Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaartJ schreef:Hmm, ik vind het nogal cru, waar zijn de eigenaren gebleven in dit verhaal? Ik snap dat dieren als ze dusdanig agressief zijn als deze afgemaakt moeten worden, maar moet dit ter plaatse gebeuren en kunnen ze dan niet mee genomen worden door de hondenbrigade?
Kimmie_girl schreef:Gewoon 2 honden schuimbekend op mensen af.
Moet niet gekker worden toch.
katiavl schreef:Omdat de situatie zo bedreigend was staat duidelijk in het artikel, als ze de honden zonder gevaar konden vangen was dit ook gebeurd. Veiligheid van mensen gaat wel even voor
Kimmie_girl schreef:http://www.ad.nl/rotterdam/stad/2733239 ... vice=video
Mij broertje was hierbij ook in de buurt toen dit gebeurde.
Gewoon 2 honden schuimbekend op mensen af.
Moet niet gekker worden toch.
Lobke_ schreef:ik vind eigenlijk dat er heel ligt op gereageerd word.
het zijn wel levende wezens, en die worden zomaar in het bijzijn van iedereen die wil eigenlijk afgeschoten.
voor het geval je het niet wist er bestaan ook verdovingspijltjes etc.
en waar zijn de eigenaren in dit hele verhaal?
het zijn en blijven dieren, en ik weet zeker dat ze niet voor niets zo agressief waren
en de stelling mensen gaan voor vind ik al helemaal belachelijk
Lobke_ schreef:ik vind eigenlijk dat er heel ligt op gereageerd word.
het zijn wel levende wezens, en die worden zomaar in het bijzijn van iedereen die wil eigenlijk afgeschoten.
voor het geval je het niet wist er bestaan ook verdovingspijltjes etc.
en waar zijn de eigenaren in dit hele verhaal?
het zijn en blijven dieren, en ik weet zeker dat ze niet voor niets zo agressief waren
en de stelling mensen gaan voor vind ik al helemaal belachelijk
gootje12 schreef:Ik vraag me af,waarom die honden aan het schuimbekken waren?En waarom ze zomaar mensen aanvielen.Dat gebeurd toch niet zomaar.
Miryamk schreef:Misschien hadden ze ermee moeten gaan grondwerken?![]()
De politie schiet heus niet zomaar honden dood, de situatie moet wel erg bedreigend zijn geweest.
Gelukkig konden ze verdere slachtoffers voorkomen!