelijking...
CtjeLief schreef:Dat de aanslag van vorig jaar door Nederlandse Karst.P. voor een zeer angstig gevoel zorgde tijdens Dodenherdenking, en de aanslag van de hooligans tijdens hoek van Holland, wordt voor het gemak even vergeten om te melden.... Alles op allochtonen schuiven is wel zo makkelijk he.. Ik link Wilders aan dictators als Hitler... Heeft Hitler voor een fijne samenleving gezorgd? Dacht het niet.. Mensen gelijke rechten ontnemen? Moet niet gekker worden.. Bovendien hebben de allochtone jongeren hier NIETS te maken met aanslagen op een WK, vind dat een kwalijke vergelijking...