Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 14:59

Wat is jullie mening over hem, en waarom? Graag goed onderbouwen en geen scheldwoorden etc. hier neerzetten hou het netjes.

Zelf vind ik het onterecht wat hij allemaal doet, en dat dit zomaar kan worden toegelaat. Die ideeen zouden eigenlijk niet in het hoofd moeten komen van de regering, voor het weer mis gaat ;)

En oja, respecteer ieders mening :)

Princess_

Re: Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:05

Ik vind het een enge griezel.
Ik ben van mening dat zijn ideeen gevaarlijk zijn en totale onzin.

Daarbij ben ik wel voor vrijheid van menings uiting en mag hij natuurlijk zeggen wat hij vind. Hij moet het alleen niet als feiten brengen want negen van die tien dingen die hij verkondigt is totale BS.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:09

ik begrijp zijn vergelijking van de koran en mijn kampf ook niet.. daar zou ik graag meer achtergrondinformatie over hebben.

las vanochtend dat hij flink in zetels is gestegen.

Ik heb eigenlijk te weinig verdiepende kennis over deze man en zijn standpunten om een mening te kunnen vormen.
wel maak ik me zorgen dat het hele gebeuren met de islam de verkeerde kant op gaat. ik ben voor vrijheid en samenleven, maar soms moet ik zeggen dat ik ook angstig ben dat we in nederland langzaam worden overgenomen. als zulke gedachten al opkomen, heb je veel mensen in je zak, als je geert wilders heet.
Mij niet hoor, ik stem sp :)

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:10

Iedereen mag zijn mening hebben in nederland, dus geert wilders ook..
probleem is, dat hij maar wat in het rondschreeuwt, en niks kan onderbouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:13

En ondertussen mogen imams wel oproepen tot homo-haat :x

Waar gaat het heen in dit land? :n

Alhoewel ik geen fan van Wilders ben , vind ik het prachtig dat hij nu in zetels stijgt. Dat krijg je ervan als je als moslim organisatie het onderste uit de kan wil en positief gediscrimineerd wil worden!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-01-09 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:14

Vind ik ook niet kunnen :n Vind ik ook geen mening meer zoals sommige het brengen.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:15

dat bedoel ik, dat is beangstigend. pak dan ook hun aan, maar dat durft nederland niet.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:16

Tja ik weet niet waar ze bang voor zijn dan. Imo is aanroepen tot homo haat discriminatie dus aanpakken die handel.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:17

Jup idd, hij heeft niet echt handige dingen gezegd. Niet erg slim als je een voorbeeld functie hebt. En hij heeft dingen gezegd wat volgens de wet niet mag.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:19

Ik ben eigelijk van mening dat mensen die een ander geloof/ras/sexualiteit/whatever niet in hun land willen, niet in het kabinet horen.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:19

nederland laat zich intimideren. dat vind ik echt. pak dan beiden aan, of allemaal niet, en dan krijg je helemaal chaos.
Anders gaan we ons eens in elkaar verdiepen. krijgen we wat meet betrokkenheid en respect.
als we op deze manier doorgaan komt het nog eens tot een uitbarsting.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:20

Princess_ schreef:
Ik ben eigelijk van mening dat mensen die een ander geloof/ras/sexualiteit/whatever niet in hun land willen, niet in het kabinet horen.

kan de sgp ook wegwezen. die wil ook alles zwarte kouzen bende.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:20

Daar kan ik dus niet bij, wet is wet. Waarom laten intimideren? :n
Keihard aanpakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:21

Princess_ schreef:

Dan zijn er een paar -met name- christelijke partijen die ook wel op kunnen stappen...
(zou ik blij mee zijn hoor :D)

Princess_

milo schreef:
Princess_ schreef:

kan de sgp ook wegwezen. die wil ook alles zwarte kouzen bende.

Ja maar willen die ook alle andere het land uit? ;) Ik bedoel meer de mensen die openlijk uitspreken en in hun agenda punten hebben om mensen die niet zijn zoals het volgens hun hoort weg te sturen oid.

Anoniem

Princess_ schreef:

Dag SGP en Christenunie :D
Overigens is dat niet wat Wilders zegt, hij zegt dat het genoeg is, en het toelatingsbeleid verscherpt moet worden. Daar kan ik mij wel in vinden overigens. Verder zal ik nooit op hem stemmen, maar snap wel dat er mensen zijn die dat doen. Je zal maar in bepaalde wijken in Nederland wonen.....

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:22

Het is een rare vent maar zegt wel dingen die wij denken. Hij brengt het alleen op een verkeerde manier. Wat wel raar is, hem wordt altijd meteen de mond gesnoerd maar imams mogen wel alles zeggen.
Misschien als hij niet dat rare gebleekte kapsel had zou hij serieuze genomen worden.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:23

Hij heeft gezegt dat als er zeg maar mensen naar nederland komen dat de moslims dan niet toegelaten moeten worden. Vind ik wel een beetje op hetzelfde neerkomen.
Volgens mij is zijn droom om een moslim vrij land te hebben :=

Anoniem

Ikima schreef:
Het is een rare vent maar zegt wel dingen die wij denken.

Hoho, spreek voor jezelf.

Princess_

Ikima schreef:
Het is een rare vent maar zegt wel dingen die wij denken. Hij brengt het alleen op een verkeerde manier. Wat wel raar is, hem wordt altijd meteen de mond gesnoerd maar imams mogen wel alles zeggen.
Misschien als hij niet dat rare gebleekte kapsel had zou hij serieuze genomen worden.

Haha sorry, maar dingen die hij zegt heb ik nooit van mijn leven gedacht :=

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:26

Als Geert Wilders dingen zegt, dan luisterd niemand. Dus schreeuwt hij maar, dan gaan mensen iig nadenken.
Triest dat dat schreeuwen moet, ze zouden moesten luisteren als hij iets zei.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:26

Hoe bedoel je dat Mystica?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:27

Ik kan heel veel uitspraken erg goed begrijpen, maar dat ligt denk ik grotendeels aan de wijk waar ik woon :)
De groepen waar hij het over heeft hebben er hier voor gezorgd dat er weet ik veel hoeveel centen uitgetrokken moest worden voor camera beveiliging en patrouilleergroepen van de pliesie.
En je wilt niet weten wat er nog steeds gebeurd, en over díe groepen heeft hij het, want er wordt wel gezegd ja er een kleine groep verpest het voor iedereen, maar hier is de groep die netjes is héél erg klein vergeleken bij de groep die het verziekt :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:28

Op zijn zachtst gezegd ben ik het niet eens met wat hij zegt.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:29

Princess_ schreef:
Hoe bedoel je dat Mystica?

Als Geert Wilders bijvoorbeeld iets zegt over de haatzaaiende imams, dan wordt er niets aan gedaan en is iedereen het een dag later vergeten. Roept hij dat het hele moslimvolk slecht is en de koran op mein kampf lijkt, dan wordt er maanden later nog over gepraat en gaan mensen wel nadenken (schreeuwen)

Iets simpeler uitgelegd: als hij een klein punt noemt, gebeurd er niets. Dus maakt hij zijn punt groter, overdreven, zodat mensen wel luisteren.