Tiener bij -13 gedumpt uit wraak Twingly blog zoekenJouw blog hier
NEW JERSEY - Drie vrouwen hebben op een vreselijke manier wraak genomen op hun ex-vriendin omdat ze één van de drie vrouwen had aangeklaagd na een auto-ongeval.
Het 19-jarige slachtoffer werd door het drietal meegelokt onder het valse voorwendsel dat ze naar een feestje gingen. Onderweg dumpten de vrouwen de tiener, in weinig verhullende kleding, in de sneeuw bij -13. De jonge vrouw werd een tijd later pas gevonden en met zware onderkoelingsverschijnselen afgevoerd naar een ziekenhuis.
Verlaten plek
Maria Contreras-Luciano (22), Amber Crespo (20) en Dyanne Velasquez (21) reden met het slachtoffer naar een verlaten plek, waar ze haar zonder telefoon of warme kleren dumpten in de sneeuw en de vrieskou.
Gelukkig vond een toevallige voorbijganger het meisje en hij bracht haar naar het ziekenhuis. Daar werden zware vrieswonden aan haar handen en voeten vastgesteld. Ze zal een operatie moeten ondergaan, maar als ze nog langer in de vrieskou had gelegen, hadden haar handen en voeten zeker geamputeerd moeten worden.
Aangeklaagd
De drie daders zijn aangeklaagd voor ontvoering, geweldpleging en samenzwering, meldt ABC News.
ik vind dit echt erg!!! kind houd de littekens aan haar ''vriendinnen'' voor het leven!
garny95
Geplaatst: 30-01-09 10:59
bizar verhaal zeg
quera
Geplaatst: 30-01-09 10:59
waar gaat het heen met de wereld. zulke "meiden"zijn geen echte vriendinnen.
merel90
Geplaatst: 30-01-09 12:39
Wat een verhaal zeg, ik snap niet hoe je zoiets over je hart kan verkrijgen.. Fijne vriendinnen waren dat dan Echt te triest voor woorden
Het verbaast me altijd hoe zulke mensen zichzelf meer en meer in de problemen werken. Ik hoop dat ze er goed vanaf komt, en die meiden zullen wel een celstraf krijgen dus dat zit wel goed
Ik denk dat die "vrouwen" er niet bij stil hebben gestaan dat hun "wraakactie" dodelijke gevolgen had kunnen hebben. Hoe dom kun je zijn. Ik zou naast die aanklacht voor dat autoongeval er nog een aanklacht bovenop gooien. En vriendinnen mogen ze zich van mij al helemaal niet meer noemen. Hoe haal je het in je kersenpit. Ongelofelijk gewoon!