13-jarige beukt in op voetgangersVideootje uit Rusland, een 13-jarige jongen uit Kirov had z'n moeders Lada gepakt en ging er mee uit scheurn'. Helaas voor de jongen beukte hij drie voetgangers omver met hoge snelheid. De voetganger die vervolgens nog wordt geraakt door de witte auto is overleden. De andere twee liggen in kritieke toestand in het ziekenhuis.
De jongen schreef later op zn profiel: 'Ik raakte de mensen alleen met mijn spiegel, dat die jongen vervolgens onder de witte auto kwam was niet mijn schuld. Dat is de schuld van de bestuurder van de witte auto'.
De jongen is vooralsnog niet gestraft.
bron: Spitsnieuws.nl
Filmpje kan schokkend zijn.
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 16-05-09 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Link naar schokkend materiaal verwijderd.
omg, wat deed die achter het stuur? zo te zien had hij ook meer naar rechts kunnen gaan om te ontwijken ?
maar wat vliegen die mensen ver mee dit was nou niet echt alleen met de spiegel geraakt... jammer voor hem dat er een filmpje is..
Caesar
Geplaatst: 14-05-09 11:09
Zijn spiegel? Jezus!
Echt shocking! Je ziet die ene wel 5 meter omhoog vliegen. En die in die witte auto probeert nog te ontwijken. Wat zal die shakend in zijn auto gezeten hebben. Verschrikkelijk!
Ja, ik heb 3 keer dat filmpje gekeken.. maar kan niet bevatten dat hij zegt dat hij die voetgangers met z'n spiegel heeft geraakt.. Die mensen zien vliegen is ook inderdaad shocking
WOOOOOOWW,, dit is niet normaal!!! Hij heeft ze zeker weten ook geraakt met meer dan alleen de spiegel,, ik weet dat een klap met alleen een spiegel al onwijs hard is,, dan gaat je hart al te keer.. maar voor die man in de witte auto zal het nog 100 keer erger zijn!!! btw die mensen steken daar ook niet echt veilig over.. rijdt best veel verkeer..
Heftig.... vind het alleen wel raar dat die mensen midden tussen auto's oversteken..
Onassa
Geplaatst: 14-05-09 12:08
Hallo dan!!!!! En die jongen is niet gestraft???? Hoe kan dat??!!
Anoniem
Geplaatst: 14-05-09 12:10
Onassa schreef:
Hallo dan!!!!! En die jongen is niet gestraft???? Hoe kan dat??!!
Beter lezen: Vooralsnog niet gestraft....
chocobroodje
Geplaatst: 14-05-09 12:12
Wow wat een heftig ongeluk, hoezo alleen met de spiegel geraakt? dan vlieg je no way zo door de lucht! Het zal je maar gebeuren, dat je oversteekt.
Onassa
Geplaatst: 14-05-09 12:13
Juul schreef:
Beter lezen: Vooralsnog niet gestraft....
Oh sorry, mijn ogen hangen ook half dicht door de verkoudheid.
corientjuhh
Geplaatst: 14-05-09 12:16
Jeetje, weer zo iets zoals in Apeldoorn Getsie, hij kon toch makkelijk ontwijken Die mensen zijn net poppen hoe ze door de lucht vliegen
Jeaulijn
Geplaatst: 14-05-09 12:16
oliebol zeg, dat gaat zo hard. Wat erg.. En dan ook nog doorrijden, moet niet gekker worden.
ArabicQueen
Geplaatst: 14-05-09 12:18
Ja idd daarom lijkt het net nep .... vreselijk hoe je leven ineens een hele andere wending krijgt
Anoniem
Geplaatst: 14-05-09 12:18
Juul schreef:
Heftig.... vind het alleen wel raar dat die mensen midden tussen auto's oversteken..
Nouja, linksonderin staat een bord dat een beetje op 'zebrapad' lijkt bij ons, misschien was het wel een oversteekplaats oid zoals iemand hier al opperde. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat je anders 'gewoon' oversteekt op zo'n weg.
_Denise_
Geplaatst: 14-05-09 12:19
Allejezus wat een heftig filmpje.. Rijdt dat joch nou door?? Die witte auto kón volgens mij helemaal niet meer ontwijken nadat die eerste auto ze geraakt had, en die stopt tenminste..