Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muisbal schreef:Vond het alleen maar lachwekkend. Zij roepen altijd dat ze gediscrimineerd worden, maar juist die mensen discrimineren de Nederlanders het hardst.
Dit soort mensen met zo'n grote mond moeten hun woorden maar eens nakomen, in plaatsen alleen maar te lopen k*nkeren.
Meneer de agent had hem ook in de boeien kunnen slaan vanwege zijn gedrag tegenover hem.
Zeker als je bekijkt dat een vrouw een paar uur vast heeft gezetten voor 'sufferd'.
Muisbal schreef:Vond het alleen maar lachwekkend. Zij roepen altijd dat ze gediscrimineerd worden, maar juist die mensen discrimineren de Nederlanders het hardst.
Dit soort mensen met zo'n grote mond moeten hun woorden maar eens nakomen, in plaatsen alleen maar te lopen k*nkeren.
Meneer de agent had hem ook in de boeien kunnen slaan vanwege zijn gedrag tegenover hem.
Zeker als je bekijkt dat een vrouw een paar uur vast heeft gezetten voor 'sufferd'.
mirgino schreef:ik vond het echt knap van de agent dat hij zo rustig bleef![]()
wat een klojo was die Turk zeg!
en iedereen weet nu dat hij Turk is, dat bleef hij maar zeggen,wat een asobijna lachwekkend vond ik het.
denkend dat de agent jaloers zou zijn op zijn pooierbak![]()
van mij mag hij oprotten naar zijn geboorteland, als hij zich niet aan kan passen en zich afvraagt wat hij hier doet.....wegwezen dan terug naar je steen![]()
gohya schreef:Ja ik begreep ook niet waarom die agent zo koel en rustig bleef hoor.Hij had die man echt wel een boete moeten geven voor belediging van ambtenaar in functie.Moeten wij is zo tekeer gaan tegen een agent,krijg je gelijk een boete.Heb het zelf mee gemaakt,als je maar iets tegen spreekt,hoppa bekeuring voor belediging.
CoopersB schreef:smarty schreef:misschien had hij het programma wat erna kwam van peter R de Vries wel gezien hi hi hi!
Die opnames waren van eind september/oktober volgens mij......
en dan nog heeft hij het recht niet om zo te praten..
In amerika lag die alllang tegen de grond en in de cel..