Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Issy schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je alleen maar wilt klagen en nooit aan een oplossing mee wilt werken.
Als dat wel zo is dan moet je niet raar staan te kijken dat niemand naar je luistert.
Marigold schreef:over de winst van de PVV in die twee gemeentes maak ik me wel zorgen, het gaat zorgen voor verdeeldheid, en ook voor verloedering, als je kijkt naar de houding die ze aannemen, als het die kant op moet gaan houdt ik mijn hart vast...
Kaka schreef:Hoewel ik het jammer vind dat mensen (bijna de helft van de bevolking) de moeite niet nemen om te stemmen, ben ik niet voor stemplicht. Je hebt niets aan stemmen die ondoordacht zijn gegeven. Waarom mensen dwingen te stemmen die zich toch niet verdiepen in de materie? Ik denk dat je dan juist een vertekend beeld krijgt.
Yamcha schreef:Kaka schreef:Hoewel ik het jammer vind dat mensen (bijna de helft van de bevolking) de moeite niet nemen om te stemmen, ben ik niet voor stemplicht. Je hebt niets aan stemmen die ondoordacht zijn gegeven. Waarom mensen dwingen te stemmen die zich toch niet verdiepen in de materie? Ik denk dat je dan juist een vertekend beeld krijgt.
Ben ik het mee eens, het lijkt me niet wijs om een stemplicht in te voeren