Vermiste chef kok Edwin Takens

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMazzel
Berichten: 930
Geregistreerd: 11-01-10

Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 17:13

Wederom een vermissing. :\
Volgen jullie dit ook?

Citaat:
Politie zoekt bij Baarn naar vermiste chefkok Edwin Takens
De politie zoekt met honden bij een vijver in het Baarnse Bos naar de vermiste Edwin Takens.

Afgelopen weekend is er door vrijwilligers en de politie gezocht in het heidegebied van Hilversum. Ook is er op een andere plek bij Baarn gezocht, maar die zoekacties leverden niets op.

Honden van het particuliere dregteam SOAD sloegen gisteren aan bij de vijver 'grote kom' in het Baarnse Bos. Aan de andere kant van de weg die hierlangs loopt, is eerder de auto van Edwin aangetroffen. De politie gaat vandaag met honden van de Landelijke Eenheid hier verder zoeken.

'Een echtpaar had hem op een bankje zien zitten':

Vrijwilligers zochten gisteren in Hilversum naar de vermiste chefkok Edwin Takens. Een stel had gemeld dat ze de 50-jarige man op een bankje zagen zitten.

De 50-jarige Takens is sinds dinsdag vermist. Hij is chefkok bij de Almeerse brasserie Bakboord, de enige horecagelegenheid in Flevoland met een Bib Gourmand. Die erkenning wordt gezien als het kleine zusje van de Michelinster.

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/nederland/poli ... win-takens

Vandaag zoeken ze in het baarnse bos
Citaat:
Het gaat om een nieuwe zoekactie in het kader van de speurtocht naar verdwenen chef-kok Edwin Takens (50) uit Soest. Zondag sloegen hier honden van Dutch Rescuedogs aan op een mogelijk geurspoor van de Soester. Dat was voor de politie aanleiding om maandag het stokje over te nemen met eigen honden en een bootje met buitenboordmotor. Onduidelijk is nog of dit wat heeft opgeleverd.
Bij het Baarnse bosbad De Vuursche aan de Hilversumsestraatweg werd zondag een tent aangetroffen door zoekende vrijwilligers. Hierbij zijn geen sporen ontdekt die naar de vermiste leiden. Hetzelfde geldt voor de zoekactie op en rond de Hoorneboegse heide waarbij zondag zo’n zeventig vrijwilligers in actie kwamen.

Bron: https://www.gooieneemlander.nl/gooi-vec ... -uit-soest


Het is wederom in de buurt waar ik woon. Ik hoop zo erg dat hij gevonden word in goede gezondheid!

Jindai

Berichten: 1885
Geregistreerd: 11-11-12

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:31

Ik volg het ook, het is ook weer hier in de buurt. Hopelijk wordt hij snel gevonden idd!

xMazzel
Berichten: 930
Geregistreerd: 11-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 19:12

Jindai schreef:
Ik volg het ook, het is ook weer hier in de buurt. Hopelijk wordt hij snel gevonden idd!


Ja.. voor familie en vrienden moet dit vreselijk zijn.


In de vijver in het baarnse bos niks gevonden.
Citaat:
UPDATEDe zoekactie naar de vermiste 50-jarige Edwin Takens uit Soest in het Baarnse Bos heeft niets opgeleverd. De politie zocht met honden van de Landelijke Eenheid bij de vijver 'grote kom'.

Bron: AD

Siers83

Berichten: 7349
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:25

Ik hoorde er gisteren voor t eerst van. Zie t nu op dit moment bij editienl dat ze bij een vijver hebben gezocht.

xMazzel
Berichten: 930
Geregistreerd: 11-01-10

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 19:47

Het is nog niet extreem veel in het nieuws geweest dacht ik..
Maar hij is morgen al een week vermist. ;(

Emerald

Berichten: 683
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:08

Wat raar dat dit nog maar zo weinig in het nieuws is geweest? Hoorde het vandaag voor het eerst. Hopelijk wordt hij snel gevonden.

Saintelette

Berichten: 3180
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:32

Heftig voor alle betrokkenen :(:)

Overigens woon ik niet in de buurt maar had het nieuws eerder al wel meegekregen, dus het is niet geheel zonder aandacht ervoor gegaan

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:38

Ik las het eergisteren ook, maar was zijn naam kwijt.
Vreselijk voor de familie weer...

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:40

Emerald schreef:
Wat raar dat dit nog maar zo weinig in het nieuws is geweest? Hoorde het vandaag voor het eerst. Hopelijk wordt hij snel gevonden.


Wellicht dat ze denken aan zelfmoord? Dan is het meestal niet in het nieuws. Maar aan de andere kant, de politie is wel hard op zoek naar hem. Meer dan bij zaken waarvan ze bijna zeker zijn dat het zelfmoord is, heb ik het idee..

