Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze zou bijna denken dat ze hopen dat Iran terugslaat zodat ze een reden hebben nog meer mensen te doden. Gewoon gestoord idioot en kinds karuna schreef:Ik kan de uitspraak niet meer terugvinden. Maar vanmorgen op nos of rtl of ad een speach van trump. Dat op dat eiland de militaire dingen stuk zijn maar dat ze mogelijk voor de lol nog een paar keer bombarderen. Een uitspraak die wel zo stom en onverstandig is om vooral niet te deescaleren.Ze zou bijna denken dat ze hopen dat Iran terugslaat zodat ze een reden hebben nog meer mensen te doden. Gewoon gestoord idioot en kinds
karuna schreef:Ik kan de uitspraak niet meer terugvinden. Maar vanmorgen op nos of rtl of ad een speach van trump. Dat op dat eiland de militaire dingen stuk zijn maar dat ze mogelijk voor de lol nog een paar keer bombarderen. Een uitspraak die wel zo stom en onverstandig is om vooral niet te deescaleren.Ze zou bijna denken dat ze hopen dat Iran terugslaat zodat ze een reden hebben nog meer mensen te doden. Gewoon gestoord idioot en kinds
) en boycots (van sport, muziek, wetenschap en belangrijke internationale evenementen) worden aangegeven.
karuna schreef:Ik zie het als ik steek een flat in brand maar verwacht dan dat anderen de boel blussen en mensen redden