Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:Wat goed van die jongens zeg!
Ik had precies hetzelfde gedaan
Nikki_: Ook al zijn die sloten niet diep. Als jij in dat ijskoude water belandt verkeert je lichaam in shock en als je dan er te snel uit wilt en je lichaam, adem en hart niet onder controle krijgt dan ben je de sjaak. Ook als je eruit bent zit je kritiek hoor. Ga maar is Ultimate Survival kijken.
wendy_x schreef:ik zou diegene proberen te helpen en daarna eventueel 112 bellen...
Maartje1990 schreef:jemig, zijn jullie allemaal anti schaatsen op natuurijs? De reden waarom mensen dat nu doen, is omdat ze daar nu de kans voor hebben. En in nederland is die kans er erg weinig! En op de meeste plaatsen is het ijs écht wel hard genoeg dat hoeft de 'plaatselijke ijsvereniging' echt niet overal te controleren imo heeft niet iedereen dat!
Natuurlijk moet je zelf wel een beetje letten waar je gaat schaatsen en niet opeens op een super groot meer wat ook nog diep is etc want dat is natuurlijk levensgevaarlijk want dat is nog láng niet diep genoeg. Maar ik heb vanmiddag ook m'n pret opgekunt op een erg leuk schaatsplekje!
En natuurlijk kunnen er ongelukken gebeuren zoals met die jongens maarja, zullen we dan ook maar stoppen met autorijden? hoeveel ongelukken dáar wel niet mee gebeuren! Wel een pluim voor de redders hoor!