Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lyonesse schreef:Kop vodden tax
Wilders riep dit in een bijeenkomst van de opositie waar iedereen tegen de prinsjesdag beslissingen van het kabinet was. Ze probeerden een alternatief te bedenken, wat niet erg lukte omdat ze het niet eens konden worden, dus riep wilders dit.
Kom op zeg, staat meteen weer op de voorpagina morgen. Alsof dit serieus genomen moet worden
Sok schreef:Kopvoddentax! Wat een giller![]()
Nee, dit krijgt ie er nooit door, for sure!
Mocht dat wel het geval zijn, zou ik het personlijk niet eens zo erg vinden.. Hoofddoekjes dragen vind ik weer zo'n typisch geval van; ik wil me niet aanpassen aan de huidige samenleving en ik doe lekker of ik in m'n geboorteland ben. Net als die moskeeën.. In plaats van die moskeeën hier in Nederland had er ook een flat gebouwd kunnen worden met goede voorzieningen voor immigranten die wél graag willen aanpassen en dankbaar zijn dat ze hier mogen wonen in plaats van die halsstarrige moslims die het hele moslimgebied maar gewoon hierheen halen.. Ook even met oog op het enorme woningtekort.
Wilders draait een beetje boel door, maar als ik z'n standpunten bekijk zonder al die poeha en mediageilheid, vind ik toch dat hij bestwel een punt heeft.
Sok schreef:Mocht dat wel het geval zijn, zou ik het personlijk niet eens zo erg vinden..
Shadow0 schreef:Sok schreef:Mocht dat wel het geval zijn, zou ik het personlijk niet eens zo erg vinden..
(Het plan van Wilders is geen stuiver waard maar...) Niet? Wil jij echt in een land leven waar er belasting geheven wordt op het soort kleding dat je draagt? Oh my!
Sok schreef:Kopvoddentax! Wat een giller![]()
Nee, dit krijgt ie er nooit door, for sure!
Mocht dat wel het geval zijn, zou ik het personlijk niet eens zo erg vinden.. Hoofddoekjes dragen vind ik weer zo'n typisch geval van; ik wil me niet aanpassen aan de huidige samenleving en ik doe lekker of ik in m'n geboorteland ben. Net als die moskeeën.. In plaats van die moskeeën hier in Nederland had er ook een flat gebouwd kunnen worden met goede voorzieningen voor immigranten die wél graag willen aanpassen en dankbaar zijn dat ze hier mogen wonen in plaats van die halsstarrige moslims die het hele moslimgebied maar gewoon hierheen halen.. Ook even met oog op het enorme woningtekort.
Wilders draait een beetje boel door, maar als ik z'n standpunten bekijk zonder al die poeha en mediageilheid, vind ik toch dat hij bestwel een punt heeft.