Jongeren mishandelen hoogzwangere vrouw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Jongeren mishandelen hoogzwangere vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 18:28

Een 31-jarige hoogzwangere vrouw uit Zeist is gisteravond rond 19.45 uur mishandeld. Ze liep over de Antonlaan in de Utrechtse stad met boodschappen toen vier jongens in de weg stonden. Ze vroeg of ze er langs mocht, maar dat was blijkbaar aanleiding voor de jongens om haar te mishandelen. De vrouw werd ook in haar buik geschopt en geslagen, maar haar ongeboren kind lijkt in orde.

Volgens de politie gaat het om lichtgetinte jongens waarvan er twee ongeveer 1.80 meter waren en twee ongeveer 1.95. De details zijn naar buiten gebracht omdat de politie ze nog zoekt.

bron: fok.nl

najaaa zeg Boos! waar is het fatsoen van tegenwoordig gebleven.. lijkt wel alsof het steeds erger word de laatste tijd.. Verdrietig

Chrissy_

Re: Jongeren mishandelen hoogzwangere vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:29

Noujaaa Boos! Echt belachelijk. Een beetje respect kan tegenwoordig ook geen kwaad.
Sommige mensen!! Grrr Hamer
Laatst bijgewerkt door Chrissy_ op 31-12-08 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:30

Jeetje, en dat net voor oud en nieuw nog! Kan me hier echt zo kwaad om maken! :/

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:39

Echt waar he, ik kan hier zo misselijk van worden. Hóe verzinnen ze het ?

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:44

Bah wat leven we toch met walgelijke mensen op de wereld. Van mij mogen ze die jonglui afschieten daar komt toch niks meer goed uit.

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:46

Bah idd :S
daar gaat weer," de jeugd van tegenwoordig " terwijl er ook normale wel respectvolle jongeren zijn.. bah!
dat soort lui moeten ze echt keer respect bij brengen kom op zeg !! Boos!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:46

Ik hoop dat ze zichzelf héél stoer en mannelijk vinden! Rolleyes Misselijk

Misselijk Misselijk

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:48

sorry dat ik het zeg: maar bij de titel had ik al een vermoeden dat de daders "lichtgetint" zouden zijn...Je hoort tegenwoordigers bijna niet anders meer bij opsporing verzocht en dat soort programmas. En dan nog mag je niet discrimineren. Wat ik hier nu zeg is waarschijnlijk 1000x erger dan een hoogzwangere vrouw of een bejaarde in elkaar timmeren Boos!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:52

Ik moet zeggen dat ik als 17-jarige soms al niet langs een groepje jongeren durf die jonger zijn dan ik. Dat is toch al bespottelijk ? Nagelbijten / Gniffelen

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:52

Nou Esther ik ben zelf getint en ik discrimineer ook/wel zulke mensen mogen geen verblijfvergunningen krijgen. Het intresseert me niet waar ze vandaan komen, hun gedrag mag niet toegestaan worden. Deze mensen vragen ervoor dat andere mensen hun over een kam gaan scheren. Dat is jammer voor de gene die zich wel gedragen en aanpassen.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:54

En ik dacht juist dat ik nu veilig was.. Als ik 's avonds de hond uit laat en ik zie raar volk, dan denk ik, ik hoef alleen maar te zeggen dat ik zwanger ben en dan laten ze me wel met rust. Gaf wel een rustig gevoel. Maar blijkbaar helpt dat dus niet Boos!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:56

Tja dat vind ik dus ook.....maar dat mag je in NL niet zeggen schijnt. Oppakken en het land uitzetten is mijn mening en meteen op een zwarte lijst zodat ze ook nooit meer terug kunnen komen. Maar in NL moet je medelijden hebben met dat soort tuig...want ja...ze hebben geen driewieler gehad, geen WII, geen DS....dus is het geheel te rechtvaardigen dat ze zich zo uitleven op een zwangere vrouw......

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:59

Jennyxx schreef:
En ik dacht juist dat ik nu veilig was.. Als ik 's avonds de hond uit laat en ik zie raar volk, dan denk ik, ik hoef alleen maar te zeggen dat ik zwanger ben en dan laten ze me wel met rust. Gaf wel een rustig gevoel. Maar blijkbaar helpt dat dus niet Boos!

Ehm niet dus...Het is toch belachelijk dat je je niet meer veilig kunt voelen in je eigen land! Als dit soort lui al geeneens respect meer voor zwangeren en/of bejaarden hebben is het eind echt zoek hoor. Wat voor maatschappij leven we?
En als je er wat van durft te zeggen kan je zelf ook nog een paar klappen krijgen en kom je er nog genadig vanaf....

