Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Ik heb het programma niet gezien maar snap de reactie van Amerika wel, Osama wordt nu 'vrijgesproken' terwijl hij echt niet onschuldig is.
Aan de andere kant snap ik ook wel dat ze de zaak van een andere kant willen belichten, ik denk alleen dat ze daarin zijn doorgeslagen.
ranna schreef:Kijk eens wat verder in de materie van 9/11 en de 'merkwaardige' dingen die op en rond die dag zijn gebeurd en herhaal dan nog eens wat je hier schrijft.
Mer1980 schreef:Ik heb de bewuste uitzending niet gezien maar wel die van gisteren over die ABN AMRO man die zichzelf verrijkt zou hebben. Ik zelf vind het een geweldig programma die eens een kijkje laat nemen vanaf de andere kant van het verhaal. Hoe om gegaan kan worden met inormatie en hoe variabel interpreteerbaar bepaalde informatie kan zijn. Tsja idd een journalistiek stuk is het zeker. Erg interessant.
Marjo_x schreef:ranna schreef:Kijk eens wat verder in de materie van 9/11 en de 'merkwaardige' dingen die op en rond die dag zijn gebeurd en herhaal dan nog eens wat je hier schrijft.
Wat bedoel je daarmee?
Ik vind niet dat je zo'n programma moet verbieden, ik heb het niet gezien dus weet ook niet precies hoe en wat, maar dan alsnog
ranna schreef:Er zijn op die dag zoveel ongebruikelijk, vreemde en ronduit verdachte dingen gebeurd dat het echt een lijst is die langer is dan je arm.
Er is echt massa's info over te vinden, zijn complete films gemaakt waarin het wordt opgesomt.
Kan alleen maar zeggen, ga op onderzoek uit en gegarandeert dat je hele grote vraagtekens zet met de officiële versie van wat er die dag gebeurde.
Oja, trouwens, ze waren, en zijn nog steeds, zo driftig op zoek naar die gemene Bin Laden. De beste man was voor een nierbehandeling in Amerika ten tijde van 9/11, mét toestemming van de Bush regering
ranna schreef:Oja, trouwens, ze waren, en zijn nog steeds, zo driftig op zoek naar die gemene Bin Laden. De beste man was voor een nierbehandeling in Amerika ten tijde van 9/11, mét toestemming van de Bush regering
Huertecilla schreef:ranna schreef:Oja, trouwens, ze waren, en zijn nog steeds, zo driftig op zoek naar die gemene Bin Laden. De beste man was voor een nierbehandeling in Amerika ten tijde van 9/11, mét toestemming van de Bush regering
Jij snapt denk ik mijn F-911W horloge![]()
Ik heb het dagelijks met veel persoonlijk voldoening om. Neem het idee gerust over;dat het een rage mag worden
![]()
hc
ranna schreef:Kan me zelfs niet voorstellen dat er mensen zijn die het verhaal van Bush nog geloven.
joostvangestel schreef:Maar iemand die een land wil leiden (en zeker zo groot en divers als de VS zijn) moet regelmatig water bij de wijn doen, want anders staat hij snel in het rijtje van "Ambitieuze, maar Mislukte Leiders"
Joostvangestel schreef:Lyonesse: als je gelooft dat de iemand zomaar een vliegtuig uit de lucht laat vallen en het dan nog zo geregeld gaat dat er alleen bepaalde mensen dood gaan, dan heb je wel heel veel fantasie. Alsof ze het zo gemikt hadden dat het net langs die wijk vielMaar goed, zonder fantasie ook geen complottheorieen en zonder complottheorieen waren we nou ook niet gezellig aan het discussieren