De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 16:22

Babootje schreef:
Bjorn bleek later flauw te zijn gevallen en van het talud naar beneden te zijn gevallen. Toen hij bijkwam is hij het talud weer opgeklommen en naar het hotel gegaan. Van daaruit per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Tegen de doktoren daar beweerde hij in elkaar te zijn geslagen door dorpsbewoners.


Dit blijf ik bizar vinden. Waarom liegen over de oorzaak van het letsel als je niets te verbergen hebt?

Edit: en waarom hebben ze geen van drieeën met een telefoon om hulp gebeld/gesmst/whatever? Je hebt bijna overal ter wereld bereik.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:25

Cayenne schreef:
Dit blijf ik bizar vinden. Waarom liegen over de oorzaak van het letsel als je niets te verbergen hebt?

Ik kan me zo voorstellen dat je angstig bent als verdachte gezien te worden wanneer je opbiecht gevochten te hebben/klappen hebt gekregen.

tamary

Berichten: 29185
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:26

Bijna overal bereik. Berggebied en slecht bereik is bekende combi. Vaak moet je de berg op om signaal te krijgen.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:27

Ze hebben uiteindelijk speed gebruikt in een land dat op het moment niet al te best aangeschreven staat, zeker niet als het om drugs gaat. Zou het niet kunnen dat ze het op hun heupen hebben gekregen en in angst voor ontdekking in eerste instantie maar wat geroepen te hebben om zo onschuldig en normaal mogelijk te lijken en het daarmee alleen maar erger te hebben gemaakt?

Of misschien kunnen ze zich die periode niet goed herinneren door het drugsgebruik en de losse eindjes bewust, of als gevolg van "valse" herinneringen verdacht aan elkaar geknoopt?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:30

Cayenne schreef:
Edit: en waarom hebben ze geen van drieeën met een telefoon om hulp gebeld/gesmst/whatever? Je hebt bijna overal ter wereld bereik.

Ik kom net terug van een wandelvakantie in het Thuringerwald (Duitsland) en daar had ik zeer regelmatig geen service, echt 0,0....

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:37

Zelfs in Nederland zijn er nog plekken met minder tot slecht bereik.

Het zou mij niet verbazen dat ze het zelf niet meer precies weten door een pilletje teveel.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:44

LadyMadonna schreef:
Cayenne schreef:
Edit: en waarom hebben ze geen van drieeën met een telefoon om hulp gebeld/gesmst/whatever? Je hebt bijna overal ter wereld bereik.

Ik kom net terug van een wandelvakantie in het Thuringerwald (Duitsland) en daar had ik zeer regelmatig geen service, echt 0,0....


Wij zaten in het Zwarte woud. De helft van de tijd totaal geen bereik. Zelfs op de camping niet. En in de stad vaak geen 3G/4G. Echt ongelofelijk.

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:05

Sommigen doen hier nu net alsof je van speed maar gelijk moordneigingen krijgt, of compleet waus bent, maar dat is niet het geval hoor; je waarnemingen worden juist scherper, je bent veel meer geconcentreerd en je hebt een bult meer energie.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:07

Wie heeft het over speed?
101 andere rotzooi te verkrijgen.
Wat overigens in hitte en te weinig drinken zelden fijn uitwerkt.

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:09

Dat zeggen ze toch zelf dat ze dat gebruikt hebben?

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:13

Oh sorry. Niet mee gekregen.

verootjoo
Berichten: 35645
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:17

Cayenne schreef:
Babootje schreef:
Bjorn bleek later flauw te zijn gevallen en van het talud naar beneden te zijn gevallen. Toen hij bijkwam is hij het talud weer opgeklommen en naar het hotel gegaan. Van daaruit per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Tegen de doktoren daar beweerde hij in elkaar te zijn geslagen door dorpsbewoners.


Dit blijf ik bizar vinden. Waarom liegen over de oorzaak van het letsel als je niets te verbergen hebt?

Edit: en waarom hebben ze geen van drieeën met een telefoon om hulp gebeld/gesmst/whatever? Je hebt bijna overal ter wereld bereik.


