Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annn schreef:RedPassion schreef:Waarom ben je er verder niet op ingegaan dan? Als niemand dat ooit doet verandert er natuurlijk ook nooit iets.
Omdat die meiden zich daar waarschijnlijk toch niets van aantrekken
stef schreef:Dus ik draai me om en vraag ze of het heel noodzakelijk is dat ik met hun muziek mee moet genieten.
Zoezi schreef:Tja als ouders tegenwoordig zelf een leraar op hun bakkes slaan omdat ze het er niet mee eens zijn, kan je het dan de jongeren kwaad nemen, die volgen gewoon hun voorbeelden.
odetteke schreef:Zoezi schreef:Tja als ouders tegenwoordig zelf een leraar op hun bakkes slaan omdat ze het er niet mee eens zijn, kan je het dan de jongeren kwaad nemen, die volgen gewoon hun voorbeelden.
In belgie was een schooldirecteur met de dood bedreigd door vaders van leerlingen nadat hij een hoofddoekverbod op school had ingesteldHeerlijk voorbeeld voor de kinderen
Annemeik schreef:stef schreef:Dus ik draai me om en vraag ze of het heel noodzakelijk is dat ik met hun muziek mee moet genieten.
Misschien omdat je het ook niet echt normaal hebt gevraagd? Ik snap dat je je er aan irriteerde, maar als iemand mij op die manier een vraag stelt vind ik dat ook niet echt leuk. Als je had gevraagd of hun muziek misschien wat zachter kon omdat je er last van had, had je misschien wel een een normale reactie terug gekregen.
Ik zeg niet dat je de jeugd met handschoentjes aan moet pakken, maar gewoon een normale vraag stellen is toch ook niet moeilijk?