Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

horseylove

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 14:33

Meisje dient klacht in tegen tatoeëerder na 'misverstandje'

KORTRIJK - De 18-jarige Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk heeft een klacht ingediend tegen een tatoeëerder uit Kortrijk. 'Ik had drie sterretjes gevraagd, maar die gek zette er zonder mijn toestemming 56 op mijn gezicht!'

'Zie me hier nu zitten: ik ben lelijk. Zelfs verminkt! Zo durf ik alleszins niet te gaan werken.' Kimberley Vlaeminck (18) uit Kortrijk zit er verslagen bij. Ze is in shock. 'Ik heb dit niet gewild. Echt niet', zucht ze. Zondag trok ze samen met haar vader Diego, haar vriend en haar zus naar Tatoo Box in de Steenpoort in Kortrijk. 'Ik heb altijd gekleurde puntjes naast mijn linkeroog gewild. Mijn vader wilde die betalen. Omdat iedereen in onze familie toch een tatoeage heeft.'

Bij de tatoeëerder liet kapster Kimberley Vlaeminck zich overhalen om sterretjes te kiezen in plaats van puntjes. 'Ik zei die man dat ik er drie wilde.'

Volgens Kimberley verliep de communicatie niet bijster vlot. 'Die man sprak enkel Frans. En dat was een probleem: ik spreek enkel Nederlands en een heel klein beetje Engels.'

Toen haar familie en vriend een ijsje gingen halen, bleef Kimberley alleen achter op de tatoeagestoel. 'Die man had een tekening gemaakt met meerdere sterren. Ik had hem gezegd dat ik er maar drie moest hebben. Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had. En net op dat moment kwam mijn vader terug binnen.'

Vader Diego kon er niet mee lachen. 'Ik vond het zelf ook niet goed. Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn. Ik was die ochtend dan ook al om 5 uur gaan werken', zegt Kimberley Vlaeminck.

De geviseerde tatoeëerder Rouslain Toumaniantz (37), een uitgeweken Parijzenaar die nog maar enkele maanden een shop heeft in Kortrijk, wuift dat argument weg. 'Slapen als je in je gezicht wordt getatoeëerd, dat is onmogelijk. Omdat het gewoon te veel pijn doet. Dit is een heel vreemd verhaal. Dat meisje heeft die sterren gevraagd. En ik heb ze haar gegeven. Punt aan de lijn. Ze was er overigens aanvankelijk ook héél blij mee. Alleen: dat veranderde toen ze haar vader zag.'

De tatoeëerder zegt dat hij het foutje niet zelf kan rechtzetten. 'Als ze écht van die sterren af wilt kan ze die met een laser laten weghalen. Maar ik kan het niet. Want ik heb zo'n duur toestel niet. En ik zal die behandeling ook niet betalen. De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'

Kimberley Vlaeminck diende zondagavond nog een klacht in bij de politie. 'Als die man inderdaad opzettelijk méér sterretjes dan gevraagd op haar gezicht zette, dan valt dat onder opzettelijke slagen en verwondingen', zegt Tom Janssens, woordvoerder van het parket van Kortrijk. 'Maar misschien gaat het om een communicatiestoornis of veranderde het meisje van mening toen haar familie het resultaat afkeurde. Dat moet het onderzoek uitwijzen.'

Het 'sterrenmeisje' heeft weinig zin in een lange procedure. 'Die sterren moéten weg. Hoe sneller, hoe liever. Want iedereen die me ziet, zegt het: zo kun je niet gaan werken. Ik durf zó niet naar buiten. Omdat ik te lelijk ben.'

Foto's : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G062BFKCI

BRON: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G062BFKCI

Ik vind echt dat deze meid een beetje de eindjes bij elkaar L*lt.
In slaap vallen tijdens het tattoeeren in je gezicht, naast je oog en oor.
Dat hoor je toch naast je??
wat vinden jullie??

Caira

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:34

Ja is het niet geweldig, heb al helemaal in een deuk gelegen.

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:36

Raar verhaal :=

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:36

Slaat inderdaad nergens op: je valt echt niet in slaap tijdens het tattoeeren. Dat voel je en dat hoor je. Bovendien merk je het echt wel als hij ergens anders tatoeeert dan de plek waar je dat wil. 3 sterretjes of 56, dat is nogal een verschil.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:38

Beetje vaag, maar ik moest best lachen toen ik de foto zag :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:38

Oeps. :=

Het ziet er inderdaad erg uit zeg, wat een boel sterren. :oo Vraag me af welke kant van het verhaal waar is..

Kan me trouwens best voorstellen dat je in slaap valt, aanhoudende pijn maakt vaak loom. ;) Haast trance-achtig. Bovendien kon ze natuurlijk niet zien wat die man deed. Apart. :7

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:39

Raar verhaal , langst de ene kant zou het echt wel kunnen als ze een hoge pijngrens heeft . Maar toch ? Ik denk dat de vader het ook normaal zou moeten weten dat 3 sterretjes veel minder lang duren dan 56

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:39

Zou het geen grap zijn? Dat die sterren nep zijn?

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:40

Je wilt een tattoo bij je oog, die man zit te prikken in je kin en nog gaan er ergen alarmbellen rinkelen?

Heel vaag verhaal dit.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:40

Fiffill schreef:

Het ziet er inderdaad erg uit zeg, wat een boel sterren. :oo Vraag me af welke kant van het verhaal waar is..

