Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Sja het was natuurlijk wel een beetje te verwachten als je geen toestemming hebt. Scholen zijn nu eenmaal verplicht het te melden...
Authentic schreef:Jeetje, sorry maar jij schrijft echt behoorlijk slecht.
Nouja balen dat het is afgewezen maar als het is afgewezen én je gaat weg dan kan je natuurlijk wel wachten op zoiets. Persoonlijk was ik ook gegaan maar wel met in mijn achterhoofd dat ik achteraf 't één en ander moet gaan verantwoorden en zal moeten dokken.
Carolinef schreef:en op elke regel mogen uitzonderingen worden toegepast, tuurlijk zijn er regels om nageleefd te worden, maar meen toch dat ik daad werkelijk wel een goed argument heb,
Citaat:Dat ik wordt behandeld als crimineel is omdat dat dus op papier van OM staat gemeld, (niet in die woorden maar daar komt top neer)
slimmerik schreef:(zie de regels in je schoolgids) .
slimmerik schreef:De directeur had geen uitzondering kunnen maken voor vakantie. (zie de regels in je schoolgids)Dat heeft hij dus ook niet gedaan. Jullie hebben ervoor gekozen om tòch te gaan.... neem dan ook de consequenties zou ik zeggen....
Authentic schreef:Zoals ik het lees geldt dat pas als je besluit het voor de rechter te laten komen en áls de uitslag daarvan voor jou ongunstig is.
Carolinef schreef:tuurlijk wel, ik sta geboekt als iemand die zich strafrechtelijk niet aan de regels heeft gehouden, hoe verwoord je t dan? bijna crimineel?
horseyfries schreef:. Zoals ze verteld heeft hij bij iemand anders daar wel gebruik van gemaakt.
Ik haat deze kleinburgerlijke bureaucratie.