Radio ouderwets??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Radio ouderwets??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:22

Ik zit net met een jongen op msn, en ik vertel hem dat ik nu gezellig met mn vader radio 2 zit te luisteren, wat ontzettend leuk is op de zaterdag! Hij vind mij maar raar en zegt, en ik citeer: Radio is voor verzets strijders uit de 2e wereld oorlog.

Zaterdag luisteren wij vaker radio 2, bij cappuccino lach je je soms dood om de maffe mensen die aan de telefoon hangen, om 12 uur komt Dolf Jansen met een hilarisch radioprogramma.

Zijn er meer mensen die er zo over denken? Ik vind het een gekke opmerking maar toen ik net wat meer mensen ging vragen reageerde sommigen ook zo. Ik ben benieuwd wat jullie vinden?

Anoniem

Re: Radio ouderwets??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:28

Ik heb altijd radio aan... oké soms afgewisseld met ipod/cd in de auto, maar verder....non stop de radio. Behalve als ik slaap :+

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:29

Hier staat ook altijd de radio aan?? Hoezo ouderwets?? rare jongen hoor :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:35

Radio is heerlijk!!! Ik luister ook veel naar de radio, heb ook een paar vriendjes die als dj werken en ik vind het leuk om naar ze te luisteren. Ouderwets? Tja, ik ben 39, hoor, toedeloe. :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:38

Helemaal niet ouderwets :n
Moet je zien hoeveel radiostations er zelfs bij komen via internet!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:39

Ik luister altijd naar de radio. Heerlijk om mee te werken.
Als ik aan het werk ben en ik heb een cd aan wordt ik juist gek. Iedere keer weer dezelfde nummers.
En op stal ook een radio :D Ideaal!

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:02

hier staat ook de radio elke dag aan hoor, vind het heerlijk. luister veel radio veronica, kunnen ze van die heerlijke grappen maken. en altijd op zaterdag radio 538 want dan moet ik 'lieve marianne' luisteren, ook geweldig!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:09

Bij ons thuis staat de hele dag de radio aan, en ik vind het heerlijk. :)
Soms zit ik gewoon op het aanrecht naar de radio te luisteren. Hier ook altijd radio 2. :j
En als ik 's avonds op bed ga is het eerste wat ik doe mijn radio aan zetten, dan op Q-music. Gewoon luisteren en dan in slaap vallen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:20

Ik luister ongeveer 3 uur per dag naar de radio als ik werk nog meer.
Vind het altijd wel gezellig al zou radio 2 nou niet echt mijn keus zijn.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:21

Ik heb bijna altijd de radio aan.. Heerlijk :j
Zou het verschrikkelijk vinden als het niet meer zou bestaan, dus ik vind het alles behalve ouderwets!
Vind het een geweldige uitvinding dat ik nu op de fiets ook via m'n mobiel radio kan blijven luisteren :+

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 14:30

Hier ook hoor!
Ik heb bijna altijd radio 2 aanstaan, vind het wel gezellig. Muziek op de achtergrond, beetje geklets af en toe. Helemaal top!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 15:34

Luister ook zeer regelmatig naar de radio, met name in de auto vind dat heerlijk.
Ook thuis als ik aan het schoonmaken ben heb ik de radio vaak aan staan, vind het schoonmaken dan minder erg om te doen.

Moet eerlijk zeggen dat ik nooit naar de radio luiser zonder dat ik iets aan het doen, dus lekker onderuit op de bank met alleen de radio aan doe ik nooit.

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 15:36

De radio staat hier nu ook aan. 100% NL wel te verstaan. Wat leuke nummers en zo rommel ik wat in het huis etc.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 17:09

Radio ouderwets? Waarom zijn er dan zo veel zenders? Als daar niet naar geluisterd wordt zouden ze allang niet meer bestaan hoor! :D

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:15

nou idd echt niet ouderwets! er bestaan echt super veel zenders dus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:38

Wat een vreemde uitspraak, waar staat de radio niet aan zou je zegge. Kom wel eens bij bedrijven, doodse stilte die mensen zitten dus de hele dag zonder muziekje.
Staat zelfs in de ARBO voorwaarden dat je recht op radio heb dus ouderwets? Nou dat is denk ik niet het juiste woord. Mag hopen dat hij nooit uit het straatbeeld zal verdwijnen!

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 20:36

Als je zo wilt kun je wel heel veel opnoemen wat ouderwets zou zijn.

Radio is ouderwets.
TV is ouderwets
Een bordspel is Ouderwets
En op een paard zitten is helemaal ouderwets.

Ik vind het een hele onnozele opmerking van die jongen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:25

Haha wat een suffe uitspraak zeg :+ Niks ouderwets aan hoor, imo. Ik luister zelf nooit radio, maar dat is omdat ik muziek wil luisteren die ik leuk vind en dat kan niet met radio.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:27

Ik zal er wel bij zeggen dat ik het bedoel als je thuis zit op een zaterdag en ipv tv kijkt of achter de pc zit, lekker op de bank gaat hangen en radio gaat luisteren.
Overal staat de radio aan, maar bovenstaande doet weinig mensen meer, terwijl dit vroeger heel normaal was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:27

Chris schreef:
Haha wat een suffe uitspraak zeg :+ Niks ouderwets aan hoor, imo. Ik luister zelf nooit radio, maar dat is omdat ik muziek wil luisteren die ik leuk vind en dat kan niet met radio.

Persoonlijk vind ik dat niet waar, ik hoor vaak op radio 2 veel muziek die ik heel leuk vind!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:31

Naja, ik wil zelf liedjes uitkiezen die ik wil horen, daarom hoor ik liever iPod :j

Wat voor muziek laat radio 2 horen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:32

Chris schreef:
Naja, ik wil zelf liedjes uitkiezen die ik wil horen, daarom hoor ik liever iPod :j

Wat voor muziek laat radio 2 horen?

Radio 2 laat alles horen behalve trance/house/hiphop etc, dingen waar ik niet van hou :P
Ze laten een boel oude muziek horen waar ik va nhou, maar ook niet-commerciele dingen, vind ik ook heel gaaf!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:33

Dat zou dan een zender zijn die ik evt aan zou zetten, maar dan alsnog kies ik iTunes/iPod boven radio :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:34

hier is de radio gewoon 24 uur per dag aan.
heerlijk al die mensen die klagen en dom doen. en zo hoor je ook weer eens iets nieuws ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:37

ik luister in de auto altijd de radio. 's ochtends op de heenweg Evers staat op op 538, en 's middags op de terugweg 100% NL, en 's avonds soms weer 538 :) Ligt ook een beetje aan mn stemming :P