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 19:20

Ps ik bedoelde met 'raar volk' gewoon ook blanke jongens hoor. Bij zinloos geweld zijn toch ook vaak blanke jongens betrokken. Zelf maak ik geen onderscheid. Ik reageerde alleen op het bericht 'jongeren mishandelen hoogzwangere vrouw' Haha!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 21:15

Walgelijk. Hier heb ik echt geen woorden voor. Wát een idioten. Als het nou échte mannen waren geweest, hadden ze de vrouw aangeboden om haar even te helpen sjouwen met haar boodschappen. Maar in plaats daarvan mishandelen ze haar.

Bahbahbah Misselijk .

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:04

Esther28 schreef:
sorry dat ik het zeg: maar bij de titel had ik al een vermoeden dat de daders "lichtgetint" zouden zijn...Je hoort tegenwoordigers bijna niet anders meer bij opsporing verzocht en dat soort programmas. En dan nog mag je niet discrimineren. Wat ik hier nu zeg is waarschijnlijk 1000x erger dan een hoogzwangere vrouw of een bejaarde in elkaar timmeren Boos!

ik ben het hier mee eens, je mag ze neit discrimineren, maar ze zijn hetwel 9 van de 10 keer.
Nagelbijten / Gniffelen
Maar wat een vreselijke jongens zeg Nagelbijten / Gniffelen

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:16

Dit mag natuurlijk absoluut niet gebeuren!

Wat me wel meteen op valt is dat wanneer er 'lichtgetint' staat men vind dat die mensen meteen het land uit moeten. Realiseer je dat er tal van lichtgetinte mensen gewoon in Nederland geboren zijn en al generaties lang in Nederland wonen. Niet iedereen met een kleurtje is een asielzoeker of Marokaan.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:20

[citeer] Niet iedereen met een kleurtje is een asielzoeker of Marokaan.

Nee niet iedereen,maar 90% is dat wél. Kijk maar op het nieuws en politie programma's. Het klinkt miss. vervelend maar het ís nu eenmaal de waarheid.

elbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:22

Naar een strafkamp sturen die gasten Boos!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:23

Zulke mensen moeten (naar mijn idee) gewoon een ge-euthanaseerd worden... ze sporen niet en zijn gevaarlijk!

(Met dieren gaat het toch ook zo??)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:25

gohya schreef:
[citeer] Niet iedereen met een kleurtje is een asielzoeker of Marokaan.

Nee niet iedereen,maar 90% is dat wél. Kijk maar op het nieuws en politie programma's. Het klinkt miss. vervelend maar het ís nu eenmaal de waarheid.

Zou best.. Toch zie ik elke mens als individu.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:29

Noujaaa, over dit soort dingen kan ik me zo ontzettend opwinden! Waar zijn die normen en waarden gebleven? Waar is het mis gegaan met deze lui?? Belachelijk, hopelijk worden ze gepakt en krijgen ze een passende straf.
Fijn dat het met de baby in elk geval in orde lijkt..

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:31

Jessix schreef:
Dit mag natuurlijk absoluut niet gebeuren!

Wat me wel meteen op valt is dat wanneer er 'lichtgetint' staat men vind dat die mensen meteen het land uit moeten. Realiseer je dat er tal van lichtgetinte mensen gewoon in Nederland geboren zijn en al generaties lang in Nederland wonen. Niet iedereen met een kleurtje is een asielzoeker of Marokaan.

Nou volgens mij is de kans wel heel groot dat dit (etnische) marokkanen zijn. Laten we het beestje toch bij de naam noemen! Dat tuig dat hier geboren is (die je dus niet kan wegsturen omdat het ook nederlanders zijn...) maar dat zich denkt alles te kunnen veroorloven. Deze groep kenmerkt zich door totale respectloosheid. Bah!Mensen die dit doen, horen gewoon niet los rond te lopen. Maar helaas worden ze als ze al gepakt worden, een keertje gehoord op het politiebureau en dan worden ze weer losgelaten. Tot een rechtszaak komt het niet bij gebrek aan bewijs en als het wel tot een veroordeling komt, dan mogen ze 14 dagen bladharken...

Nee ik ben van de harde aanpak. Dit soort dingen gebeuren niet in marokko. Waarom niet? Denk daar maar eens over na...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:32

Nah ja zeg wat ziek! Boos!
De wereld wordt steeds gestoorder.

Ik noem trouwens 30 weken nog niet echt hoogzwanger maar dat is offtopic.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:34

Ook al zouden ze zo zwart als de nacht zijn of albino. Dat boeit mij niet, wat mij wel boeit is dat de respect van deze jongens vér te zoeken is. Een hoogzwangere vrouw mishandelen? Waar ze het lef vandaan halen! Die ouders moeten goed op hun fl*kker krijgen dat ze hun kinderen geen greintje respect bij hebben gebracht en die raddraaiers mogen een taakstraf krijgen van 250 uur. Misschien dat ze het dan afleren.

Maar goed dat er op het eerste gezicht niks mis blijkt te zijn met het kindje.