Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Authentic schreef:Sneu voor die man, maar voor het zelfde geld rijdt hij iemand hartstikke dood met z'n hoofd er niet bij, en dat is het in mijn ogen niet waard. Er zijn meerdere manieren om ergens te komen als het echt moet (OV, taxi, vriend/collega).
Mas schreef:Authentic schreef:Sneu voor die man, maar voor het zelfde geld rijdt hij iemand hartstikke dood met z'n hoofd er niet bij, en dat is het in mijn ogen niet waard. Er zijn meerdere manieren om ergens te komen als het echt moet (OV, taxi, vriend/collega).
Ben het met jou eens, iemand die zo afgeleid is die is levensgevaarlijk voor zichzelf en voor anderen.
Hebben ze de man uiteindelijk geholpen om naar huis te komen, of moest hij het letterlijk zelf uitzoeken?
Adil18 schreef:Mas schreef:Ben het met jou eens, iemand die zo afgeleid is die is levensgevaarlijk voor zichzelf en voor anderen.
Hebben ze de man uiteindelijk geholpen om naar huis te komen, of moest hij het letterlijk zelf uitzoeken?
Tis de politie en geen taxibedrijf...
Anne_GTI schreef:Ik heb de aflevering niet gezien maar toen ik 5 februari gebeld werd dat mijn vader heel slecht lag in het ziekenhuis heb ik ook wel wat regels overtreden (te snel, verdrijvingsvlak, gordel) en ben daarvoor zelfs aangehouden. Na uitleg van de situatie reed de motoragent voor me uit langs een file over de busbaan zodat ik heel snel in het ziekenhuis kon komen. Over boete enz. is niet eens gesproken. Zo kan het dus ook....
Als ze me wel een boete hadden uitgeschreven zou ik er trouwens nog tegen in beroep gegaan zijn ook. Bezwaar in combinatie met een rouwkaart zou ik nog weleens willen zien of een rechter daar geen rekening mee houdt.
Adil18 schreef:faye schreef:Staat haaks op een blik op de weg uitzending waar moskowitz werd aangehouden. Zijn vrouw verloor bloed (zwanger) en moest naar het ziekenhuis. Hij mocht zo doorrijden, zonder boete of iets.
Dat vind ik dan zo enorm fout he
Anne_GTI schreef:Als ze me wel een boete hadden uitgeschreven zou ik er trouwens nog tegen in beroep gegaan zijn ook. Bezwaar in combinatie met een rouwkaart zou ik nog weleens willen zien of een rechter daar geen rekening mee houdt.