Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sok schreef:Ik ga met peanutbutter mee, ondanks dat ik Balkenende ook gewoon geen sympathieke gast vind als president. Wat een vertegenwoordiging ook, zo'n zachtgekookt ei.. :+
Doe mij maar een kabinet met D66, VVD en iets anders.. PvdA of SP ofzo maar vooral NIETS christelijks weer!
Sok schreef:Ik ga met peanutbutter mee, ondanks dat ik Balkenende ook gewoon geen sympathieke gast vind als president. Wat een vertegenwoordiging ook, zo'n zachtgekookt ei..
Doe mij maar een kabinet met D66, VVD en iets anders.. PvdA of SP ofzo maar vooral NIETS christelijks weer!
Yamcha schreef:Sok schreef:Ik ga met peanutbutter mee, ondanks dat ik Balkenende ook gewoon geen sympathieke gast vind als president. Wat een vertegenwoordiging ook, zo'n zachtgekookt ei..
Waarom wil je niets christelijks, Sok?
imd schreef:Bos als mp moeten we helemaal niet hebben imo. En ook halsema en wilders zéker niet. Thiemen als mp dat wordt een regelrechte ramp. Balkenende is inderdaad wel zijn geloofwaardigheid kwijt. Dus, wie blijft er over?
En ik ben ook van mening dat de val van deze kabinetten niet geheel aan Balkenende te wijten is.
Yamcha schreef:SP wil niet.
Toekie schreef:Wat als PVV de (één na) grootste partij wordt? Daar kun je haast niet omheen dan. Dat wordt heeeeeel lang onderhandelen en uiteindelijk bijvoorbeeld een regering met PVV, CDA en VVD en dan is het aftellen totdat het weer knalt.