Mag een GGZ instelling mensen weigeren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
belle_boef

Berichten: 10741
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:09

quera schreef:
belle_boef schreef:
de strekking van dit topic is of mensen geweigerd mogen worden niet of tbs’ers niet op verlof zouden mogen. Laten we wel on topic blijven
Een tbs kliniek zal een agressieve patiënt niet weigeren

Jawel. Bepaalde cliënten komen niet in bepaalde klinieken meer.


Klopt ook ja, (ik ging even uit van iemand die voor het eerst in een tbskliniek komt in mijn antwoord)
maar dan is er binnen die kliniek wat voorgevallen. Of heb jij nog een andere voorbeeld.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:11

Wij hebben een periode gehad dat wij geen heftige cliënten opnamen.(die bekend waren met agressie tegens personeel). Evt per pb wil ik daar wel meer over vertellen
Laatst bijgewerkt door quera op 01-01-18 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:11

danzzz schreef:
BlackShadowZ schreef:
@danzzz iemand die bij mij met een lamp gooit wil ik zelf ook niet in de separeer zetten. Mits die lamp gericht naar een persoon is gegooid, dat maakt het een ander verhaal. Maar patienten kunnen ook gewoon in hun eigen kamer worden ingesloten, dus waarom meteen naar de separeer grijpen?

En hoeveel ernstige delicten zijn er daadwerkelijk gepleegd door tbsers op verlof of mensen in afwachting van hun proces. Te veel, dat ben ik met je eens. Ieder onschuldig slachtoffer is er een te veel. Maar relatief zijn het er gewoon gruwelijk weinig. En daarvoor kun je niet alle patienten afrekenen en nooit meer op verlof laten gaan of wat dan ook. Omdat per jaar van de honderden verloven, een miniem aantal de fout in gaat.

Als die lamp wel gericht gegooid is mag je hem ook niet in de isoleer zetten, doe je dat wel dan schend je zijn mensenrechten.

Zoals ik al zei, heb ik als financier van die zorg niet het recht op een veilige samenleving ?

Is het belang van het individu belangrijker dan het belang van de maatschappij? Ik denk het niet, ik denk dat je het belang van de samenleving boven hetbelang van de mens moet zetten.

Het is een groot goed dat mensenrechtending, maar het is tevens ook onze grootste valkuil.

Ik zie niks in verloven en terugkeer in de maatschappij, ik vind dat iemand die niet in de maatschappij thuis hoort, daar ook niets in te zoeken heeft. Zoals de moordenaar van Rowena Rikkens, die mag gewoon naar buiten, hoe is het fokking mogelijk?



Ik zeg letterlijk dat hij dan naar zijn eigen kamer gaat, en niet naar de separeer. Dus je toevoeging is wat overbodig...

Ik denk dat je eens een kijkje niet nemen in een kliniek, want je hebt er niet echt een kloppend beeld van. Zoals ik net zeg, moeten we honderden mensen afrekenen op het feit dat een handjevol over de schreef gaat? Honderden verloven gaan jaarlijks vlekkeloos, en honderden mensen keren succesvol terug in de samenleving. Maar goed een mening is een mening, ik ben blij dat de overheid er anders over denkt.

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:16

danzzz schreef:
Nee gelukkig niet. Maar ik weet wel hoe het juridisch zit, en ik weet ook dat er strenge voorwaarden zitten aan isoleer, hele strenge, eigenlijk onhaalbaar strenge. Dus ik weet ook dat je niet zomaar iemand omdat die met een lamp gegooid heeft de iso in mag zetten, maar dat is WEL een gevaarlijke situatie.

Dat ik niet weet hoe het in de praktijk gaat, betekend niet dat in niet weet hoe het in theorie moet gaan.



Nee, maar het zou je sieren te luisteren naar de mensen die in de praktijk staan. Want dit is nou precies het probleem, dat mensen vanachter hun bureau, Facebook account, of op de bank, de mensen in de zorg gaan vertellen hoe het zit.

