Die lening van 110 miljard (waaronder 3 miljard van Nederland), geld in een bodemloze put of komt Griekenland er weer bovenop?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dorothea schreef:@Bulck: dat ben ik met je eens...
En ik kan ook heel goed begrijpen dat 'de Griek' het niet eens is met de maatregelen, maar ik denk dat in dit geval dat het compete openbare leven platgooien de situatie alleen maar erger maakt.
Electra63 schreef:In Griekenland wordt altijd snel gestaakt.
De problemen daar zijn niet veroorzaakt door de huidige regering, maar door de vorige. Ook is er veel corruptie bij amtenaren en bijv.de gezondheidszorg. Het is heel normaal om onder de tafel geld te geven om (eerder of beter) geholpen te worden.
Door de bezuinigingen in Griekenland is de gewone Griek de dupe en daarom wordt daar gestaakt.
De problemen in Griekenland zullen helaas door de staking erger worden.
Tevens gaat niet iedere Griek met pensioen als hij 53 jaar is, dat zijn vooral de ambtenaren. Ook heeft de gewone Griek geen 13e en 14e maand.
bulck schreef:Electra63 schreef:In Griekenland wordt altijd snel gestaakt.
De problemen daar zijn niet veroorzaakt door de huidige regering, maar door de vorige. Ook is er veel corruptie bij amtenaren en bijv.de gezondheidszorg. Het is heel normaal om onder de tafel geld te geven om (eerder of beter) geholpen te worden.
Door de bezuinigingen in Griekenland is de gewone Griek de dupe en daarom wordt daar gestaakt.
De problemen in Griekenland zullen helaas door de staking erger worden.
Tevens gaat niet iedere Griek met pensioen als hij 53 jaar is, dat zijn vooral de ambtenaren. Ook heeft de gewone Griek geen 13e en 14e maand.
Ja ok, maar Griekenland is wel een land van bureaucratie en dus heel veel ambtenarenpostjes
dorothea schreef:Oh ja, met je 53ste met pensioen: dat kost toch klauwen met geld? (was ik in mijn beginpost vergeten)