Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 08:51

Citaat:
Joran loopt opnieuw in de val

Joran van der Sloot is opnieuw in de val gelopen! In Thailand is hij voor de tweede maal binnen een jaar in een undercoveroperatie getuind. Daarbij is vastgelegd hoe hij zich in Bangkok op de handel in jonge vrouwen heeft toegelegd.

Please Wait ...

De verdachte voor de verdwijning van Natalee Holloway biedt in Bangkok Thaise vrouwen te koop aan voor de Nederlandse prostitutiemarkt. Hij levert meisjes voor 10.000 euro per stuk, die voor 'maar 300 dollar per maand' in een bordeel werken, zegt hij. De undercoveroperatie is opnieuw verricht door een team van Peter R. de Vries en duurde enkele weken. Een infiltrant deed zich in Thailand voor als een Nederlandse ondernemer in de seksindustrie, een val waar Joran met open ogen intrapte.

Hotelkamer

De Vries toonde gisteren exclusief aan De Telegraaf de ruwe, schokkende undercoverbeelden, die zondag zullen worden uitgezonden. Daarop is Joran onder meer in een hotelkamer te zien, terwijl hij in bijzijn van twee Thaise prostituees zijn zaken uit de doeken doet. De nieuwe val werd gezet nadat De Vries eerder ruim zeven miljoen kijkers aan de buis kluisterde met Jorans bekentenis, die in februari de hele wereld overging. In een geprepareerde Range Rover erkende Joran daarin dat hij de spoorloos verdwenen Amerikaanse meenam naar het strand en haar in zee dumpte. Tijdens gesprekken in een hotel zegt hij nu dat hij wekelijks jonge vrouwen kan leveren. De visa en paspoorten zijn geen enkel probleem, claimt hij. "Ik regel dat allemaal, maak je geen zorgen!" Formeel zullen de meisjes, die denken danseres te worden, in ons land een opleiding volgen. In werkelijkheid moeten ze zes dagen per week in een bordeel werken.

'Tekenend'

De Vries: "De beelden geven aan hoe weinig respect deze 21-jarige toont voor het leven van anderen. Dat je na de verdwijning van Natalee in de vrouwenhandel gaat, tekent hem." Volgens hem maakt Joran zich schuldig aan een ernstig misdrijf. "Het voorbereiden van mensensmokkel is strafbaar. Dit kan hem in Thailand in grote problemen brengen."

De operatie liep zelfs nog tot gistermiddag door. Terwijl Joran van der Sloot dacht dat hij via internet chatte met zijn zakenpartner, deed hij dat in feite met De Vries. De argeloze Van der Sloot kondigde toen aan dat hij 'het eventjes rustig aan' zal doen tot na een aangekondigde aflevering over hem. Daarna kunnen de zaken doorgaan. Over de zaak-Natalee stelt hij niets te vrezen: "Zij zullen niks vinden." Ook laat hij zijn vermeende zakenpartner weten dat hij een Thai op misdaadverslaggever De Vries wil afsturen om het probleem op te lossen. "En het kan me niet schelen wat het kost", zegt hij. Op de beelden is te zien dat Van der Sloot inmiddels een kapitale villa bewoont in Bangkok.

http://www.telegraaf.nl

Bloos! *mond valt open*

Jeetje, krijgen we dat weer! Dat het een crimineeltje is wisten we nu al wel, maar of dit ook weer iets kan toevoegen in de zaak Nathalee Holloway? Verward Ik denk het toch niet.
Maar vrouwenhandel.... Scheve mond afschuwelijk! Is hij toch nog lager gezonken dan ik al dacht.

Ik ga iig zondag maar weer kijken, aangezien Peter zegt met nieuwe feiten te komen..
Wat denken jullie? Zal dit Joran de kop kosten, en kan hij eindelijk worden opgepakt? of komt hij opnieuw weg?
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 08-11-08 01:51, in het totaal 5 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

Nibbit

Re: 'Joran van der Sloot handelt in Thaise prostituees'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 08:56

Tsjonge het is ook niet gauw genoeg voor hem zeg... Zou zeggen, misschien is zo`n Thaise cel wel geschikt voor hem!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 08:58

Die jongen moeten ze daar vastzetten en nooit meer los laten! Wat een engerd is het ook!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:01

Hmm. Dat werpt idd wel ander licht op de zaak Holloway.
Ik snap niet dat sommige mensen zo dom kunnen zijn!
Ophangen zeg ik Knipoog

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:01

Dit is toch te gek voor woorden!! Vind het al van de zotte dat hij 'weg' komt in de zaak Hoolaway. Terwijl op film staat dat hij het gadaan heeft. Nee zegt men, da's geen geldig bewijs! Van de zotte dat rechtssysteem in NL!!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:07

tjongejonge, het zal je kind maar wezen...
ik zie zijn moeder nog bij pauw en witteman verklaren dat hij met respect met meisjes omgaat.
hoop dat hij nu eindelijk de gevangenis ingaat, dat verdient hij.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:07

Dit is toch te erg voor woorden. Hoe kan zooo iemand zo zijn...
Echt te gek voor woorden!
Zal zijn ouders nu ook zo achter hem staan?

