Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lisanne schreef:Als je op het moment in dienst ben, vind ik het ook echt niet kunnen. Onder 'werktijd' kunnen dit soort dingen gewoon niet.
Maar daarbuiten, vind ik dat je het zelf moet bepalen hoor. Als ik niet aan het werk ben, mag ik toch ook gewoon drugs gebruiken?
Nagini schreef:@beantsje & lucifertje, maar dan de morele versie even.
Want ondanks dat er zero-tolerance beleid is, zijn er genoeg mensen die wel harddrugs gebruiken.
Ik heb overigens nog nooit arrestaties gezien omdat iemand xtc bij zich had op een festival.
Er word eerder opgehangen 'kijk uit er is vervuilde GHB in omloop, koop, als je al wat koopt, zuivere veilige GHB, heb je problemen ga naar de GHBO..'![]()
Dus.. zero-tolerance.. ik weet 't niet.
Nagini schreef:Als Anky van Grunsven toevallig met kerst eens coke gesnoven heeft.. vinden jullie dan ook dat ze niet meer starten mag?
Nagini schreef:Iedereen moet doen en laten wat ie niet kan. Is uiteindelijk toch niet mijn probleem?
beantsje schreef:Ik heb het over Defensie (als werkgever). Als je bij defensie werkt, en je wordt betrapt op harddruggebruik, word je ontslagen.
Helaas is de rest van de maatschappij blijkbaar wat toleranter...
lucifertje schreef:Lijkt me niet. Het is verboden voor iedereen, dus waarom niet voor hen?! En als topsporter heb je een voorbeeld functie. Je hebt die rommel niet nodig om je beter te voelen of voor je plezier.
Mijn mening is dus ook, afblijven je doet meer kwaad dan goed!