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:47

Ik vond het ook al zo raar dat het zo weinig in het nieuws is geweest. Woensdag heb ik daar gewandeld en hebben ze ‘s avonds zijn auto daar gevonden, geen idee of hij er al stond toen ik daar was. Donderdag ook nog wezen wandelen met de honden en een vriendin. Stonden toen een paar mensen met camera’s en er kwam toevallig een boswachter dus dacht dat het voor hem was ofzo. Pas bij thuiskomst zag ik toevallig op Facebook wat daar dus aan de hand was.
Ik hoop dat hij snel gevonden wordt.

xMazzel
Berichten: 930
Geregistreerd: 11-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-17 17:23

Citaat:
De politie heeft de actieve zoektocht naar de vermiste Edwin Takens (50) uit Soest gestaakt. Er zijn geen aanwijzingen dat er sprake is van een misdrijf.

Bron: https://www.ad.nl/amersfoort/geen-aanwi ... ~aba1b326/

Helaas de zoektocht dus gestaakt en geen aanwijzingen voor een misdrijf.
Hoe zouden ze nu verder gaan?
Moet de familie nu maar gewoon hopen dat er nog iets gebeurt?

Saintelette

Berichten: 3180
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 19:37

Ik denk hetzelfde als toendertijd met de vader van een bokker, blijft als vermist staan maar er wordt pas verder gezocht bij nieuwe aanwijzingen. De familie mag op eigen initiatief wel verder zoeken natuurlijk

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 20:04

Is de vader van die bokker eigenlijk ooit nog gevonden?

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 20:05

Ja, hij was overleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:28

lor1_1984 schreef:
Ja, hij was overleden.


Oh, wat is je bron dan?

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:29

Nou, ik denk die bokker

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:31

Hij is gevonden in een kanaal redelijk dicht bij huis heel flink later. Was zelfs landelijk nieuws.

Ik heb toen eerste berichten gehoord over de kok. En idd verbaasd over het uit de pers houden. Tenzij de familie daar om heeft gevraagd.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:37

Er was toch nog een bokker wiens familielid verdwenen was? Die is nog steeds niet gevonden. Die man die bij de pyramide van Austerlitz verdween, tenminste, daar is zijn auto toen gevonden met open deur en sleutels erin :\

En van deze kok is ook weer een apart verhaal. Erg verdrietig voor de familie; gewoon niet weten waar je aan toe bent.

xMazzel
Berichten: 930
Geregistreerd: 11-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 12:50

Pfoe dat kun je je toch niet voorstellen.
Dan blijf je als familie zijnde in een gigantische grote onzekerheid achter..

Ik zie net dit voorbij komen, de zaak ligt gelukkig dus nog niet helemaal stil..
Als je de link naar het bericht aanklikt is er nog een video.
Citaat:
Politie zoekt tipgevers over vermissing Edwin Takens

SOEST De 48-jarige Edwin Takens uit Soest wordt sinds dinsdag 31 oktober vermist. Op die dag vertrok hij rond 10.00 uur van huis in zijn witte Renault Kangoo. Die later op de dag is aangetroffen bij het Paardenbos in Baarn. De politie besteede in opsporingsprogramma Bureau Hengeveld van RTV Utrecht aandacht aan de zaak.

De recherche is op zoek naar mensen die tussen 10.00 uur en 14.30 uur de Renault Kangoo al dan niet in combinatie met Edwin (Takens) hebben gezien.

SIGNALEMENT Edwin Takens is 48 jaar, hij is kaal en opvallend lang; 1,95 meter. Toen hij vorige week van huis ging droeg hij een blauwe spijkerbroek, een donkerblauwe schipperstrui, bruine outdoor-schoenen en mogelijk een bruine parka van het merk Fjall Raven.

Mensen die Takens hebben gezien of andere tips hebben, kunnen het doorgeven via het tipnummers van Politie Midden-Nederland (0800-6070).

Bron: http://soestercourant.nl/lokaal/politie ... ens-293485

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:25

Joman schreef:
lor1_1984 schreef:
Ja, hij was overleden.


Oh, wat is je bron dan?

Was landelijk in het nieuws en stond als ik me niet vergis ook in het topic van betreffende bokker.

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:31

ik heb het ook gelezen, heftig als iemand zo vd aardbodem kan verdwijnen.
Hoop dat hij gevonden word!

Dat verhaal van de vader vd bokker heb ik ook gevolgd. Het is heftig als iemand vermist is want dan word je nl niet dood verklaard en krijg je gewoonweg rekeningen etc. Dat is toen best een ding geweest!

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Vermiste chef kok Edwin Takens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:43

Wat naar... ;(

Zorry
Berichten: 1385
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 17:54