Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Oeps.
Het ziet er inderdaad erg uit zeg, wat een boel sterren.Vraag me af welke kant van het verhaal waar is..
Kan me trouwens best voorstellen dat je in slaap valt, aanhoudende pijn maakt vaak loom.Haast trance-achtig. Bovendien kon ze natuurlijk niet zien wat die man deed. Apart.

xjudithx schreef:Fiffill schreef:Oeps.
Het ziet er inderdaad erg uit zeg, wat een boel sterren.Vraag me af welke kant van het verhaal waar is..
Kan me trouwens best voorstellen dat je in slaap valt, aanhoudende pijn maakt vaak loom.Haast trance-achtig. Bovendien kon ze natuurlijk niet zien wat die man deed. Apart.
Niet zien, maar wel voelen toch?
Ik zie mezelf er ook wel voor aan om tijdens een tattoosessie in slaap te vallen. 
Maf verhaal. xjudithx schreef:Slaat inderdaad nergens op: je valt echt niet in slaap tijdens het tattoeeren. Dat voel je en dat hoor je. Bovendien merk je het echt wel als hij ergens anders tatoeeert dan de plek waar je dat wil. 3 sterretjes of 56, dat is nogal een verschil.
_Mel schreef:Je wilt een tattoo bij je oog, die man zit te prikken in je kin en nog gaan er ergen alarmbellen rinkelen?
Heel vaag verhaal dit.

Misschien zit daar de communicatiefout
horseylove schreef:Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had.