http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieuws/)/components/financien/rtlz/2010/weken_2010/10/0312_1035_bos_persco_lijsttrekkerschap_pvda.xml
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Zinkend schip en vluchtende kapiteinen?
Het leek mij dat de politiek nu juist behoefte heeft aan stabiele, ervaren krachten..
Duke schreef:Vind dit een goed voorbeeld van de individualisering van de maatschappij. Eigen geluk is belangrijker. Mensen zijn steeds minder bereid om opofferingen te maken in het algemeen belang.
Duke schreef:Vind dit een goed voorbeeld van de individualisering van de maatschappij. Eigen geluk is belangrijker. Mensen zijn steeds minder bereid om opofferingen te maken in het algemeen belang.
Duke schreef:Ik denk dat niemand kan inschatten hoe zwaar het is politicus te zijn, zowel mentaal als fysiek is. En hoe hard de klappen ook zijn, hoe hard je ook moet vechten. Is 'opgeven' dan een antwoord? Is de PvdA hierbij gebaat? Hij kiest nu voor persoonlijk geluk. Ik vind het tegelijk laf en moedig.
laetitia schreef:Ik heb een onbestemd gevoel hierover...wat is er toch aan de hand in politiek Nederland?
Agnes Kant, Eurling en nu Wouter Bos.
We liggen plat en iedereen gooit het bijltje erbij neer, wat brengt dat voor vertrouwen op bij de kiezer?
Het lijkt wel of heel Nederland uit elkaar aan het vallen is en ik vind het eng. Heb echt een naar gevoel.
geerke schreef:Makkelijk om het op het gezin te gooien,daar kan niemand dan iets van zeggen.
geertje3 schreef:we kunnen lekker opnieuw beginnen
geerke schreef:ik maak mij wel wat zorgen..in een week tijd...agnes kant,eurlings en bos opgestapt....wat is er aan de hand?
Makkelijk om het op het gezin te gooien,daar kan niemand dan iets van zeggen.
Chubby schreef:geerke schreef:Makkelijk om het op het gezin te gooien,daar kan niemand dan iets van zeggen.
Precies, om vervolgens een zware baan te vinden die beter betaald![]()
Misschien heeft de ABN nog een plekje vrij, krijgt Bos vast een dikke bonus![]()