Kan me trouwens best voorstellen dat je in slaap valt, aanhoudende pijn maakt vaak loom. ;) Haast trance-achtig. Bovendien kon ze natuurlijk niet zien wat die man deed. Apart. :7

Niet zien, maar wel voelen toch?

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:41

De vorm is wel een 3 :D
Ik geloof dat meisje niet hoor, dat merk je echt wel volgens mij.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:41

Hahaha, dom hoor :+
Natuurlijk heeft zij wel gevoeld dat hij op dr neus enzo aan het tatoeëren was! Je gaat echt niet slapen terwijl je een tatoo krijgt.
En dan zegt ze, ik wil niet opvallen, ik ben lelijk, maar wel groot met foto en al in de krant en in het nieuws :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:42

xjudithx schreef:
Fiffill schreef:

Niet zien, maar wel voelen toch?

Tsja, niet als je in slaap valt. := Ik zie mezelf er ook wel voor aan om tijdens een tattoosessie in slaap te vallen. _O-
Ik vraag me af of het echt waar is hoor. ;) Maf verhaal.

TE5

Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat je dit wil,
aan de andere kant denk ik wel dat je het merkt als er iemand op je kin zit te tatoeëren i.p.v. naast je oog..
Onderzoek zal het hopelijk uitwijzen..

Coentjuh

xjudithx schreef:
Slaat inderdaad nergens op: je valt echt niet in slaap tijdens het tattoeeren. Dat voel je en dat hoor je. Bovendien merk je het echt wel als hij ergens anders tatoeeert dan de plek waar je dat wil. 3 sterretjes of 56, dat is nogal een verschil.

Inderdaad hoor, vindt het ook een beetje l*l koek.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:43

_Mel schreef:
Je wilt een tattoo bij je oog, die man zit te prikken in je kin en nog gaan er ergen alarmbellen rinkelen?

Heel vaag verhaal dit.

Ja dat zei ik ook al tegen mijn vriend. Je voelt het echt wel als ze op je neus bezig zijn :+

Druppeltje heeft gelijk! Het is wel een 3 :+ Misschien zit daar de communicatiefout :D

DJB

het eerste wat ik denk: haha.

Hoe stom ben je als je niet in de gaten heb dat er op een andere plek wordt getatoueerd dan je wilt?
Als ik bij een tatoueerder zou komen die mij niet begrijpt en een andere tekening maakt dan ik wil, zou ik toch echt een andere zoeken hoor.

Dit is zo dom, dat je bijna zou denken dat het wel een grap moet zijn...

fojoe

horseylove schreef:
Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had.

kom op, zeg! :=
de hele linkerkant van haar gezicht staat vol, maar ze had niet gemerkt dat het meer dan 3 sterren waren? :roll:

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:44

Hoe dom kan je zijn als 18 jarige, denk je nou echt dat die kerel zo lang bezig is met 3 sterren en dan ook nog op je neus!hahaha!

Datjaa

Oepss,
Maar dat voel je toch wel, als er sterren op je wang worden getekend tot aan je neus en voorhoofd en je kin enzo?

Edit: Is boven me ook al gezegd ;)
Laatst bijgewerkt door Datjaa op 16-06-09 14:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Tsjikkie

Vreemd verhaal, miscommunicatie lijkt het mij toch ook niet, zowieso kijk je toch goed naar wat zo'n man tekent (tekent hij het trouwens ook niet af op je huid voordat hij het zet, om te kijken of het de juiste plaats is e.d.) En bovendien, 3 kleine sterretjes of 56 stuks, dat verschil zou je toch moeten voelen, alleen al qua tijd. Loom worden van pijn, dat zou kunnen, maar over 3 sterretjes zou toch niet zo lang gedaan worden? Beetje dom grietje.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:45

Ben wel benieuwd of ze het er ooit nog mooi af gaat krijgen. :=

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:46

Volgens mij is die meid gewoon de boel aan het belazeren.

Je kan mij niet vertellen dat je dit niet door hebt. Je voelt toch wat die man doet, slapen heeft ze volgens mij niet gedaan want ze zegt hem wel 3 keer te hebben gevraagd te stoppen.

Dan ga je toch zelf van die stoel af of niet dan?

Komisch gezicht is het wel trouwens.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:46

Ik denk ook dat het larie is in slaap vallen tijdens het tattoeeren?
Denk niet dat dat kan hoor. Het is daar toch een beetje te erg pijnlijk voor. Denk dat pa het niet mooi vond, en ze daarom ineens de man de schuld gaat geven. Maar ja we waren er niet bij. Dus ik weet het ook niet zeker, maar wel dat je niet in slaap valt onder het tattoeeren. ;)

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:47

Daarnaast, als het waar zou zijn, en ze dit echt niet had gewild, dan had ze toch nooit hem laten tattoeeren, want hij had dit al op haar gezicht gezet dmv carbonpapier...
Dus als ze het niet had gewild, dan had ze het echt wel tegen gehouden.

Daarnaast, waarom zou je zomaar op een zondagochtend, zonder ergens bij na te denken, zomaar een nieuwe tattooshop binnen wandelen, en met een ongediplomeerde tattooeerder die je niet eens kan verstaan in zee gaan?

Tis óf een grap, of ze is wel echt heel erg dom...