Daarnaast is de ISO vaak niet de oplossing. Het blijft boeiend om te zien dat een deel denkt dat dat voor veiligere situaties zorgt.

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:19

oomens schreef:
danzzz schreef:
Juist niet, die lichamelijke gehandicapte kan je in je eentje wel wassen en aankleden. Die agressieveling moet je altijd in het vizier hebben en vaak zijn deze mensen bovengemiddeld sterk, dus heb je minimaal 2, maar het liefst 4 collega's in de buurt.

De zorgintensiteit zit hem niet in de lichamelijke sfeer.

Heel simpel gezegd. Als iemand lichamelijk veel zelf kan, zijn er weinig dingen waarvoor je daadwerkelijk fysiek de kamer van de patiënt hoeft te betreden. Als je die paar keer dan met meerdere mensen bent, heb je nog steeds over de dag heen niet veel personeel nodig.
Die agressie is alleen een probleem wanneer er daadwerkelijk contact is tussen de verwarde en het personeel. Zolang iemand in zijn eentje in een hufterproof kamer agressief zit te zijn, is er weinig zorg bij nodig.



Je kan natuurlijk ook in iemand investeren, zodat de momenten steeds beter gaan, aangezien je het contact niet kan vermijden.

Daarnaast ga je voorbij aan wat mensen zichzelf kunnen aandoen, dus dan zul je ze 24/7 vast moeten binden.

Gelukkig is die tijd voorbij.

danzzz
Berichten: 1452
Geregistreerd: 18-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:22

BlackShadowZ schreef:
Ik zeg letterlijk dat hij dan naar zijn eigen kamer gaat, en niet naar de separeer. Dus je toevoeging is wat overbodig...

Ik denk dat je eens een kijkje niet nemen in een kliniek, want je hebt er niet echt een kloppend beeld van. Zoals ik net zeg, moeten we honderden mensen afrekenen op het feit dat een handjevol over de schreef gaat? Honderden verloven gaan jaarlijks vlekkeloos, en honderden mensen keren succesvol terug in de samenleving. Maar goed een mening is een mening, ik ben blij dat de overheid er anders over denkt.

Jeutje agressief!

Maar goed, vertel me eens waarom ik een kijkje moet nemen in de kliniek. Ik hoef niet te weten hoe het in de kliniek gaat om te weten dat er veel verwarde personen buiten lopen en ik daar mijn vraagtekens bij heb. Hoe het in de kliniek er aan toe gaat is helemaal niet van belang voor de mensen die niet in de kliiniek zitten, maar waar wij als maatschappij mee moeten dealen.

Ik vind alleen dat er veel te makkelijk met verloven omgegaan wordt. En dan kan je wel zeggen, het zijn er een paar, maar dat zijn er honderd teveel. Heb je enig idee wat voor een impact zo iets heeft op de maatschappij?

Sommige mensen zouden nooit met verlof moeten mogen gaan, die zijn zo gestoord dat die nooit kunnen genezen, ze leren zich gedragen binnen het regime, waaruit de conclusie getrokken kan worden dat de persoon heeft geleerd zich te gedragen, terwijl iedereen weet dat die maar een klein triggertje nodig heeft. Wat de praktijk helaas vaak uitwijst.

Van sommige mensen kan je nou eenmaal geen succesverhaal maken.

danzzz
Berichten: 1452
Geregistreerd: 18-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:23

ruitje schreef:
danzzz schreef:
Nee gelukkig niet. Maar ik weet wel hoe het juridisch zit, en ik weet ook dat er strenge voorwaarden zitten aan isoleer, hele strenge, eigenlijk onhaalbaar strenge. Dus ik weet ook dat je niet zomaar iemand omdat die met een lamp gegooid heeft de iso in mag zetten, maar dat is WEL een gevaarlijke situatie.

