Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Het hangt er volgens mij ook vanaf hóe de hoofddoek gedragen wordt. Ik kan me nl voorstellen dat het bij sommige apparaten gevaarlijk kan zijn als de doek erin verstrikt komt.
Lyonesse schreef:Jeetje, ben ik 1 van de enigen die dit wél terecht vind? Als de regel van de sportschool zegt dat je geen hoofdbedekking op mag, geldt dat in dit geval ook. Ik vind dit zelfs geen medische reden namelijk
Abeltje77 schreef:Lyonesse schreef:Jeetje, ben ik 1 van de enigen die dit wél terecht vind? Als de regel van de sportschool zegt dat je geen hoofdbedekking op mag, geldt dat in dit geval ook. Ik vind dit zelfs geen medische reden namelijk
Eigenlijk..... heb je daar gelijk in.
Het is een cosmetische reden.
Abeltje77 schreef:Dan is het een emotionele reden (waar overigens niets mis mee is!) maar nog altijd geen medische reden.
Royen schreef:Abeltje77 schreef:Dan is het een emotionele reden (waar overigens niets mis mee is!) maar nog altijd geen medische reden.
Dus als het geen medische reden is maar een zeer emotionele reden mag je geen hoofdoekje dragen? Dus je mag dan in mijn ogen ook geen hoofdzweetbandje dragen en met skieen ook geen muts en met...........etc. Je snapt mijn punt vast wel
bulck schreef:in tegenstelling tot een hoofddoek voor religie wat altijd eigen keuze is heb je die keuze bij kanker niet.
bulck schreef:Lyonesse schreef:Jeetje, ben ik 1 van de enigen die dit wél terecht vind? Als de regel van de sportschool zegt dat je geen hoofdbedekking op mag, geldt dat in dit geval ook. Ik vind dit zelfs geen medische reden namelijk
Euhm zelf al kanker gehad ofzo. Haar hebben is een heel persoonlijke zaak, dat veel mensen hun zelfzekerheid aardig kan doen aantasten. in tegenstelling tot een hoofddoek voor religie wat altijd eigen keuze is heb je die keuze bij kanker niet.
Royen schreef:@Abeltje77 : ah, ik snap het nu, had je verkeerd begrepen, dacht dat je er fel tegen was