Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:klein voorbeeld, als ik mijn van niet Nederlandse zzpers heb uitbetaald, dan werken ze drie weken niet........ totdat het water weer hun aan de lippen staat, dan gaan ze morgen werken en willen het wel vandaag betaald hebben........
en zo werkt het nou net effe niet
MysticTinker schreef:Valt me ook altijd op dat (de meeste) allochtonen echt NIET kunnen sparen.. Alles wat binnenkomt gaat meteen op, als ze meer krijgen dan wat ze nodig hebben dan gaat dat op aan sieraden, kleding en luxe spullen. Je wil niet weten wat voor mooie tv's en andere luxe spullen ze vaak hebbenVan een uitkering..
KiWiKo schreef:In India zijn geen sociale voorzieningen, dus die moeten wel werken.......... maar ook in India geld dat als ze vandaag die klapper hebben gemaakt ze morgen niet meer werken......en overmorgen zien we dan wel.........
MarcoBorsato schreef:Vind jij dat we alle kindjes moeten redden zodat het probleem zich uitbreidt of moeten we maatregelen nemen?[/b] Ik heb geen idee wat voor maatregelen, condooms worden al uitgedeeld maar er worden nog steeds heel veel baby's geboren bij ouders die er niet voor kunnen zorgen.
Geef je mening, en overtuig mij als je het niet met me eens bent.
Daks schreef:Ik hoor mijn oma wel eens zeggen dat ze in haar jeugd ook al geld doneerden en dat is dus nu al jaren aan de gang en nog hebben ze honger. Dus ik doneer niet. Als we nu eerst eens stoppen met alle grondstoffen uit zulk soort landen weg te halen dan hebben hun zelf meer. Denk daarbij aan groente en fruit. Ik heb het met mijn ogen zelfs gezien er is genoeg voedsel maar wij egoisten willen alles hebben dus halen we het maar daar vandaan. Zo zal er dus altijd "honger" blijven. Laten we eerst in eigen land kijken waar er ook mensen van een voedselbank moeten leven.
Citaat:Mensen die leven bij de dag, geen dromen hebben, geen vooruitzichten hebben blijven bij die dag....... kunnen ook niet verder denken.