Dat ik niet weet hoe het in de praktijk gaat, betekend niet dat in niet weet hoe het in theorie moet gaan.



Nee, maar het zou je sieren te luisteren naar de mensen die in de praktijk staan. Want dit is nou precies het probleem, dat mensen vanachter hun bureau, Facebook account, of op de bank, de mensen in de zorg gaan vertellen hoe het zit.

Daarnaast is de ISO vaak niet de oplossing. Het blijft boeiend om te zien dat een deel denkt dat dat voor veiligere situaties zorgt.

Ik snap de boze toon niet zo? Ik vind juist dat mensen prima zitten in een kliniek, vooral laten zitten daar, daar zitten ze mij prima en ik wil en hoef helemaal niet te weten hoe het er in een kliniek aan toe gaat, ik wil rustig en veilig over straat kunnen gaan.

belle_boef

Berichten: 10741
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:25

Citaat:
. Ik vind alleen dat er veel te makkelijk met verloven omgegaan wordt. En dan kan je wel zeggen, het zijn er een paar, maar dat zijn er honderd teveel. Heb je enig idee wat voor een impact zo iets heeft op de maatschappij? .


Op basis waarvan zeg je dit?
Enig idee wat er aan vooraf gaat voordat iemand op verlof mag?
Laatst bijgewerkt door belle_boef op 01-01-18 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:25

Danzzz er is niet zoveel ruimte in de klinieken om iedereen daar te houden zoals je nu suggereert..en wat moet er dan gebeuren met al die verwarde mensen die buiten lopen, en waar je zo begaan mee bent?

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:26

Je hebt een oordeel over iets waar je eigenlijk niks van af weet.. en dat is jammer.

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:27

Ik raak geïrriteerd omdat je oordeelt zonder kennis Danzz :) . Dat blijkt uit meerdere posts. Er valt geen goede discussie te voeren met iemand die in zijn eigen cirkel blijft draaien zonder te willen leren.

Maar juist dat open staan om te leren, of er in te geloven dat andere mensen kunnen leren. Daar zit denk ik ook de crux waarom jij en ik hier anders naar kijken :)

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:28

En de patiënten die te gevaarlijk zijn die blijven ook in de tbs zitten. Die gaan namelijk naar de longstay.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:31

danzzz schreef:
Goed functionerende mensen komen niet zomaar in een psychose terecht, dus ook met mensen die plotseling ziek worden, is vaak al een lange history van verschillende niet maatschappelijk wensbare situaties geweest.


Het zou je sieren als je jouw aannames in dit topic ook als aannames opschrijft, dus met 'volgens mij' en 'ik denk' als iets eigenlijk helemaal niet zeker weet. Als je jouw meningen als feiten gaat poneren dan krijgen andere mensen die er ook niet zoveel van afweten een compleet verkeerd beeld van een wereld waar toch al zoveel vooroordelen over zijn. Bijvoorbeeld dat zo hardnekkige vooroordeel waarin bij psychiatrische patienten eigenlijk altijd al een steekje los zat en wat iedereen ook eigenlijk altijd al zag, want 'normale' mensen zouden zich nooit zover laten gaan dat ze zomaar ineens een psychose kregen, dat is echt alleen voor de gekken...

