Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
freespirit schreef:Geregeld 'zap' ik tussen de tv-kanalen heen en weer en geregeld kom ik dan het tv programma 'Sweet 16' en 'Sweet 16 UK" van MTV tegen.
Iedere keer weer kijk ik met ongeloof en walging naar verwende, stampvoetende en brullende pubers voor wie feestjes worden georganiseerd waarbij artiesten komen optreden. Feesten die een godsvermogen kosten, we hebben het hier over tonnen !!! Peperdure auto's worden door ouders geschonken, sieraden, appartementen, grills (voor op de tanden) enz. Het duurste is niet goed genoeg.
In deze barre economische tijden vind ik dit soort uitspattingen gewoon walgelijk, zoniet het verwende gedrag van 16 jarigen die nog nooit iets in het leven gepresteerd hebben en meefietsen op het fortuin van hun ouders. Tuurlijk is het aan de ouders die daar aan meedoen, zij trekken de knip.
Maar als ik dan denk aan al die mensen in Amerika en UK die hun baan en daardoor huis en haard zijn kwijt geraakt, hele gezinnen die ontheemd zijn en moeten leven van voedselbonnen....
Ik vraag me af hoe jullie hier nou tegenover staan, zijn dit soort uitspattingen nou niet asociaal en....zal deze extreme 'rage' mogelijk ook overwaaien naar Nederland ?
Cassidy schreef:Ik kan het ook niet waarderen. Maar ja, het levert wel leuke televisie op. Het verschil tussen arm en rijk wordt wereldwijd steeds maar groter. Voor de verwende pubers te hopen dat paps niet ook een keer zijn baan verliest, en ze het met een baantje in de supermarkt moeten doen...
Amaretto27 schreef:Tsjah, ligt toch echt aan de opvoeding van de ouders.
Vind het ook niet echt normaal nee. Maargoed, dat heb je toch meestal met die rijke lui die moeten altijd overdreven doen.
Obelix_Luna schreef:vind het wel grappig om naar te kijken maar zijn gewoon veelste verwend
voorbeeld van laats: verkoper: die auto is 62000 euro
Meisje: oow dat valt reuze mee.....
hoezo asociaal??
Obelix_Luna schreef:vind het wel grappig om naar te kijken maar zijn gewoon veelste verwend
voorbeeld van laats: verkoper: die auto is 62000 euro
Meisje: oow dat valt reuze mee.....
hoezo asociaal??