Wegmisbruikers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoopersB

Wegmisbruikers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 22:53

Ik weet niet of jullie vanavond (01-11-2009)wegmisbruikers gezien hebt op SBS 6.

Maar vooral de laatste meneer in kwestie, met zijn mercedes S-klasse.
De manier waarop die man deed! ik vind het schandalig!!!!

Hij wil weg uit dit k*t land, ga aub ga......

Ik gun iedereen alles,en heb respect voor degene die hard werken en hun best doen.
Maar deze meneer mag van mij een enkeltje naar het orginele thuis land...

Ik weet niet wat bokt hier van vind,maar ik kan hier erg boos om worden.

blauw00gje

Re: Wegmisbruikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:54

Ik vind precies hetzelfde als jij. Heb niks tegen buitenlanders, zolang ze zich maar gedragen. Heeft niks met discriminatie/rascisme te maken want bij elke Hollandse vent vind ik precies hetzelfde.

Als ze zoals deze man zo tegen die agent te keer gaan, nou sorry, maar daar kan ik niet tegen. En maar blijven zeggen dat het is omdat hij een Turk is.. Nou, nee sorry!

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:56

Vond het alleen maar lachwekkend. Zij roepen altijd dat ze gediscrimineerd worden, maar juist die mensen discrimineren de Nederlanders het hardst.
Dit soort mensen met zo'n grote mond moeten hun woorden maar eens nakomen, in plaatsen alleen maar te lopen k*nkeren.

Meneer de agent had hem ook in de boeien kunnen slaan vanwege zijn gedrag tegenover hem.
Zeker als je bekijkt dat een vrouw een paar uur vast heeft gezetten voor 'sufferd'.
Laatst bijgewerkt door Muisbal op 01-11-09 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:56

nou ik heb het gezien, echt vreselijk. wat een .................

pak lekker je koffer en rot op, ben er echt naar van dat dit gewoon gebeurt hier, en oom agent blijft zo cool brbrbrbr , echt ongelooflijk dit

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:58

Ik heb het ook gezien. Ik vind het echt belachelijk hoe die man tekeer ging, hij doet het allemaal zelf, maar de agent krijgt er even flink van langs. Vooral dat hij zegt dat het komt omdat hij een Turk is vind ik echt niet kunnen!

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 22:58

Muisbal schreef:
Vond het alleen maar lachwekkend. Zij roepen altijd dat ze gediscrimineerd worden, maar juist die mensen discrimineren de Nederlanders het hardst.
Dit soort mensen met zo'n grote mond moeten hun woorden maar eens nakomen, in plaatsen alleen maar te lopen k*nkeren.

Meneer de agent had hem ook in de boeien kunnen slaan vanwege zijn gedrag tegenover hem.
Zeker als je bekijkt dat een vrouw een paar uur vast heeft gezetten voor 'sufferd'.

Daar zat ik op de te wachten! maar ik had het idee dat hij het niet durfde......heel jammer
gelijk zijn uitzetting regelen! weg er mee

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:58

Muisbal schreef:

Daar ben ik het helemaal mee eens!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:00

ik vond het echt knap van de agent dat hij zo rustig bleef +:)+

wat een klojo was die Turk zeg!

en iedereen weet nu dat hij Turk is, dat bleef hij maar zeggen,wat een aso }:0 bijna lachwekkend vond ik het.

denkend dat de agent jaloers zou zijn op zijn pooierbak :D

van mij mag hij oprotten naar zijn geboorteland, als hij zich niet aan kan passen en zich afvraagt wat hij hier doet.....wegwezen dan terug naar je steen :+ :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:13

mirgino schreef:
ik vond het echt knap van de agent dat hij zo rustig bleef +:)+

wat een klojo was die Turk zeg!

en iedereen weet nu dat hij Turk is, dat bleef hij maar zeggen,wat een aso }:0 bijna lachwekkend vond ik het.

denkend dat de agent jaloers zou zijn op zijn pooierbak :D

van mij mag hij oprotten naar zijn geboorteland, als hij zich niet aan kan passen en zich afvraagt wat hij hier doet.....wegwezen dan terug naar je steen :+ :+

Dat zei ik dus ook tegen mijn vader :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:15

Yep, ik heb het ook gezien.
Vond het ronduit onbeschoft...en dan nog zeggen dat ze zijn snelheid niet kunnen meten. :+
Hij wil weg uit 'dit k*tland' nou, hij gaat maar en hoeft niet meer terug te komen. :n

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:19

en graag de hele :+ familie meenemen :)) :))

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:21

Ook ik heb het gezien..... echt ongelooflijk! Heel knap dat die agent zo rustig blijft!

Hij is toch echt diegene die het gaspedaal intrapte...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:23

Wij hebben het ook gezien, het eerste wat ik riep was ga dan terug naar je eigen land.. Kamergenootje zegt vervolgens als hij zegt Turken hebben hier niks te zoeken, zegt ze hij heeft het juist, die hebben hier inderdaad niks te zoeken.