Even een feit: Ja, de gemiddelde psychiatrische patient wordt 'vanuit het niets' psychiatrisch patient. Ze werken bij een bank en krijgen op hun 40ste ineens een psychose en lopen naakt over straat. Ze krijgen een baby en belanden dan met een manische ontregeling in een politiecel.
'Verwarde mensen' bestaat dus niet alleen uit zwervers, bijna-zwervers en chronisch overlast gevende buren.
En nee, dat er nu meer 'verwarde mensen' (inclusief de bovenste twee dus!) rondlopen komt niet omdat de gemiddelde Nederlander de afgelopen vijf jaar gestoorder is geworden, maar omdat de opvang/behandelmogelijkheden zoveel verslechterd zijn de afgelopen paar jaar. Daardoor is het nu zo dat áls er al door iemand aan de bel getrokken wordt hier vervolgens vaak weinig tot niets mee gedaan wordt omdat er geen plaats/tijd is zolang de problemen nog onder de 'normale' psychiatrie vallen. Er is nou eenmaal steeds minder plek is in de psychiatrie en de wachtlijsten voor behandelingen/opnames zijn steeds langer, waardoor de boel bij een deel van de mensen dus langzaam maar zeker door broeit tot het escaleert en de patient ineens niet meer in het vakje 'psychiatrische behandeling' valt maar onder het vakje 'politie-ingrijpen'. En die hebben geen wachtlijsten maar moeten meteen reageren, dus als de psychiatrie minder licht verwarden opneemt, pakt de politie automatisch meer zwaar verwarde mensen op. Het is namelijk dezelfde groep (maar opnieuw; de groep 'verwarde mensen' bestaat ook uit keurige huisvaders en -moeders die ineens getroffen worden door een psychische ziekte).

Dus ja; hoe het er in klinieken aan toegaat heeft álles te maken met hoeveel verwarde mensen de politie op straat treft, en ook met hoe verward die mensen zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-01-18 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

danzzz
Berichten: 1452
Geregistreerd: 18-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:31

ruitje schreef:
Ik raak geïrriteerd omdat je oordeelt zonder kennis Danzz :) . Dat blijkt uit meerdere posts. Er valt geen goede discussie te voeren met iemand die in zijn eigen cirkel blijft draaien zonder te willen leren.

Maar juist dat open staan om te leren, of er in te geloven dat andere mensen kunnen leren. Daar zit denk ik ook de crux waarom jij en ik hier anders naar kijken :)

Ik oordeel helemaal nergens, ik geef alleen mijn kijk hierop. Ik zie ook niet in waarom ik mijn kijk hierop aan moet passen omdat de mensen die in een kliniek werken niet met mijn mening over hoe het op straat gaat eens zijn.

BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:32

danzzz schreef:
BlackShadowZ schreef:
Ik zeg letterlijk dat hij dan naar zijn eigen kamer gaat, en niet naar de separeer. Dus je toevoeging is wat overbodig...

Ik denk dat je eens een kijkje niet nemen in een kliniek, want je hebt er niet echt een kloppend beeld van. Zoals ik net zeg, moeten we honderden mensen afrekenen op het feit dat een handjevol over de schreef gaat? Honderden verloven gaan jaarlijks vlekkeloos, en honderden mensen keren succesvol terug in de samenleving. Maar goed een mening is een mening, ik ben blij dat de overheid er anders over denkt.

Jeutje agressief!

Maar goed, vertel me eens waarom ik een kijkje moet nemen in de kliniek. Ik hoef niet te weten hoe het in de kliniek gaat om te weten dat er veel verwarde personen buiten lopen en ik daar mijn vraagtekens bij heb. Hoe het in de kliniek er aan toe gaat is helemaal niet van belang voor de mensen die niet in de kliiniek zitten, maar waar wij als maatschappij mee moeten dealen.

Ik vind alleen dat er veel te makkelijk met verloven omgegaan wordt. En dan kan je wel zeggen, het zijn er een paar, maar dat zijn er honderd teveel. Heb je enig idee wat voor een impact zo iets heeft op de maatschappij?

Sommige mensen zouden nooit met verlof moeten mogen gaan, die zijn zo gestoord dat die nooit kunnen genezen, ze leren zich gedragen binnen het regime, waaruit de conclusie getrokken kan worden dat de persoon heeft geleerd zich te gedragen, terwijl iedereen weet dat die maar een klein triggertje nodig heeft. Wat de praktijk helaas vaak uitwijst.

Van sommige mensen kan je nou eenmaal geen succesverhaal maken.


