Ik vind het zelf een inbreuk op de privacy, je hebt in NL al geen geheimen meer als burger en nu willen ze ook nog eens gaan controleren waar en wanneer jij ergens geweest bent?
Ook gaat het autorijden op deze manier voor mij onbetaalbaar worden. Ik werk gemiddeld 6 dagen in de week op Schiphol en rijd om de week op de spitstijden. Ik betaal nu bijna geen wegenbelasting omdat ik een kleine, lichte auto heb. Maar ik weet nu al dat het kmtaxrijden voor mij onbetaalbaar gaat worden.
Nu heeft Eurlings de keuze bij de ANWB gelegd, wat ik persoonlijk ook fout vind. Dit moet een beslissing zijn voor het hele autorijdende Nederland en niet alleen voor de leden van de ANWB. Daarnaast heb ik het gevoel dat ze het toch door gaan drukken ondanks dat een meerderheid er tegen is.
Nu ligt het volgende plan ook al klaar voor als de kilometerheffing er toch niet door heen gaat komen. Dan krijgen we ouderwetse tolpoortjes..

We betalen hier natuurlijk nog niet genoeg aan de staat. Sigaretten, drank.. Het word alsmaar duurder en duurder.. En nu geeft de overheid wel ruim 41 miljoen aan Haiti.. Begrijp me niet verkeerd, heb zelf ook gedoneerd want die mensen hebben hulp nodig, maar ik vind het vreemd dat er gezegd word dat ons land geld nodig heeft ivm de crisis ed en toch ruim 41 los krijgt om te schenken aan Haiti.
Ik heb een poll bij dit topic gevoegd en ik wil vragen als jullie stemmen om ook een onderbouwde mening te geven over het antwoord wat je gegeven hebt.