Avicii overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stefje

Berichten: 1898
Geregistreerd: 20-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 10:41

Annet_Dottie schreef:
Ze laten nu bij late night ook stukken uit de documentaire zien, ik zit echt met tranen in m'n ogen.. Galblaas moest verwijderd worden, is verwijderd volgende dag alweer on the road waar ie gelijk een telefonisch interview moet afleggen om te laten zien dat ie gewoon door gaat en alweer on the road is voor z'n wereld tournee en de dag daarna alweer een optreden.. Terwijl hij lijkbleek met z'n ogen half wegdraaiend in de auto zit.... Het lijkt ook wel alsof ie geen nee kon/durfde te zeggen..


Dat precies, afschuwelijk. Ieder normaal denkend en voelend mens had op dat moment aan hem gezien dat hij naar zijn bed moest in plaats van interview en optreden. Wat een verschrikkelijk triest beeld van hem op dat moment... Volgens mij gaf dat exact aan waar het probleem zat. Hij werd niet beschermd waar dat wel nodig was. Ook/juist daar heb je een manager voor en andere mensen om je heen.

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 13:00

Ik ben nog nooit zo geraakt geweest door het overlijden van een artiest. Ik volgde hem niet heel veel maar ik vond zijn muziek wel echt altijd heel leuk! Veel gedraaid en zal ik ook nog altijd blijven draaien. Ik vind het zo erg! Ik was ook echt geschrokken toen ik het nieuws las ;( Ik hoop dat hij nu eindelijk zijn rust heeft Y;(

MaTuMi

Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Gasselternijveen

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 15:16


Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 15:57

Ik vind hem in de docu duidelijk al op het randje van de dood balanceren. Ze hebben met medicatie hem weer op het podium gezet terwijl hij eigenlijk geopereerd moest worden zo begreep ik het. En hoe die mensen op hem in zaten te praten.....ik vroeg me af waar is zijn familie in het verhaal en zijn echte vrienden? Lastig hoor. Hij was duidelijk maar sprak tegen dove mans oren.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 16:01

Ik wist wel dat er iets niet helemaal okay met hem was, maar dit kwam dan toch wel als een klap... Rust zacht Tim Y;(

Blacky94

Berichten: 3494
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 16:49

Zonnetje81 schreef:
Ik vind hem in de docu duidelijk al op het randje van de dood balanceren. Ze hebben met medicatie hem weer op het podium gezet terwijl hij eigenlijk geopereerd moest worden zo begreep ik het. En hoe die mensen op hem in zaten te praten.....ik vroeg me af waar is zijn familie in het verhaal en zijn echte vrienden? Lastig hoor. Hij was duidelijk maar sprak tegen dove mans oren.

Dat vroeg ik me inderdaad ook af.. nu zie je in zo'n docu natuurlijk ook niet alles maar ik heb me inderdaad ook wel afgevraagd waar, voornamelijk, zijn ouders waren.
Ergens kan ik het eigenlijk nog steeds ook niet echt geloven en wacht ik nog steeds totdat iemand roept dat het een grote grap was ofzo... ;(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 18:24

Heb net even een traantje gelaten bij het luisteren van al zijn hits.. zelfs mn broertje en moeder kregen kippenvel. Veelste jong..

liiza

Berichten: 1574
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 18:50

Bambi1995 schreef:
Ik ben nog nooit zo geraakt geweest door het overlijden van een artiest. Ik volgde hem niet heel veel maar ik vond zijn muziek wel echt altijd heel leuk! Veel gedraaid en zal ik ook nog altijd blijven draaien. Ik vind het zo erg! Ik was ook echt geschrokken toen ik het nieuws las ;( Ik hoop dat hij nu eindelijk zijn rust heeft Y;(



Precies dit, ik vind het verschrikkelijk! Word altijd zo blij van zijn muziek en dat hij dan nu dood is is onwerkelijk en heel triest. Hoop dat hij zijn rust heeft gevonden.

germie

Berichten: 26009
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 18:50

Echt jammer, ik ben helemaal niet artiesten minded, maar Avicii kon ik wel waarderen.

wech
Berichten: 141
Geregistreerd: 09-06-15
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 19:20

Zonnetje81 schreef:
Ik vind hem in de docu duidelijk al op het randje van de dood balanceren. Ze hebben met medicatie hem weer op het podium gezet terwijl hij eigenlijk geopereerd moest worden zo begreep ik het. En hoe die mensen op hem in zaten te praten.....ik vroeg me af waar is zijn familie in het verhaal en zijn echte vrienden? Lastig hoor. Hij was duidelijk maar sprak tegen dove mans oren.


Denk precies hetzelfde, heb de docu al meerdere keren gezien en blijf maar denken..