Een paar honderd jaarlijks die fout gaan, waar haal je dat in godsnaam vandaan?

En ja ik ben van mening dat als je zonder enige praktijkervaring op wat voor manier dan ook, niet zo hard je mening hoeft te ventileren. Want je hebt geen idee waar je over praat. Heel leuk dat je de theorie kent, dat betekent niet dat je verder iets van het werk afweet. Niet elke patient mag zo maar op verlof, daar gaat een heel proces aan vooraf als ze het dan uberhaubt mogen.
Volgens mij bestaat er ook een LS voor mensen die niet kunnen genezen.
En hoe het er in een kliniek aan toe gaat is helemaal wel van belang, aangezien die mensen in de kliniek dus ook op een gegeven moment buiten komen.

Maar aangezien je weigert kennis aan te nemen van mensen die in de praktijk zitten, of zelf eens in de praktijk gaat kijken, ga ik verder niet in discussie. In een discussie sta je open voor de andere meningen, kennis en ervaringen. Zoals ik ook al meerdere keren aangeef begrip te hebben voor mensen die zonder kennis of ervaring negatief zijn over tbs en ggz instellingen.

BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:33

danzzz schreef:
ruitje schreef:
Ik raak geïrriteerd omdat je oordeelt zonder kennis Danzz :) . Dat blijkt uit meerdere posts. Er valt geen goede discussie te voeren met iemand die in zijn eigen cirkel blijft draaien zonder te willen leren.

Maar juist dat open staan om te leren, of er in te geloven dat andere mensen kunnen leren. Daar zit denk ik ook de crux waarom jij en ik hier anders naar kijken :)

Ik oordeel helemaal nergens, ik geef alleen mijn kijk hierop. Ik zie ook niet in waarom ik mijn kijk hierop aan moet passen omdat de mensen die in een kliniek werken niet met mijn mening over hoe het op straat gaat eens zijn.



"Hoe het op straat gaat" of jij denkt/ervaart dat het op straat gaat.

BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:35

ruitje schreef:
Ik raak geïrriteerd omdat je oordeelt zonder kennis Danzz :) . Dat blijkt uit meerdere posts. Er valt geen goede discussie te voeren met iemand die in zijn eigen cirkel blijft draaien zonder te willen leren.

Maar juist dat open staan om te leren, of er in te geloven dat andere mensen kunnen leren. Daar zit denk ik ook de crux waarom jij en ik hier anders naar kijken :)


Amen

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Mag een GGZ instelling mensen weigeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:37

Ik hoop dat dit topic voor de meelezers wel een beetje een beeld geeft hoe het in werkelijkheid zit met verlofregelingen, separeer, etc. En dat het dus inderdaad niet zo is dat iedereen die binnenkomt..ook weer buitenkomt.. en dat bij verlofregelingen er echt een heel proces aan voorafgaat met onder andere risicotaxatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:37

danzzz schreef:
Ik oordeel helemaal nergens, ik geef alleen mijn kijk hierop. Ik zie ook niet in waarom ik mijn kijk hierop aan moet passen omdat de mensen die in een kliniek werken niet met mijn mening over hoe het op straat gaat eens zijn.


Je schrijft letterlijk dat mensen niet zomaar ineens psychotisch kunnen worden. :wow:
Hoe is dat geen oordeel? En ook nog eens compleet fout?

