wordt verwacht in de zomer 2011!
als groot fan van Pirates of the Caribbean kan de film mij niet snel genoeg uitkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lyonesse schreef:Nemurin schreef:Hm, leuke films geweest maar eigenlijk was het 3e deel ook al een beetje over the top...Dus vanaf hier wordt het waarschijnlijk nogal uitmelkerij, ben ik bang.
Daarom ben ik na deel 2 afgehaakt
Lyonesse schreef:Het is ook een TRILOGIE! Deel 1 sluit aan op 2, en deel 2 sluit aan op deel 3! Zo weet je dus niet hoe het hele verhaal afloopt. Het is dan net als in een boek: in het midden van het verhaal dichtslaan, dus nu weet je niet hoe het afloopt. Weet nu wel dat meneer Sparrow op zoek gaat naar de bron van de eeuwige jeugd, echter DIT IS EEN GERUCHT!Nemurin schreef:Hm, leuke films geweest maar eigenlijk was het 3e deel ook al een beetje over the top...Dus vanaf hier wordt het waarschijnlijk nogal uitmelkerij, ben ik bang.
HorseyDude schreef:Lyonesse schreef:Het is ook een TRILOGIE! Deel 1 sluit aan op 2, en deel 2 sluit aan op deel 3! Zo weet je dus niet hoe het hele verhaal afloopt. Het is dan net als in een boek: in het midden van het verhaal dichtslaan, dus nu weet je niet hoe het afloopt. Weet nu wel dat meneer Sparrow op zoek gaat naar de bron van de eeuwige jeugd, echter DIT IS EEN GERUCHT!