Waar ergeren jullie je op straat aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Waar ergeren jullie je op straat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 18:12

Waar ergeren jullie je nu op straat aan?

Ikke:
- Mensen die de drollen van hun hond niet opruimen
- Mensen die in de trein de tussendeuren voor je neus dicht laten vallen
- Mensen die roken in dichte ruimtes/tramhokjes
- Mensen die altijd maar haast hebben
- Mensen die op straat spugen
- Mensen die keiharde telefoongesprekken voeren
- Mensen die in het openbaar ruzie maken

Dussss, nu jullie :P

Toekie

Re: Waar ergeren jullie je op straat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:21

Ik vind bepaalde dingen ''niet kunnen'' maar echt ergeren... daar moet ik serieus goed over nadenken... :D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 18:26

Ja ergeren klinkt alsof ik me er de rest van de dag rot om voel maar da's ook weer niet zo :P Het gaat me meer om dingen waarvan ik denk "bah, kan dat niet anders" ;)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:28

bvb in een drukke winkelstraat heel langzaam (of zelfs stilstaan) gaan lopen voor je neus

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:30

Haha ja precies dat Stephaniiee_. Als ik zelf vlot wil doorlopen in de stad dan kan ik daar wel geïrriteerd door raken. :=

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:30

Mensen die enorm gaan staan kijken of ik de poep van mn hond wel opruim, wat ik wel doe, maar geef me ff de tijd om dat zakkie uit mn zak tehalen...
Mensen die op school tijdens pauzes enorm langzaam door de gang lopen of niet opzij gaan.
Mensen die niet kunnen wachten en zich gewoon tegen je aan dringen om bij hun kluisje, net onder of boven de jouwe, te kunnen.
Laatste twee groepen kunnen een elleboog of flinke duw verwachten :Y)
Laatst bijgewerkt door Loiz op 05-03-10 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:31

Jongens die mensen en vooral ouderen proberen te laten schrikken.
Hondendrollen op straat.
Mensen in een drukke winkelstraat die heel hard tegen je aan beuken om zo erlangs te kunnen.

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:44

Mensen die op straat spugen
Mensen die afval op de grond gooien. (Vind ik zo vreselijk)
En idd, mensen die tegen je aan duwen.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:10

Mensen die traag lopen, zo vervelend.
Spugen op straat.
Op school mensen die asociaal lang bij hun kluisje blijven staan, met 3 vriendinnen om ze heen, dan krijg ik echt de neiging om ze op zij te duwen, ik heb niet de hele dag de tijd. :\
Mensen die heel luid praten met veel gevloek er tussen door.

:+

Myrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:26

mensen die in 1 keer gaan stoppen om een sigaret op te steken ,zodat je bijna tegen ze aan knalt :+

stefan3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 22:34

aan mensen die zich heel de dag lopen te ergeren over van alles.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 22:36

slecht taalgebruik.
dan doel ik neit op vloeken e.d.
maar rare zinnen.

"Waar kom je weg"
"wat ben je nodig"
"het raam staat los"

dat hoor ik hier maar al te vaak,
en ik erger mij er op de een of andere manier gruwelijk aan :)

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:45

"di[quote = "moonprayer"] slecht taalgebruik.
dan Doel ik neit op vloeken e.d.
maar zelden zinnen.

"Waar kom je weg"
"Wat ben je nodig"
"Het Raam staat los"

DAT hoor ik hier maar al te Vaak,
en ik erger mij er op de een van de andere Manier gruwelijk aan:) [/ quote]

"doe het licht dicht"
"waar naar toe?"

haha nee hoor ik erger me niet zo snel. idd aan mensen die altijd 'haast hebben', dan bedoel ik meer mensen die dan denken dat ze met 10 mensen tegelijk door een trein/busdeur kunnen en dus helemaal gaan dringen en duwen.. alsof die trein/bus zonder hun vertrekt. vorige week nog ruzie om gemaakt, ik werd gewoon helemaal geplet, kon mijn mond niet meer houden. of mensen die 'expres' over de pvv of whatever gaan praten als ze zien dat je bij hun komt zitten in de trein/bus. en zo zijn er wel meer kleine dingen die me kunnen irriteren, is ook maar net hoe mijn pet die dag staat hoor.

gisteren wat meegemaakt. liep een meid op vet hoge stiletto's, panty, minirokje, foundationkop op het station. ik liep achter haar en nog een jonge (schuinachter, we liepen zegmaar in de zelfde stroming, je weet hoe het gaat op een druk station). die jonge deed serieus NIETS verkeerd. echt niet, want ik zat er op te letten (that's me) hij keek gewoon naar zijn weg en af en toe om zich heen, zoals ieder ander. ineens stopt dat meisje met lopen en zeg ze vet asociaal (echt op zo'n viswijvenmanier met kaugom in haar smoelwerk) "wat kijk je nou joh k*nk*rmarokkaan!!". en die jonge keek haar onbegrijpelijk aan, haalde zn schouders op en liep gewoon verder... zelfs ik kon me amper nog inhouden tegen die meid, laat staan dat deze jonge nog zo rustig bleef. hoe onrechtvaardig is dat..
en trouwens, als je je zo kleed moet je niet raar opkijken als mensen kijken. als je niet wilt dat mensen kijken naar je vrouwelijke rondingen moet je je anders kleden. maargoed, in dit verhaal keek de jonge niet eens gericht op haar. stom mens, wat een kapsones zeg. nja, van dat soort dingen gaan mijn nekharen toch wel even goed overeind staan.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:48

mensen die als de trein aankomt al bij de deur gaan staan dringen terwijl er nog mensen uit moeten..
ik douw altijd gewoon door.. wegwezen!!!!! (en zo ook met metro)

en mensen die gaan afrekenen en aan de telefoon staan.. leg ff neer of hang op en bel terug..

mensen die ergens zitten met veel mensen en dr muziek hard hebben staan ipv oordopjes..

