Citaat:Pedofiel publiekelijk geëxecuteerd
JEMEN - SCHOKKEND In Jemen is een pedofiel voor een groot publiek geëxecuteerd omdat hij een 11-jarig jongetje had verkracht en in stukken gesneden. Enkele honderden mensen zagen hoe de man de kogel kreeg.
Op de lokale markt mocht Yehya Hussein al-Raghwah nog een laatste gebed doen. Onder hard gejuich van het aanwezige publiek werd de kapper doodgeschoten. In het publiek waren ook veel kinderen aanwezig. Hij zou vorig jaar december de jongen in zijn kapperszaak hebben verkracht. Vervolgens zou hij het kind in stukken hebben gesneden en de lichaamsdelen in de woestijn hebben gedumpt.
Het is de negende keer dit jaar dat iemand in Jemen op deze manier wordt terechtgesteld.
telegraaf
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4347 ... tml?p=29,1
Wat vinden bokkers hiervan?
Hoe cru het ook is ik vind het een uitstekende straf mocht het zo zijn dat deze man inderdaad een pedofiel is.
In Europa zie ik het nog niet snel gebeuren. Zo iemand zoals dutroux, waar het duidelijk bewezen is, kost bakken met geld om veilig en in goede gezondheid achter de tralies te houden. Dit lijkt mij een beter alternatief, of moeten we zulke types een tweede kans geven en tenminste de rest van hun leven onderhouden?