Het was een keiharde werker die niet op wou geven.. Hoop dat hij zijn rust gevonden heeft Y;(

lovelyfiefy

Berichten: 5111
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 19:27

ik naar aanleiding van dit topic rtl late night even terug gekeken
en vond het zeker heftig.
die stukjes uit de docu ook , mijn god zeg, arme jongen is helemaal niet klaar om weer aan het werk te gaan
maar hup we gaan weer door..
Die manager moet toch gezien hebben dat hij daar niet klaar voor was?
Iedereen ziet het die dat filmpje kijkt.. -O-

Heel heftig pas 28 Y;(

Blacky94

Berichten: 3494
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 19:43

lovelyfiefy schreef:
ik naar aanleiding van dit topic rtl late night even terug gekeken
en vond het zeker heftig.
die stukjes uit de docu ook , mijn god zeg, arme jongen is helemaal niet klaar om weer aan het werk te gaan
maar hup we gaan weer door..
Die manager moet toch gezien hebben dat hij daar niet klaar voor was?
Iedereen ziet het die dat filmpje kijkt.. -O-

Heel heftig pas 28 Y;(

Alles voor het geld he... ;(

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 19:44

Het is niet helemaal eerlijk de manager de schuld te geven. Die wordt ook van bovenaf onder druk gezet. Snap de reactie overigens wel, maar uiteindelijk had Avicii áltijd nee kunnen zeggen. Het is niet alleen zijn schuld! Hoeveel mensen gaan na ontslag uit het ziekenhuis meteen weer werken...

lovelyfiefy

Berichten: 5111
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 19:56

sureido schreef:
Het is niet helemaal eerlijk de manager de schuld te geven. Die wordt ook van bovenaf onder druk gezet. Snap de reactie overigens wel, maar uiteindelijk had Avicii áltijd nee kunnen zeggen. Het is niet alleen zijn schuld! Hoeveel mensen gaan na ontslag uit het ziekenhuis meteen weer werken...


ook een manager kan nee zeggen wanneer hij ziet dat het niet goed gaat met
de gene waarvan hij manager is, daarvoor ben je er ook, vind ik ..

--
verder geef ik niet de schuld aan de manager, maar in het filmpje is dat even wat ik gezien heb
en wat ik toch wel erg pijnlijk vond.
er zijn uiteraard veel meer factoren dan alleen een manager die druk uitoefenen op zo iemand

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 20:25

Tja en dat nee zeggen is dus ook een probleem. Net de docu gezien *slik* en op een gegeven moment heeft ie een telefoontje met de boekingsagent over dat er gewoon doorgedramd wordt met shows en hij moet zo erg steeds voor zichzelf op komen terwijl die dat al heel moeilijk vond. Ik begrijp zelfs nu beter hoe artiesten die er middenin zitten hoe ze zich ook helemaal opgesloten kunnen voelen. Tim leek daar, vooral in het begin gewoon geleefd te worden en kon niks zelf bepalen eigenlijk al niet eens nadenken over wat ie wou. 'T is een moeilijke wereld.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 20:37


Ballard_L

Berichten: 2498
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 20:51

Heb net de docu gezien...wat is dat sneu zeg. Hij probeert uiteindelijk (veel te laat nog) naar zijn lichaam te luisteren en niemand luistert naar hem. Als hij er over wil praten zitten zn ‘vrienden’ wat op hun mobiel te spelen en luisteren niet eens. Ik snap dat je aan deze stress echt kapot kan gaan. 28...veel te jong...

Malyma
Berichten: 335
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 21:08

Heb vandaag op het werk, radio op 538, de volumeknop op standje "Mag-helemaal-niet-als-er-klanten-zijn!!" gezet. De hele dag.
En het was druk. Heel erg druk. Bijna iedereen wist waar het over ging.

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 21:13

Ik kan nog steeds gewoon niet geloven dat hij er niet meer is en dat er nooit meer nieuwe muziek gaat komen van hem ;(

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 23:51

Er wordt vast nog wel wat uitgebracht. Niks verkoopt zo goed als een dode artiest. Zo wrang.

Cer

Berichten: 30198
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 23:56

Ik heb net de docu gezien, in t begin ging hij er ook vol voor... heel triest dit ...

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 00:17

lieveli schreef:
Er wordt vast nog wel wat uitgebracht. Niks verkoopt zo goed als een dode artiest. Zo wrang.

Het ergste is dat hij het waarschijnlijk niet wilde uitbrengen omdat hij het niet goed genoeg of af vond.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 12:33

sureido schreef:
lieveli schreef:
Er wordt vast nog wel wat uitgebracht. Niks verkoopt zo goed als een dode artiest. Zo wrang.

Het ergste is dat hij het waarschijnlijk niet wilde uitbrengen omdat hij het niet goed genoeg of af vond.


Volgens Nicky is er 1 af en misschien mogen anderen wel iets afmaken.

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:48

Verschrikkelijk. Zo jong, zo getalenteerd.....

Las net op het AD dat zn nieuwe album net klaar was, maar nog onduidelijk is wat ermee gaat gebeuren...

Veraaaaah

Berichten: 2334
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:05

Wat een ontzettend sneu nieuws... Zo jong en dan al ‘kapot’ zijn door de levensstijl.