Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxxxiejjj schreef:vind als ik heel eerlijk ben de boeren juist fijn op de weg! In tegenstelling tot sommige mensen die achter je zitten te pushen. en als je paard een stapje "verkeerd" zet je aangereden word.. de wielrenners kunnen er trouwens ook wat van.
Ellebel schreef:Maar serieus, ik snap niet waar mensen de arrogantie vandaan halen om degenen die (voor een kl*teloontje) er voor zorgen dat zij kunnen eten, kunnen afkraken.
Dana01 schreef:en daar zijn we al waar ik verwacht had te zullen belanden, als alle boeren in de winkel gaan werken Bravespots.... wat denk je dat ze daar dan nog kunnen verkopen????????
suleilitha schreef:Zelfmedelijden, jammer dat je het zo noemt, Bravespots. Het boer zijn is niet iets als timmerman of accountant, een boerenbedrijf plus bijbehorend veebeslag gaat over van vader op zoon en dat mieter je niet zomaar in de verkoop, het is een stuk erfgoed.
Nu je het toch over onderwaarderen hebt, ik vind jouw post ook nogal eh... onderwaarderend overkomen, moet ik zeggen.
suleilitha schreef:Het ging mij ook niet om de verdiensten van boeren, dat die ver beneden peil zijn maar het ging me er meer om, dat er vaak zo negatief wordt gedaan over de boerenstand en dan in andere opzichten..
BraveSpots schreef:Vind je mij dan raar dat ik vragen stel bij boeren die voor een traditie (begrijp ik dat goed?) hun hele leven zwaar werk doen voor een rotloon?
Ik zou die traditie vlug vergeten hoor, dag bedrijf, ik ga wel ergens anders veel meer geld gaan verdienen en minder werken. Of mis ik ergens iets?
suleilitha schreef:Bravespots, beetje rare vraag maar ben je veganist?
suleilitha schreef:roxxxiejjj schreef:vind als ik heel eerlijk ben de boeren juist fijn op de weg! In tegenstelling tot sommige mensen die achter je zitten te pushen. en als je paard een stapje "verkeerd" zet je aangereden word.. de wielrenners kunnen er trouwens ook wat van.
Kuch, ik wielrendus hou het even netjes, bovendien gaat het niet over wielrenners en niet specifiek over boeren in het verkeer..