Ik heb gister zoiets raars mee gemaakt...
Mijn moeder brengt mij en een vriendin met de auto naar huis.
Wij hebben parkeerpaaltjes die je met een sleuteltje naar beneden moet laten zakken.
Dus mijn moeder stapt uit doet de deur met kinderslot voor ons open en wil het paaltje naar beneden laten zakken...
Voor ons staat een auto horizontaal op de weg en er staan 2 vrouwelijke politieagentes met fiets erbij.
Politie 1 schreeuwt naar me moeder wat hier de bedoeling van is en dat ze door moet rijden.
Mijn moeder zegt van ja ik moet parkeren en doorrijden kan ik niet aangezien er een auto voor mij horizontaal op de weg staat.
Komt die agente op me ma afstormen (ik dacht serieus dat de agent haar wilde gaan slaan ofzo!) en zegt nu u rijbewijs!
Dus me moeder zegt rustig zeg ik parkeer even me auto...
Gaat ze pal voor me moeder staan (best bedreigend) en schreeuwt mevrouw ik vorder nu u rijbewijs!!!
Dus mijn moeder pakt haar rijbewijs en die agente trekt het echt heel hard uit haar handen en echt kapsonesachtig!
Agent 2 zei heel de tijd niets.
Dus mijn moeder zegt dat ze het niet normaal vindt hoe de agente reageert. Ze maakte immers niet eens een overtreding en deed niks wat niet mocht! De agente kon beter boeven en moordenaars gaan vangen! De 2 agentes waren rond de 25 jaar schat ik... Mijn moeder is 43! De agente eiste van mijn moeder dat ze haar met "u" aansprak

Dit heeft mijn moeder natuurlijk niet gedaan en de 2 agentes stapte heel kapsonesachtig op de fiets en wilde weg fietsen! Ik zei dat ik haar nummer wilde hebben, mijn vriendin en ik waren getuigen hiervan en ik wil hier gewoon een klacht bij de politie bij neerleggen! Al fietsend riep ze haar nummer naar me en wenste me veel succes!
Is dit nou normaal?
Vinden jullie dat je de politie met u aan moet spreken?