Volgens de politie gaat het om lichtgetinte jongens waarvan er twee ongeveer 1.80 meter waren en twee ongeveer 1.95. De details zijn naar buiten gebracht omdat de politie ze nog zoekt.
bron: fok.nl
najaaa zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennyxx schreef:En ik dacht juist dat ik nu veilig was.. Als ik 's avonds de hond uit laat en ik zie raar volk, dan denk ik, ik hoef alleen maar te zeggen dat ik zwanger ben en dan laten ze me wel met rust. Gaf wel een rustig gevoel. Maar blijkbaar helpt dat dus niet
Esther28 schreef:sorry dat ik het zeg: maar bij de titel had ik al een vermoeden dat de daders "lichtgetint" zouden zijn...Je hoort tegenwoordigers bijna niet anders meer bij opsporing verzocht en dat soort programmas. En dan nog mag je niet discrimineren. Wat ik hier nu zeg is waarschijnlijk 1000x erger dan een hoogzwangere vrouw of een bejaarde in elkaar timmeren
gohya schreef:[citeer] Niet iedereen met een kleurtje is een asielzoeker of Marokaan.
Nee niet iedereen,maar 90% is dat wél. Kijk maar op het nieuws en politie programma's. Het klinkt miss. vervelend maar het ís nu eenmaal de waarheid.
Jessix schreef:Dit mag natuurlijk absoluut niet gebeuren!
Wat me wel meteen op valt is dat wanneer er 'lichtgetint' staat men vind dat die mensen meteen het land uit moeten. Realiseer je dat er tal van lichtgetinte mensen gewoon in Nederland geboren zijn en al generaties lang in Nederland wonen. Niet iedereen met een kleurtje is een asielzoeker of Marokaan.