Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IndianLady schreef:Heb even gezocht maar vind het er niet schokkend uitzien. Je ziet het hoofd van een man in zn auto, lijkt net alsof hij slaapt. Foto is erg onscherp en ik zie geen bloed.
Authentic schreef:Hmm, kan aan mij liggen -of aan m'n opleiding- maar ik vind de foto niet echt heel erg schokkend. 't Is een onduidelijke foto, je ziet niet goed wie 't is (ja aan de auto misschien). Die van Fortuyn vond ik vele male schokkender. Of hebben ze de foto aangepast?
NatassJa schreef:Nou ja, ik vind dit niet echt schokkend.. Je ziet een man zitten en meer niet.. Als je echt een zeer bebloed persoon zou zien, ja, dat is anders.. Maar dit kan ik niet als schokkend zien..
Wel is het zo, dat ze zulk soort foto's niet gelijk op een pagina neer moeten zetten, omdat dit voor sommige mensen wel als schokkend kan worden ervaren..
IndianLady schreef:Heb even gezocht maar vind het er niet schokkend uitzien. Je ziet het hoofd van een man in zn auto, lijkt net alsof hij slaapt. Foto is erg onscherp en ik zie geen bloed.