Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsie_Flash schreef:heeft je vader het zien gebeuren?
bromfiets schreef:Bussen weet ik niet, bij vrachtwagens zijn over het algemeen de chauffeurs verantwoordelijk voor het controleren. Bijna alle chauffeurs (die ik ken) controleren dagelijks het oliepeil, verlichting, enz.
Maar het is idd wel zo dat als er halverwege de dag een lampje gaat branden, je dan eerst je route af moet maken en dan pas naar de garage kan
neverstop schreef:bah bah, hoop dat de kids er goed vanaf komen..
maar ik vraag me af, hoe mensen (bazen van zo'n groot 'verkeer' van en over vrachtwagens) met hun materiaal om gaan.. bij ons in 't Zuiden is voor paar jaar geleden ook zoiets gebeurt met 'n Duitse vrachtwagen.... Vrachtwagen bleek ook mangementen te hebben gehad
avaluna schreef:neverstop schreef:bah bah, hoop dat de kids er goed vanaf komen..
maar ik vraag me af, hoe mensen (bazen van zo'n groot 'verkeer' van en over vrachtwagens) met hun materiaal om gaan.. bij ons in 't Zuiden is voor paar jaar geleden ook zoiets gebeurt met 'n Duitse vrachtwagen.... Vrachtwagen bleek ook mangementen te hebben gehad
Idd in Haanrade, ook hier vlakbij.
Chauffeur en ik meen één of twee mensen in de supermarkt waarin hij gereden is, zijn hierbij gestorven.
Zijn remmen functioneerden niet meer en hij kon "kiezen" of een grasveld oprijden waar kinderen waren of...
Heeft dus ook zijn eigen leven gekost. Hij liet ook een gezin inclusief zijn zwangere vrouw na.
Chauffeur werd soort van held, omdat hij deze "keuze" gemaakt heeft.
Maar hopen dat het goedkomt met de kinderen in Amsterdam