Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Ik hoorde het op de radio en vind dat je dit geen platform moet geven. Want nu wordt er toch over gesproken, angst gezaaid, precies wat ze willen....
DiantaM schreef:Het is gewoon wachten op een aanslag met die gek van een Wilders in ons land.
En omdat iedereen het al verwacht komt het niet bepaald als een verrassing.
Annet_Dottie schreef:https://nos.nl/liveblog/2252385-politie ... ouden.html
Als je dan die filmpjes ziet van dat ze binnen stormen in zo'n huis en die arrestatie enzo is het toch eigenlijk bijzonder dat dit nu daadwerkelijk hier in Nederland is geweest. Normaal zie ik dat soort filmpjes alleen vanuit het buitenland ofzo..
karuna schreef:Was op omroep gelderland dat er een extra uitzending was om 2200. Alleen bij al deze berichten vraag ik me altijd af, in hoeverre zijn het concrete plannen. Vaak genoeg geroepen dat het voorkomen was waarbij achteraf het vooral grootspraak en stoerdoenerij was, zowel in nl als erbuiten.
Maar ja helaas ook wij zullen een keer aan de beurt zijn, vooral zolang wilders blijft roepen dat ie bv een internationale cartoon wedstrijd wil gaan houden en zo. Dat maakt het niet beter
karuna schreef:Was op omroep gelderland dat er een extra uitzending was om 2200. Alleen bij al deze berichten vraag ik me altijd af, in hoeverre zijn het concrete plannen. Vaak genoeg geroepen dat het voorkomen was waarbij achteraf het vooral grootspraak en stoerdoenerij was, zowel in nl als erbuiten.
Maar ja helaas ook wij zullen een keer aan de beurt zijn, vooral zolang wilders ook blijft roepen dat ie bv een internationale cartoon wedstrijd wil gaan houden en zo. Dat maakt het niet beter. En we zijn vriendjes met amerika dat helpt ook niet mee
Annet_Dottie schreef:https://nos.nl/liveblog/2252385-politie ... ouden.html
Als je dan die filmpjes ziet van dat ze binnen stormen in zo'n huis en die arrestatie enzo is het toch eigenlijk bijzonder dat dit nu daadwerkelijk hier in Nederland is geweest. Normaal zie ik dat soort filmpjes alleen vanuit het buitenland ofzo..
Popstra schreef:Hoezo angst zaaien en vingertje wijzen naar Wilders? Wees blij dat die paasei griezels zijn opgepakt!! Als jij leuk op dat grote evenement had rond gewandeld waar ze zouden gaan schieten en al wat niet nogmeer dan piep je wel anders!!