Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hotchocolat schreef:Ik denk het niet.
Ze houden elkaar wel het hoofd boven water. Bijna niemand (in het kabinet) heeft er iets aan al het kabinet valt.
JP zal er ook wel weer omheen draaien.
NatasjavE schreef:cissie schreef:Maar dat zeg ik misschien ook omdat ik gewoon erg hoop dat het kabinet niet valt, niet nu tenminste.
Echt gunstig is het nooit dat klopt...maar ja..dit begint zo zoetjes aan een soap te worden.
alex66 schreef:D66 de grootste???!! het zal tijd worden dat die de boel eens gaan runnen
we zullen er nog van opkijken hoe dat zal gaan
Joolien schreef:Ik denk dat ze dit goed moeten overwegen, zeker voor de gemeenteverkiezingen lijkt me dit niet verstandig!
gekvanfleur schreef:ik hoop dat ze doorgaan.
heb niets met politiek voor de rest, vindt het een grote kleuterschool.......
maar denk niet dat ons land iets heeft aan van die schreeuwlelijken als halsema en wilders..
hoe kun je nu een land regeren als je zo triest moet doen, echt als ik de debatten volg.
vindt balkenende altijd rustig en hoeft zich als een van de weinige niet omhoog te helpen door domme kinderachtige opmerkingen te maken naar anderen en te gaan zitten joelen....
al gaf je me een miljoen, regeren over 16 miljoen zeurende nederlanders zou ik niet doen.( en dat rijmt)
sarabande schreef:Joolien schreef:Ik denk dat ze dit goed moeten overwegen, zeker voor de gemeenteverkiezingen lijkt me dit niet verstandig!
Dat is niet helemaal waar, de PVDA staat er opeens en stuk beter voor, eindelijk een partij die doet wat ze gezegd hebben, was een van de uitkomsten vandaag.
En dat vind de rest weer niet leuk dus die wil ook een graantje meepikken.
Maar ik denk niet dat ze gaan vallen.
sarabande schreef:Joolien schreef:Ik denk dat ze dit goed moeten overwegen, zeker voor de gemeenteverkiezingen lijkt me dit niet verstandig!
Dat is niet helemaal waar, de PVDA staat er opeens en stuk beter voor, eindelijk een partij die doet wat ze gezegd hebben, was een van de uitkomsten vandaag.
En dat vind de rest weer niet leuk dus die wil ook een graantje meepikken.
Maar ik denk niet dat ze gaan vallen.
Zesiram schreef:Wie breekt, betaald....voor de verkiezingen kunnen ze het bij de PvdA volgens mij het beste nog oprekken tot 3 maart. Als de PvdA het laat vallen, zakken die peilingen weer in.
Ik denk persoonlijk niet dat ze gaan vallen, ze hebben nu zoveel overleefd, kosten wat het kost bij elkaar blijven, dit kan er ook nog wel bij.