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:10

Pff, die jongen is echt helemaal de weg kwijt. Hopelijk zetten ze hem nu wel vast.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:11

arme dat ie nou nog niet snapt dat ie fout bezig is....

ik heb m op aruba toen nog gezien toen ie gezellig aan het eten was met zn moeder bij mijn appartementen complex

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 09:14

Goh ja, die ouders kan ik me nog herinneren ja.
Joran was zo'n engeltje en zou niemand ooit kwaad doen Rolleyes

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:19

Ik zou zo graag willen dat die minhond zelfs eens dag na dag uitmekaar getrokken zou worden zoals die meisjes dat mee moeten maken.

Deze jongen komt dicht bij het kwaad zelf. Het totaal geen sympathie kunnen voelen ... pfff hoop dat ie de rest van zijn leven zelf in de cel gepakt wordt door zn medebewoners....

amazone77

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise prostituees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:27

hopelijk ontspringt hij de dans niet weer,hele foute jongen die joran......

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:30

Nou ja! Misschien was dat het lot van Nathalee ook wel.. En leeft ze nog..?
Die jongen mogen ze van mij echt ophangen he.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:30

Dat jong is echt zo dom als een achtereind van een varken, woehahahaha Huilen van het lachen OMG.. Tot 2x toe in een val van Peter R trappen Huilen van het lachen

En Peter R vind ik eigenlijke een beetje obsessief worden op Joran, het lijkt erop dat hij koste wat het kost dit joch kapot wil maken.. Misschien moet Peter toch ook wel een hobby zoeken Huilen van het lachen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 09:33

Een hobby zoeken? Dit is zijn vak en van mij mag hij gewoon doorgaan als hij Joran zo achter zijn broek aan blijft zitten. Vroeg of laat zit Joran op deze manier wel achter tralies hoor.
Ik denk dat Peter R Joran heel goed door heeft.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:35

Hopelijk lukt het om Joran nu echt veroordeeld te krijgen. Misschien wel in thailand zelf. Dat zou leuk zijn voor hem, in Bangkok Hilton. Kan hij eens nadenken over het leed dat hij aangericht heeft. Maar degene die hem de hand boven het hoofd gehouden heeft in de verdwijning van Natalee acht ik persoonlijk misschien nog wel schuldiger.....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:36

In mijn ogen is hij obsessief.. En dit joch is niet goed bij zijn hoofd en echt een crimineeltje van het zuiverste water. Naast dat, erger ik me gewoon aan Peter..

Maar dat is mijn bescheiden mening Bloos

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:43

Nou van mij mag hij hem voor eeuwig achter de broek blijven zitten, dat jong moet vast!

je had vast anders gepiept als het jouw dochter was geweest!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:44

Nibbit schreef:
Tsjonge het is ook niet gauw genoeg voor hem zeg... Zou zeggen, misschien is zo`n Thaise cel wel geschikt voor hem!

Anoniem

Peter R is ook niet mijn favoriet. Maar van mij mag hij net zo lang door gaan tot dat Joran eindelijk achter slot en grendel zit.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Sjee, die jongen weet ook niet van ophouden zeg Scheve mond
Ik ga wel kijken denk zondag, ben wel benieuwd wat die psychopaat nu weer allemaal heeft geflikt. En een Thaise cel lijkt me inderdaad een mooie oplossing!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:45

essiedepessie schreef:
Nou van mij mag hij hem voor eeuwig achter de broek blijven zitten, dat jong moet vast!

je had vast anders gepiept als het jouw dochter was geweest!

Nounou, beetje rustiger mag ook wel, nergens voor nodig om zo persoonlijk te worden Ach gut

Ik zeg ook niet dat hij niet vastgezet hoef te worden, ik zeg alleen dat ik Peter obsessief vind, mag ik best zeggen, toch?

Iemand die stout is, moet achter de tralies. Je kunt het echter ook doen zonder het hele mediacircus Clown

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:49

Ja ach, ik weet ook niet precies wat ik van die Peter moet vinden hoor, maar goed hij is wel zo'n beetje de enige die er wat aan doet. En hij moet natuurlijk ook zijn brood verdienen he Knipoog

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:49

Joran and parents interview # 2

vader zegt op zeker moment "dat zou joran nooit doen, ik weet hoe joran met meisjes omgaat"

ik en erg blij dat peter deze zaak niet loslaat, als hij dat niet zou doen doet niemand het, dit is een nieuwe kans om dat respectloze varken achter de tralies te krijgen, waar hij hoort....

op het eind tegen moeder; "dat heb je goed opgevoed" moeder; "nou niet dus..."

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:50

doodstraf!