Ja in NL. In de rest van de wereld valt dat vies tegen. Helemaal in onbewoond gebied :+

Babootje

Berichten: 26279
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:20

Als Bjorn van Joey klappen heeft gehad hebben ze mss in eerste instantie wel
gedacht: laat die @$$Hole de kleren maar krijgen. Bjorn is aardig gewond geraakt en mogelijk hebben ze joey daarvan de schuld gegeven. Ze hebben misschien gedacht dat het zon vaart niet zou lopen en dat joey echt wel op eigen gelegenheid het gebied uit zou komen. En hebben ze zich later pas gerealiseerd dat het goed mis was en de hele waarheid niwt meer durven vertellen.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 18:34

Of dat inderdaad. Ik denk niet dat ze hem vermoord hebben, wel aan zijn lot over gelaten en te laat gerealiseerd dat ze verkeerd gehandeld hebben/het niet goed meer weten/drugsgebruik hebben geprobeerd te verdoezelen.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 18:46

Echt snugger komt het allemaal niet over.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 19:55

Ja, iemand vroeg zich hier ook af waarom D&B wel een berichtje naar de fam van J hadden gestuurd of hij aangekomen was (?) en niet naar hem zelf, maar hij had geen telefoon mee op dat moment en inderdaad, als je ruzie met iemand hebt en er even geen zin meer in hebt, kan ik dat allemaal wel volgen.
En dat verhaal van die €400 klopt ook gewoon. Dus "aan zijn lot overgelaten" tja... we hebben het hier niet over een klein kindje. Time will tell.

purny

Berichten: 27493
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 20:39

Ik denk dat Joey door een noodlottig ongeval om het leven is gekomen. Misschien hetzelfde scenario als Kris en Lisanne.
Off topic: vind Joey wel op Sheldon van The big bang lijken. Maar dat is niet van belang

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 20:41

Whut? Ik zie het niet.
Och, Kris en Lisanne. Dat was ook een verschrikkelijk verhaal.

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 20:49


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 20:59

Anoniem schreef:
http://www.ad.nl/buitenland/joey-was-ge ... ~a0c0c873/

Ik vind dit toch wel weer wat bijzonder.

Ik kom hier even binnen zwaaien maar ik vind dit toch ook wel een gevalletje AD die weer als een malloot op 1 bepaalde quote springt zodat het verhaal heel anders overkomt hoor. Als je het stuk leest zie je dat hij gewoon zegt dat het de oude buurjongen van zijn vader is en niet per se een van z'n beste vrienden. De berichtgeving rondom deze zaak is zo nekhijgerig dat ik er af en toe ook wel een beetje hoofdpijn van krijg hoor. Ik kan me al volledig inbeelden hoe journalisten in Turkije bijna schuimbekkend op dat stel duiken zodra dat busje ergens opduikt, en dan kan het best zijn dat zo'n gast een keer iets zegt wat misschien niet helemaal handig is. Dat wordt in zo'n stuk dan weer zo neergepend dat het ook inderdaad heel akelig overkomt.

Niet om het goed te praten hoor want ik vind het speculeren echt smerig, je weet niet wat er gebeurd is en wat zij ermee te maken hebben gehad of niet. Maar ik herken typische AD-koppen (no offense intended verder) wanneer ik ze zie en dit is er écht eentje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 21:05

Nouja ik heb het artikel ook gelezen (ga niet los een link plaatsen zonder hem te lezen :+ ) maar vind het stukje ,Tja, wat moet ik ervan vinden? Mijn moeder is dood. Mijn vader is ook dood. Joey was geen vriend van ons. Hij was de oude buurjongen van mijn vader.” wel wat bijzonder. Althans, ik ga niet met niet-vrienden of oude buurjongens naar turkije en ik gebruik er ook geen drugs mee :+ Staat ook niet dat hij zegt dat het geen beste vrienden waren, maar er staat letterlijk 'hij was geen vriend van ons, hij was de oude buurjongen van m'n vader' en dat vind ik toch wel een bijzonder stukje tekst als je toch al vindt dat de media je zo hard neerzet. Zeg dan niks. :+

purny

Berichten: 27493
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 21:16

Cayenne schreef:
Whut? Ik zie het niet.
Och, Kris en Lisanne. Dat was ook een verschrikkelijk verhaal.

Hij heeft er wel iets van weg vind ik

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 00:39

Het valt mij op dat er in de media over een natuurlijke dood wordt gesproken, aangezien hij duidelijk niet door ouderdom of ziekte is overleden. Als hij is overleden doordat hij van een rots is gevallen of is uitgedroogd was het een niet-natuurlijke dood. Het zou wel kunnen dat ze geen tekenen van geweld hebben gevonden, maar dat maakt zijn dood nog niet natuurlijk.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 08:00

val sporen zullen er denk ik niet zijn, want een ongeluk valt ook onder een niet-natuurlijke dood.

Uitdroging is een grijs gebied, maar valt gewoon onder natuurlijke dood.
Behalve als je door moedwillige inbreng van anderen geen vocht kon opnemen.

purny

Berichten: 27493
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 08:22

Ze hadden het er toch over dat er geen sporen van geweld waren gevonden op z'n lichaam?