Dit is echt niet om ruig te doen, en ik weet hoe zulke uitspraken over kunnen komen, maar als mensen zo tekeer gaan tegen politie agenten, terwijl ze zelf fout zitten.. En dan ook nog roepen dat het komt omdat hij Turk is.. Ga dan alsjeblieft.

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 00:02

Ja idd, en dan vinden onze turkse medemens het raar dat de "Hollander" zo graag op geert wilders wil gaan stemmen!!!

lekker in de slachtoffer rol gaan zitten!turkse medemens!!!

me handen jeukten.....

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:31

ik heb het ook gezien en als ik die agent was geweest had die meneer even kunnen afkoelen in de cel }>

maakt me niet uit of het nou een truk marokkaan cinees of nederlander is, maar wat was die vent onbeschoft.
hij noemde de agenten meerdere malen k.lootzakken nou dat hoeft hij denk ik niet te probeeren als er geen camera bij is.

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:37

misschien had hij het programma wat erna kwam van peter R de Vries wel gezien hi hi hi!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:17

smarty schreef:
misschien had hij het programma wat erna kwam van peter R de Vries wel gezien hi hi hi!

:=

Maar dan nóg, heb je geen reden om zo tegen een agent te keer te gaan.

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 11:05

smarty schreef:

Die opnames waren van eind september/oktober volgens mij......
en dan nog heeft hij het recht niet om zo te praten..

In amerika lag die alllang tegen de grond en in de cel..

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:33

Net even dit deel van de uitzending op internet gezien, en niets dan respect voor die agent! Dat hij zo rustig bleef, petje af. Die bestuurder zette zichzelf gigantisch voor l*l met zijn opgewonden gedrag. "Ik ben Turk met Mercedes S-klasse, jullie zijn gewoon jaloers, ik moet weg uit dit k*tland...". Nou meneer, het zijn uw eigen woorden, dus ik zou zeggen: :evaw:

Begrijp me niet verkeerd, ik kan goed uit de voeten in deze multi-culturele samenleving en stem niet op Wilders, maar iemand die zélf zulke uitspraken doet en dergelijk onbeschoft gedrag vertoont mag van mij per omgaande vertrekken...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:39

Ja ik begreep ook niet waarom die agent zo koel en rustig bleef hoor.Hij had die man echt wel een boete moeten geven voor belediging van ambtenaar in functie.Moeten wij is zo tekeer gaan tegen een agent,krijg je gelijk een boete.Heb het zelf mee gemaakt,als je maar iets tegen spreekt,hoppa bekeuring voor belediging.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:08

gohya schreef:
Ja ik begreep ook niet waarom die agent zo koel en rustig bleef hoor.Hij had die man echt wel een boete moeten geven voor belediging van ambtenaar in functie.Moeten wij is zo tekeer gaan tegen een agent,krijg je gelijk een boete.Heb het zelf mee gemaakt,als je maar iets tegen spreekt,hoppa bekeuring voor belediging.

Ik denk zelfs dat deze man een voordeel heeft gehad aan ''Dat hij een Turk is''.
Ik denk als het gewoon een Hollandse vent was die dat deed, dat hij daar dan wel een boete voor had gehad. Maar omdat deze man zelf al zo hard riep van ''Ik ben een Turk!'', dat de agent het daarom niet gedaan heeft.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:12

Ik zei al tegen m'n man;'het eerst volgende vliegtuig gaat over een uur :+ .

heb verder echt helemaal niks tegen buitenlanders,maar vond dit echt aso.
Toch knap dat de agent zo rustig bleef.

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:17

erger vond ik het hoe deze man op zijn vrouw reageerde :(

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:17

CoopersB schreef:
smarty schreef:

Die opnames waren van eind september/oktober volgens mij......
en dan nog heeft hij het recht niet om zo te praten..

In amerika lag die alllang tegen de grond en in de cel..

Denk dat hij in turkije zelf ook wel tegen de grond aan was gegooid :+
... en maar zeggen dat hij al 30 jaar in nederland is en nooit met politie in aanraking was geweest. Als ik ooit emigreer en na 30 jaar nog zo beroerd de taal van dan mijn land praat, zou ik ook terug gaan en me diep schamen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:21

Ik heb verder ook nix tegen buitenlanders en Wilders ook niet.
Maar dit soort mensen bedoelt Wilders nou,die willen bepalen wat er wel en niet mag en die een uitzondering willen zijn.
Ze willen anders behandelt worden dan wij nederlanders.
Als je maar iets zegt of doet wat ze niet aanstaat ben je gelijk een racist.
Nou dit soort buitenlanders moeten ze echt terug sturen,zo aso.
Straks krijgt die agent nog een aanklacht tegen zich voor discriminatie?