Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelita schreef:''De ouders gingen op een gegeven moment naar binnen, maar de kinderwagen bleef buiten staan.''
Wie laat dan ook zijn kind alleen, en dan ook nog eens in een kinderwagen... Belachelijk.
Deze hond vertoont absoluut slecht gedrag maar de ouders hadden dit kunnen voorkomen. Een kinderwagen laat je niet alleen!
(neemt niet weg dat deze hond na mijn idee het beste een spuitje kan krijgen, hij is gevaarlijk)
Yamcha schreef:Wat is de bron van dit verhaal, staat er niet bij namelijk
Ik weet niet of ik de hond naar het asiel gebracht zou hebben of hebben laten afmaken, weet niet hoe het gebeurd is. De hond kan de baby hebben aangevallen, maar kan de baby ook in het nekvel hebben willen pakken.....
JoyCiej007 schreef:Natuurlijk moet je nóoit kids en dieren (en al helemaal geen honden) alleen met elkaar laten............ maar kan me wel enigzins voorstellen, als het zo'n kleintje in een kinderwagen betreft, die kan niet zelf naar de hond toe, en de hond kan ook niet direct bij het kind...
blijft er maar 1 conclusie; kind kon niet naar hond toe, hond is dus naar kind gegaan en hond heeft zich dus echt letterlijk op het kind gestort...
Hoe cru ook; hond kan écht niet blijven leven en dient zsm een spuitje te krijgen.
Als je dat in een asiel stopt, ben je echt dom bezig.....
justdiesel schreef:Kleinester schreef:Toch vind ik het vreemd..
Zou een hond zoiets zomaar doen? dat lijkt me toch niet.
Dan zit er toch iets mis in z'n opvoeding ofzo..
Het kan natuurlijk zijn dat hij per ongeluk tegen de kinderwagen is gebotst waardoor die omviel, en de hond daar zo van schrok......
Maar dan nog...
Yamcha schreef:Oh, oké, je hebt het overgetypt
breezy302 schreef:iedereen zegt hier waarom zit die hond in het asiel maar soms worden honden die incidenten hebben veroorzaakt juist in het asiel geplaatst om hun gedrag te observeren en te kijken of ze moeten worden ingeslapen of herplaatst kunnen worden. Ik denk dat dat met deze hond ook het geval is.
Loiz schreef:Een hond doet dat niet uit nature, maar uit aangeleerd gedrag, door de baas dus.
Fijn dat hij naar het asiel gebracht is, hopelijk krijg hij een goede nieuwe, conequente eigenaar waar het vast wel goed gaat.
Verhaal erachter weet niemand hier natuurlijk, maar vaak worden Husky's enórm onderschat qua moeilijkheid in opvoeden.
Idd heel stom om je 8 weken oude baby alleen te laten met een dier, laat staan een Husky