Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Naar aanleiding van een WOB-verzoek van enkele media zijn de uitgaven openbaar gemaakt, die door of namens de ministers en staatssecretarissen van het huidige kabinet zijn gedaan sinds hun aantreden op 22 februari 2007. Hiernaast betreft het het verzoek om een overzicht van alle uitgaven door alle secretarissen-generaal en directeuren-generaal en de politiek assistenten sinds 22 februari 2007.
Tallie_Ho schreef:Ik vind het belachelijk dat iemand die al een berg geld verdiend ook nog even op de kosten van de belastingbetaler kan gaan zitten eten..
Achja, de duivel schijt ook altijd op de grootste hoop he..
Belastingeld als salaris, kan mij het schelen, Havajanna's en manchetknopen weggeven vind ik echt belachelijk..
Citaat:Etentjes van 300 euro met hoeveel man en met wie? Ik kan me voorstellen dat je met de hoge omes van de Amerikaanse justitie (noem maar iets) niet bij de mac gaat zitten... Etentje van 300 euro vind ik echt niet overdreven.
En ook kan ik me voorstellen dat de minister van weetikveel niet in Hotel de la poste gaat zitten... heeft toch ook iets te maken met veiligheid en privacy.
.