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:52

Mensen voor mij die sloom lopen/sloom fietsen. Zeker op school, als de bel al is gegaan, je bent al wat later, en dan loopt iedereen daar op zijn dooie gemakkie.

Mensen die al hun afval op de grond gooien. Dan denk ik echt kan dat 3 meter verder in de prullenbak

Mensen die bij elke zin er wel een scheldwoord tussen door gooien.

;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 00:13

amber2202 schreef:
mensen die als de trein aankomt al bij de deur gaan staan dringen terwijl er nog mensen uit moeten..
ik douw altijd gewoon door.. wegwezen!!!!! (en zo ook met metro)

Hahaha dit vind ik ook irritant ja! Sommige mensen stappen ook al gewoon in de krappe tram terwijl er nog een heleboel mensen uit moeten :? Al die haast...

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 00:17

mensen die niet doorlopen, dat je de supermarkt niet uit kan omdat er van die snotjong staan de dringen om voetbalplaatjes, dat als je alleen ff brood gaat halen niemand je even voorlaat terwijl ze bomvolle karren hebben en ik moet gaan werken ;)
als ik ga buitenrijden en een fietser blijft achter mn paard hangen of auto's die vlak langs je scheuren en trackers midden op de weg gaan rijden ;)

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 00:20

Ik erger me aan mensen die 40 rijden waar je 50 mag, helemaal als iedereen ervoor 60 rijd.. pfoeeh, zo vermoeiend

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 00:20

Ik irriteer me altijd dood als ik voor mensen aan de kant moet in de stad :)

Ik kom van het platteland, heb alle ruimte van de wereld.

Ik loop altijd in een hoog tempo(arme vriendinnetjes met wie ik gister in de stad was moesten bijna aan de zuurstof _O- ) en vind het ontzettend irritant als ik constant moet afremmen.
Helemaal als ik alleen in de stad ben, dan loop ik nog harder en ben heel ver weg in gedachten :') dat lijdt regelmatig tot botsingen. En dan ben ik NIET lief.

Ook mensen die ineens stil staan kan ik wel wat aan doen, heb dan ook behoorlijk wat hakschopjes uitgedeelt. Swalbes ben ik ook goed in :P

o ja, mensen die harde telefoongespreken voeren in een taal die ik niet versta.

En och verder boeit de wereld mij niet zo dusdanig dat ik mij veel irriteer. En ik irriteer mensen ook niet(tenzij ze in de weg lopen uiteraard). Wacht altijd keurig bij de trein :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 00:22

Mensen die op straat spugen terwijl je naast je zitten in t bushokje. Wálgelijk, kan dan spontaan over mn nek gaan.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 00:37

ik erger met dood aan mensen die veel met het woord uhmm uuuuu en dat soort woorden.
of ik de file je er niet tussen laten
broertje die ge hele dag niks doet en ik savonds na me paarden de afwas nog kan doen of de wasmachine leeghalen en weer vullen en dat soort dingen
mensen die liegen en het zelf niet doorhebben dat ze beter gewoon de waarheid kunen zeggen omdat ik dan toch al weet dat het een leugen is.
denken dat de sneeuw voorbij is en jahoor in het wer beericht sneeuw op komt pfff
kan nog uren door gaan zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:40

mensen die niet aan de kant willen gaan en dus bijna tegen je aanlopen.

mensen die niet voor je kluisje uit willen gaan of hun tassen voor je kluisje laten liggen. die kunnen een duw verwachten of hun tas een paar meter verderop gaan halen.

fluisteren in het openbaar etc. liegen

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:43

als je iemand duidelijk gedag zegt en die zegt niets terug en als je dan hard zegt Dan Niet, dan is het van o had je het tegen mij. grrrrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:44

Mensen met een verschrikkelijk dialect. zeker hier in brabant (sorry!!)
Mensen die het nodig vinden om bij een in/uitgang met een grote groep te gaan staan buurten. Zodat niemand er langs kan.. (Net zoals bij de Ikea).

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:46

jameyskatje schreef:
en zo zijn er wel meer kleine dingen die me kunnen irriteren, is ook maar net hoe mijn pet die dag staat hoor.

Hoe je hoofddoek staat bedoel je :D :+

Ik heb n hekel aan hele trage mensen voor me.
Ik heb een hekel aan van die asociale viswijven die hier rondlopen.
En ik heb een hekel aan trage stoplichten, hoewel ik mezelf vaak wel kan vertellen dat die ene halve minuut niets uitmaakt.