Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appieee schreef:Staat in het artikel..
Dader was haar 51 jarige ex-echtgenoot en is meteen aangehouden.
Motief lijkt me niet moelijk gezien het "ex" verhaal en alles wat algemeen bekend is over de familie-eer van de meeste streng gelovige moslims.
Daarmee wil ik niet zeggen dat alle streng gelovige moslims meteen zo iets vreselijks zouden doen, maar meestal volgen er wel consequenties op wat voor manier dan ook bij het breken van de eer van de familie.
Adil18 schreef:Appieee schreef:Staat in het artikel..
Motief lijkt me niet moelijk gezien het "ex" verhaal en alles wat algemeen bekend is over de familie-eer van de meeste streng gelovige moslims.
Daarmee wil ik niet zeggen dat alle streng gelovige moslims meteen zo iets vreselijks zouden doen, maar meestal volgen er wel consequenties op wat voor manier dan ook bij het breken van de eer van de familie.
Ik bedoelde meer bekend over de dader in de zin van emotionele/psychische toestand en of het motief daar misschien mee samen hangt (want ik heb ook kunnen lezen dat het om de ex-man gaat...)...Zonder meteen een veroordelend berichtje te typen als dat hierboven....
Appieee schreef:Motief lijkt me niet moelijk gezien het "ex" verhaal en alles wat algemeen bekend is over de familie-eer van de meeste streng gelovige moslims.
Appieee schreef:Staat in het artikel..
Motief lijkt me niet moelijk gezien het "ex" verhaal en alles wat algemeen bekend is over de familie-eer van de meeste streng gelovige moslims.Daarmee wil ik niet zeggen dat alle streng gelovige moslims meteen zo iets vreselijks zouden doen, maar meestal volgen er wel consequenties op wat voor manier dan ook bij het breken van de eer van de familie.
funnyhorses schreef:ik kijk er inmiddels niet meer raar van op!
altijd dezelfde ellende met hun 'eerbreuk' en al die flauwekul pfff lang leve het 'geloof'
Arm kind draagt een levenslange trauma met zich mee!