Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:In een briefadvies schrijft Sanders: ,,De twintig duurste ziekten ontstaan vaak als gevolg van ongezonde leefstijl. En dat is één van de redenen waarom gezonde Nederlanders niet langer zonder meer bereid blijken de stijgende kosten van de gezondheidszorg voor de zieken mee te betalen.'' '
_rosita_ schreef:Wat is ongezond?
Te dik zijn? Tjsa.. is niet erg goed, maar tegelijkertijd kan een dikkerd elke dag aardappelen, groente en vlees eten en toch dik zijn en een dunnerd zijn aderen dichtgeslibt vreten aan vet en dan toch als 'gezond' bestempeld worden....
Oftewel, ik vind het bullsh*t!
Laat mensen toch alsjeblieft een leven leiden die zij willen en laat de overheid zich eindelijk eens bemoeien met echt problematiek
Equidea schreef:Mag ik vragen of jij in het ongezonde lijstje 'valt'? omdat je zo aanvallend reageert...
Equidea schreef:Ik vind het wel fijn dat ik niet hoef te betalen voor mensen die teveel drinken, teveel roken of de hele dag op de kont zitten en daardoor dik worden.
Maargoed, inderdaad hoe willen ze dit gaan controleren...
russel schreef:Of is ongezond, ongezond leven, hoe weten ze dat nou??? Komen ze langs bij je?