Natuurlijk staat het je vrij om te roepen wat je wilt, maar realiseer je dan wel dat jij in een topic over halsters aan mensen adviseert dat ze hun paard ook prima met de teugels aan een bit vast kunnen binden, want dat gaat ook gewoon goed...
Als jij een kijk hebt ergens op, schrijf dan alsjeblieft dat dat jouw kijk is op de dingen, zoals ik al schreef met 'ik denk' en 'volgens mij', want dan kunnen de mensen die dit topic lezen jouw meningen scheiden van de feiten die er wel zijn. Nu doe je niets anders dan meningen presenteren als feiten, en helaas versterken jouw als feiten gepresenteerde meningen alle vooroordelen die toch al zo hardnekkig over de psychiatrie heersen.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:39

Loes1996 schreef:
Ik hoop dat dit topic voor de meelezers wel een beetje een beeld geeft hoe het in werkelijkheid zit met verlofregelingen, separeer, etc. En dat het dus inderdaad niet zo is dat iedereen die binnenkomt..ook weer buitenkomt.. en dat bij verlofregelingen er echt een heel proces aan voorafgaat met onder andere risicotaxatie.

En anders staat men vrij om altijd een pb te doen :j denk ook bij mijn collega’s als ik het zo lees.

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:39

danzzz schreef:
ruitje schreef:
Ik raak geïrriteerd omdat je oordeelt zonder kennis Danzz :) . Dat blijkt uit meerdere posts. Er valt geen goede discussie te voeren met iemand die in zijn eigen cirkel blijft draaien zonder te willen leren.

Maar juist dat open staan om te leren, of er in te geloven dat andere mensen kunnen leren. Daar zit denk ik ook de crux waarom jij en ik hier anders naar kijken :)

Ik oordeel helemaal nergens, ik geef alleen mijn kijk hierop. Ik zie ook niet in waarom ik mijn kijk hierop aan moet passen omdat de mensen die in een kliniek werken niet met mijn mening over hoe het op straat gaat eens zijn.


Nee, je presenteerde meningen als een feit en als je daar op aangesproken word gaat het ineens over ' de straat .

Waarom het boeiend zou zijn om te kijken is omdat er soms echt de meest prachtige dingen bereikt worden. Waar je gewoon kan huilen van geluk, omdat iemand die vroeger 24/7 opgesloten zat nu gewoon dagbesteding heeft en wat bijdraagt aan de maatschappij.

Maar dat zijn geen boeiende verhalen voor de media. Dus die hoor je zelden :)

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:40

Helemaal geldt ook voor PB's aan mij (ook werkzaam in het veld).

BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Re: Mag een GGZ instelling mensen weigeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:43

Pb's zijn hier ook altijd welkom als mensen vragen hebben!

BlackShadowZ
Berichten: 2172
Geregistreerd: 11-05-10
Woonplaats: Venlo

Re: Mag een GGZ instelling mensen weigeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:48

En overigens gewoon een kleine aanvulling; mensen die in een kliniek zitten hebben vaak ook al een bijdrage aan de maatschappij, door bijvoorbeeld werk wat ze doen. Misschien simpel inpakwerk, maar voor hen een hele stap. Kunnen zomaar de blikjes hondenvoer zijn die je thuis in de kast hebt staan.

Wij hebben ook een voetbalteam wat tegen regulieren teams van buiten speelt, en die regulieren teams geven altijd aan hier enorm veel plezier uit te halen!

Laatst moest ik iemand leren fietsen voor als hij op verlof mocht, en ja geloof me, dan ben je echt trots als je de fiets los laat en hij zelf verder fietst!

Het is mooi werk, dankbaar werk. En inderdaad sommige mensen mogen nooit meer buiten komen, dit gebeurt dan ook niet op een intens treurige uitzondering na.

belle_boef

Berichten: 10741
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:55

quera schreef:
Loes1996 schreef:
Ik hoop dat dit topic voor de meelezers wel een beetje een beeld geeft hoe het in werkelijkheid zit met verlofregelingen, separeer, etc. En dat het dus inderdaad niet zo is dat iedereen die binnenkomt..ook weer buitenkomt.. en dat bij verlofregelingen er echt een heel proces aan voorafgaat met onder andere risicotaxatie.

En anders staat men vrij om altijd een pb te doen :j denk ook bij mijn collega’s als ik het zo lees.


Pb met vragen zijn altjd welkom.